01 Юни, 2019 6256

Кросоувъри с предно: Peugeot или Opel?


  • 3008 Peugeot Първото Peugeot 3008 беше създадено за онези, които вече не харесват минивановете, но все още не са готови за автомобил от типа SUV. Или иначе казано беше нещо средно между миниван и кросоувър. Пазарът в Европа обаче не оцени много високо този модел и продажбите му бързо започнаха да намаляват с всяка изминала година. Сега, новото 3008 представлява типичен кросоувър, но отново е само с предно предаване.
  • Grandland X Opel Марката Opel, която вече е собственост на французите от PSA, лансира на българския пазар своя флагман при кросоувърите. Става дума за модел, наречен Grandland X, който въпреки обозначението Х не разполага с 4х4 система в нито една от версиите си. Впрочем, тясното сътрудничество между Opel и Peugeot датира много преди придобиването на марката от французите. Още от самото начало на проекта Grandland X, той е замислен като немска вариация на тема Peugeot 3008.

    169 гласа
    41%
    59%
    243 гласа

Коментари

  • 1 1234

    50 15 Отговор
    къде е опцията не избирам никой

    Коментиран от #2, #3, #6, #15

  • 2 бгбгбгбгб

    5 6 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    цвета
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 бръснаря

    13 10 Отговор
    сигурно няма и блокаж?пълни недоразумения,търговски трикове,САМО ПРИЛИЧАТ на 4х4
  • 5 бръснаря

    8 5 Отговор

    До коментар #3 от "Дфен":

    между кукли не избирам!
  • 6 Прав си !

    17 9 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    Зарежи ги тия джендърчета дет ти сипват и слагат минуси, абсолютно в случая трябва да има опция "не харесвам и двата автомобила" !

  • 7 Френски галфон

    12 23 Отговор
    И без това повечето 4х4 са само по документи такива, даже и от плитка кал не може се измъкнат, голяма.работа че тия са изцяло с предно. Иначе пежо от 15г. са всеизвестни трошляци.

    Коментиран от #10

  • 8 Ем Гог

    15 8 Отговор
    Много пари за леко повдигнат хеч-бег, с оптически тунинг от пластмасови кори.
  • 9 Гъзаря

    5 22 Отговор
    Не знам ......аз си карам моята G- класа и друго не ме вълнува.
  • 10 тцтцт

    14 16 Отговор

    До коментар #7 от "Френски галфон":

    Явнво не си имал досег с пежо.Тия коли са всикчо но не и трошливи

    Коментиран от #11, #16

  • 11 333

    17 11 Отговор

    До коментар #10 от "тцтцт":

    Жена ми караше няколко служебни. По 50к годишно. Жив зян са. Двигателите са здрави, ама колата не става за нищо. И колата не е само двигател. На всяка от тях лостчето за мигачи им беше сменяно поне по два пъти. И като върна волана по-рязко, включва обратен мигач. Окачване от кашкавал. И като здравина, и като усещане. Със 120 на магистралата люлее като със 170. Излезнала преди месец от официален сервиз с близо 2000лв сметка само окачване. Реното е много повече кола, че и дачия. Ще съсипят опел, за съжаление.

    Коментиран от #12

  • 12 tct

    14 13 Отговор

    До коментар #11 от "333":

    Имал съм три пежа. като качество на материалите е на нивото на А3 и Голф, на по ниска цена, и дори с повече екстри. Качеството е в пъти по добро от двойно пос къпите тойоти и хонди. Карал съм японски и немски коли, но цена качество по добро от пежо няма. Евтина за поддръжка и освен за някои дребни неша в сервиз не е влзиала. Говоря за 307 и 308. Явно живеем в парални светове.

    Коментиран от #13

  • 13 333

    6 7 Отговор

    До коментар #12 от "tct":

    Явно не си ги карал достатъчно. Преди много години имаше Ксара, направиха и 200х километра. За 200х няма как да не сменяш нищо. На реното окачването издържаше над 100х км, на ситроени и пежа по 60, 70. Това са служебни коли, които се карат като служебни.
    Не че Полото е китка, смениха му тия дни рейка. На няма и 120х километра. Ама поне седалките са му много по-удобни, отколкото на PSA.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор

  • 15 bmw

    9 6 Отговор

    До коментар #1 от "1234":

    опцията ти е избирам 15год. голф
  • 16 Фен на дизеловите Пежа

    10 6 Отговор

    До коментар #10 от "тцтцт":

    Не се хаби. Няма да те разбере просто, защото не иска. Чувал е от този и онзи като дрънкат глупости за Пежо, колко били трошливи, колко били зле и т.н., но тези хора никога не са карали явно автомобил от тази марка. Казвам го с претенциите да разбирам от Пежо, защото карам само автомобили от тази марка и то от 2000 г. до сега. Имал съм доста от моделите та чак до сега. Не мога да кажа една лоша дума за тези коли. В сервиз съм влизал да сменям разни кормилни болтове и биелетки, но кой с друга марка автомобил не е влизал за това? Иначе в сервиза само сменям масла и филтри с едно единствено изключение на 307-цата ми на 200 000 км. реални, защото е закупена и поддържана единствено от София Франс Ауто и смених демпферния съединител с твърд такъв. Други проблеми не съм имал с автомобилите си Пежо, а повярвайте карал съм ги доста. Сега имам 307-ца и 308-ца. Мога да кажа, че разхода на гориво е уникално нисък дори когато са натоварени и с хора и с багаж. Друга марка не може дори да се доближи до техния разход кой каквото да ми разправя. Знам го със сигурност, защото имам много приятели и всички са с различни марки коли и си споделяме. Никой от тях не ми е казал, че има по-нисък разход от моя. Искам да уточня, че говоря само и единствено за дизеловите двигатели. От бензиновите двигатели на Пежо не се интересувам.

  • 17 шофйор

    3 2 Отговор
    Да сложат на рифтъра 4х4 и ще избият рибата и багажни има не е като кашкая или равчето
  • 18 Peujeot

    11 4 Отговор
    От дългогодишен опит съм се убедил , че Пежо излиза най евтино за експлоатация. Не става за спортно каране , но и не търся такава кола. Вози уникално. Няма и проблем с окачването, ако караш внимателно. А ако някой търси спортно изживяване- 911 или Мустанг , в зависимост какви са очакванията му. П. П.- по темата : и двете коли са паркетни джипки , евтин вариант за фръц пръц за тези , които не могат да си позволят Рейнж Ровър

    Коментиран от #23

  • 19 3008

    12 4 Отговор
    Като каращ Пежо 3008 вече 100000 км. смело мога да кажа, че колата си е супер. Широка, висока, удобна, проходима, с роботизирани скорости и разход 5-6 на сто дизел. Добри цени за консумативи и обслужване, дребни проблеми. Системата ГРИП КОНТРОЛ е невероятно добра и реално вади от кал, пясък и сняг. Абсолютно достатъчна за нормална употреба. Лично изпробвано!
  • 20 doktora

    5 3 Отговор
    Сладури,някой от вас карали ли новото 3008.Защото Аз да.И старото и новото.Иначе гледам че е гадно...150 кончета,фул лед,360 камера,кожа и тапицерия..А да 5.4 дизел+2 сервиз(пълен).Амаче че гадно
  • 21 wgw

    5 2 Отговор
    Имам 2 БМВта и една 407 - та 407 ми е сигурната кола. Карам Пежо от 1993г разни модели , но основно лимузини(504,505,405,605,407).А 407 има уникално окачване...............:--)
  • 22 055

    3 1 Отговор
    Тук почваме като Сърбите не е Гоуфу не става.Те така казват Пусенце, Котенце и Борче не карам.Ние тук сме, като ония лаф "Видяла жабата, че подковават вола и тя дигнала крак".Вече всички коли са бараки правени да издържат максиум 5 годинии да си купиш нова.Аз лично немско не харесвам всичко проиведено след 1995 година немско произведено след тази година е произведено в някои държави от третия свят не стават за нищо

    Коментиран от #24

  • 23 Българин

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "Peujeot":

    Не е като ровър но не и е като ланд крузер
  • 24 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "055":

    Направо за нищо. 2 бензинови Мерцедеса имам никакви грижи. Само консуматив.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта