Last news in Fakti
13 Септември, 2020

Смятате ли, че колите, произведени през 90-те години, са по-качествени от новите?


Смятате ли, че колите, произведени през 90-те години, са по-качествени от новите?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
88% (5713)
Не
10% (622)
Не мога да преценя
3% (193)

Коментари

  • 1 Да но зависи

    59 4 Отговор
    ДА ДА и пак Да ! Но е важна подръжката !
  • 2 Фактъ

    7 41 Отговор
    Всичко зависи от цената .
  • 3 Тодор

    14 65 Отговор
    Масовите модели, от Деветдесетте са трошляци! Наистина отделни марки имаха яки модели.
  • 4 ХАРОН

    80 2 Отговор
    Новите пластмасарки са бедствия. Екологията 6+ ги убива на 150- 200 хиляди. Софтуер- тор, механика- сбирщайн, екстри- сложни за активация или не съвместими с нашите пътища без маркировка. Електричките- квартални голф- колички със софтуер по смотан от индийски таблет.
  • 5 оня с коня

    34 12 Отговор
    Колите КАТО СЛОЖНОСТ на Системите монтирани в Тях са НЕСРАВНИМИ КАТЕГОРИИ.А известно е че колкото по-сложно е направено едно Нещо,толкова и Вероятността да се счупи е по-голяма.Нама Абеес,няма Даунсайзиг,няма системи за Стабилизация,няма Хидравличен Волан,няма автомат Скор. кутия...е КАКВО да се счупи?

    Коментиран от #11, #35

  • 6 Врачка

    46 1 Отговор
    Не само колите от 90те а и почти всичко останало.Но заради инфлацията и увеличаването на разходите се наложи да се създават ефтини коли с надеждата клиента да ги кара няколко години и да я изхвърли.Само погледнете цените на BMW E30 и Е34 произведени в края на 80те и още са в движение.Вижте Тойота Селика от 90 кви цени държи и куп други украшения.

  • 7 Гост

    44 4 Отговор
    Съгласен съм. Понеже споменавате БМВ, имам познати, сменили поне по две коли и всички казват, че по-сполучливи са им били по-старите модели. Новите модели - не могат им насмогнат на повредите, тъкмо оправят едно - друго се повреди! Нещо повече, колкото по-електронизирани, толкова зачестяват повредите! Все едно са предварително програмирани кога какво да се повреди!

    Коментиран от #53

  • 8 та по темата

    62 0 Отговор
    преди имаше конкуренция.
    Сега има тръст.
    Китай осъди най големите концерни. мерцедес, ауди и бмв, за това, че печелят от авточасти и съзнателно правят автомобилите да започват да се чупят веднага след гаранционният период, а дори и преди това, за части които не са в гаранцията.
    правени са специални разработки и изследвания на материалите, и са правени детайлите по начин, по който да дефектират след определено време.
    Печалбата идва от резервните части при експлоатация от 10 години.
    Цените на частите са такива, че ако сглобиш, цял автомобил от коя и да е от тези марки от резервни части на доставни цени, ще се получи сума 11 пъти по голяма от покупната на нов автомобил.
    На процеса не се даде голяма гласност, но китай предоговори като резултат цените на оригиналните резервни части с 60 процента редукция.
    Китай е най големият пазар за европейски автомобили.
    Може да са дръпнати очички, но не са прости.
    Ние сме прости
  • 9 ПСР

    48 1 Отговор
    Ето този модел от снимката е символ на здравина,качество и надежност.Но с напредъка на годините,даже и от"Мерцедес","изчистиха"тази грешка,да се правят вечни автомобили.
    Евтини пластмаси,много пластмаси,части за първично вграждане,правени по целия Свят....е,нали трябва да се осигурява пазар и за резервните части!Два примера-марка с претенция,Хонда,модел Акорд,купена чисто нова от тук.На 53 хил.,гръмна дюза/880 лв./....лоша нафта,може би.Обсужена пред мен скоростна кутия/ръчна/,даде фира на 105 хил.км.Това не е нормално.
  • 10 трошляци

    19 5 Отговор
    Последният качествен Фиат е модел от 1961г , а последният качествен Мерцедес е модел 1978 година, произвеждан до 1985г.

    Коментиран от #16, #59

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 реверс

    26 1 Отговор
    Единствено Юндай от 90-те е по-зле от съвременните.
  • 13 Criminal

    11 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ей изрод":

    Абе нали казвам, че коня му е по умен от него и брат му взети заедно........оставете го да се напъва, то не разбира..............
  • 14 Сандо

    10 9 Отговор
    А тия от 80-те са по-качествени от 90-те.
  • 15 Чудя се

    5 41 Отговор
    Защо, като са по - добри- никой не ще да кара Лада, Жигула или Волга например? Всички искат съвременни коли, джипове и пикапи с всички възможни екстри! Всички искат серво, автоматични скорости, климатици,парктроници!

    Коментиран от #17, #40

  • 16 свидетел

    24 4 Отговор

    До коментар #10 от "трошляци":

    напълно съгласен ! колите от 60-те и 7о-те са много по надеждни от тези през 90-те. за днешните дори не искам да говоря. наблъскани с излишна електроника и пластмаса ! но по отношение на безопастност не може и дума да става. знам от опит !

    Коментиран от #20

  • 17 един от стадото

    2 18 Отговор

    До коментар #15 от "Чудя се":

    ей сега го загази здравата..чакай отговор от бекапе тесни социалисти
  • 18 падналия ангел 👿

    22 1 Отговор
    Миналия месец бракувах едно Е34 525Х от 1995г. на над 700 000км. Причината-пукната глава.

    Коментиран от #30

  • 19 ПРИМ

    29 4 Отговор
    Преди 30 години имаше СССР и соц лагер който също бълваше коли - Жигули, Лади, Москвичи, Волги,Дачии, Полски фият, Полонез и пр. Т.е имаше конкуренция мужду два лагера. След " великите" промени конкуренцията между соц.а и капи. я няма всичко е капитализъм , а сега и капитализъм в криза. Дрънкулки много, " експри" много качество силно занижено.

    Коментиран от #21

  • 20 един от стадото

    5 14 Отговор

    До коментар #16 от "свидетел":

    ма ти сериозно ли. Като те остави едно чукче и наковалня за 2 лева на пътя къде отиваш може би..Златната ера беше 90та- 2000ната година за масовите, луксозни винаги е имало и ще има, но там парите нямат значение

    Коментиран от #33

  • 21 един от стадото

    8 10 Отговор

    До коментар #19 от "ПРИМ":

    конкуренция никога не е имало. Що не си купи от Мототехника, не казвам Мерц, а едно Рено Фуего например. А купи московец, щото за Лада нема време, годините вървят
  • 22 Караибрахим

    30 1 Отговор
    Ами как няма да падне качеството, като са отворили сума ти заводи в Турция,чакай ти арабин да ти направи нещо качествено.
  • 23 150000км-тоталщета

    30 0 Отговор
    И не само колите. Алчните корпорации въведоха програмираното повреждане и през няколко години - нов модел.
  • 24 vw golf 2

    29 0 Отговор
    Имах голф 1991г произведен 1.4 бензин.Купих го 1999г от Нюрнберг и го карах до 2008г.Продадох го на село на комшията.Още го кара.Има малко ръжда и това е.

    Коментиран от #38

  • 25 ABCD

    31 1 Отговор
    Гласувах с да, защото съм имал мерцедес 190 Д произведен 1988 год. Нямах никакви проблеми с него с изключение на дребни неща /шарнири, втулки, водна помпа и вентилатор на парното/ и даже не знаех колко е действителния му пробег. Карах го около 8 години и дори свещи на двигателя не съм сменял/сменчл съм само масла и филтри/. Сега имам W211 той също е добре, но електрониката му периодично си прави шегички. Имам приятели с Ауди 80 и Голф 2, които също бяха много доволни от тях. Като цяло мисля, че опростените модели винаги са по здрави и годините на производство нямат такова значение. Според мен колкото повече са екстрите, толкова повече се разваля.
  • 26 Стоянов

    23 2 Отговор
    В момента карам 190 Е от 1991 година.
    Не се дава на много от сегашните автомобили.
  • 27 Волга ФЕН

    16 0 Отговор
    Повечето от колите да, по здрави са, по качествени са и например ако някоя е зле, когато се ремонтира ше издържа повече от новите !
  • 28 Голям Слон

    27 0 Отговор
    Че кое в началото на 20-те години на настоящия век е качествено? Бихте ли ми дали един единствен пример за марка, която е запазила качеството си от миналия век? Няма такава. По тази причина купувам дърта аудиотехника, профилактирам я и я ползвам. Колекционирам такива благини, които са били високи модели от края на 70-те години до края на 90-те. Същото е и при автомобилите. Карам ежедневно сравнително нов модел (2013-та), но в гаража има вече четири премиум автомобила от 79-та до 1998-а. Точно те ми носят радост и духовна удовлетвореност. Някога за пари купуваше качество. Сега за пари купуваш име, градено десетилетия, но лежащо на стара слава напоследък. И докато имам възможност, ще приютявам железни класики от последните декади на 20-ти век. Днес имам таблети, дразнещи лампи и безкраен списък от никому ненужни екстри с баснословна подръжка... Честито на купувачите. Новото робство и тук не им прости.
  • 29 Бачо Киро

    24 0 Отговор
    Що за въпрос... На всички е известно, че след 2000 година при всички производители влиза системата за печалба след първоначалната продажба. Вече не е интересно да имаш репутация на производител на вечни коли, всичко се програмира с определен живот, за да се генерират продажби извън гаранцията на автомобила. Демек никой не иска слава вече, всички искат само пари...
  • 30 Случаен

    7 0 Отговор

    До коментар #18 от "падналия ангел 👿":

    Аз щях да го купя😢
  • 31 Механик

    21 0 Отговор
    Като човек, който се занимава с ремонт и поддръжка на автомобили от много години насам, мога да се закълна, че моделите на всички производители преди 90-та са в пъти по-качествени от лаптопите на колела, които сега се правят. Тогава се държеше на раномето на фирмата, а качеството бе на първо място.
    После се наложиха много ограничения. Къде изсмукани от пръстите, къде наложително ,но те направиха така, че автомобилът стана електроника. От там се вдигна цената, но тя не може да се вдига до безкрай. За да се снижи, се наложи да се ползват некачествени материали и от там се почна.
    В момента във всички автомобилни, а и не само, фирми си има отдел наречен "Краш отдел". Там опитни инженери работят по това, какво да се направи, за да може след гаранцията, продукцията да почне да дава дефекти.
    Какво да е прави? Модерни времена.

    Коментиран от #66

  • 32 Алена и ретроградния МерКУРий

    1 11 Отговор
    Другари,зависи каква бройка ще ви се падне! И от миналото имаше щайги за скраб още на 50000км!

    Коментиран от #34

  • 33 Механик

    20 1 Отговор

    До коментар #20 от "един от стадото":

    Као те остави едно чукче и наковалня....
    Ма ти сериозно ли? Едно чукче и наковалня струваха 2-3 лева и се сменят от неспоциалист за 10 минути. Няма да говорим ,че ако жена ти е с теб, може да ползваш пиличката и за нокти и да зчистиш чукчето и пак да запалиш, без дори да го подменяш.
    На колите от 90-те, като им кихне комутатора и тогава вече си до там, защото млако хора имаха резервен в себе си.
    За колите след 90-та няма какво да говорим. Един скъсан "пистов" ремък и на пътя не можеш да си го смениш, дори да го имаш в себе си.

    Коментиран от #37

  • 34 Меркурий

    6 1 Отговор

    До коментар #32 от "Алена и ретроградния МерКУРий":

    "скраБ" ?! Предполагам това е мъжка фланелка с къси ръкави на Индонезийски?!
  • 35 Москвич 412 би турбо

    11 0 Отговор

    До коментар #5 от "оня с коня":

    То на коня кво може да се счупи освен буталото
  • 36 Кой68

    16 0 Отговор
    Сега повече се набляга на електрониката....Преди колите имаха здрава механика и по-малко ел.глезотии.
  • 37 един от стадото

    5 12 Отговор

    До коментар #33 от "Механик":

    тъй, и кондензатора за двайсе стотинки и него ли ще оправиш с пиличката. То затова ходехме с един багажник части и инструменти. Пътуването до морето си беше цяло приключение, и три дена под колата преди това. Върхът на пирамидата е 90-2000г, после пак надолу та до сега. И най- лошото е знаеш ли кое е, тогава толкова можеха, сега толкова искат..

    Коментиран от #41

  • 38 сктн

    18 2 Отговор

    До коментар #24 от "vw golf 2":

    Още си карам " Вартбург " 353 произведен 1982 г. върви си нормално, няма никаква ръжда , 170 000 км. без никакви особенни ремонти. Имам и ГОЛФ 2 произведен 1989г. на 275 000 км. на 273 000 смених феродов диск.Старите коли са с качество.
  • 39 Иван Колев

    18 0 Отговор
    Да, по мое мнение колите през 90 - години бяха по качествени и практични. Съдържаха повече метал и по - малко пластмаса и електроника. Правеха се така, че да са по трайни и да понасят по - малко щети при удар. Сега, някоя от по - новите коли като се удари, предницата и се унищожава тотално. И следва или много скъп ремонт, или бракуване. Електроника по колите също не обичам. Изключително много усложнява и оскъпява поддръжката.
  • 40 Иван Колев

    6 6 Отговор

    До коментар #15 от "Чудя се":

    Продължавай да се чудиш. Изглежда, с наличното ти мозъчно съдържания мисловните ти процеси текат със скоростта на пълзящ охлюв. Под понятието стари коли защо разбираш само Москвич, Лада и Волга ? Дотук ли свършват познанията ти ? Пък и да беше прочел загловието на статията - колите от 90 години и съвременните.
  • 41 Иван Колев

    4 2 Отговор

    До коментар #37 от "един от стадото":

    Е хайде сега. Карл съм Шкода 120 Л на родителите ми. Над 20 години. И за цялото това време два или три пъти имаше проблеми, с които трудно да продължа пътя си.
  • 42 hurko

    11 11 Отговор
    В България се гледа на колите през призмата на втората употреба. Сегашните нови коли са в пъти по-добри, но караш макс 10 години и хвърляш, както е в цивилизования свят.

    Коментиран от #48

  • 43 Amix

    13 0 Отговор
    Старите бемвета бяха супер здрави...
    Сега след 2000г. Започнаха едни трошляци...
    Тълмно оправиш нещо и айде друго се чупи...
    Как ги измислят тез коли незнам ама всеки месец на диагностика...

    Коментиран от #65

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 Той

    9 0 Отговор
    Ако се грижиш и и правиш добро подържане да да - новите само ти лапат паричките за скапана електроника
  • 48 Петър

    9 0 Отговор

    До коментар #42 от "hurko":

    Е ние през 90- те карахме само нови.
  • 49 Японеца

    3 20 Отговор
    3662 заблудени, смятат че коли с технологии от преди 30г. са по качествени. Кой бе колеги, тези с ръчните стъкла, без климатици и без въздушни възглавници ли са по-качествени, без стабилизиращи системи и трашън ли?

    Коментиран от #51, #55

  • 50 Така мисля

    10 0 Отговор
    Караме боклуците на Европа !
    Днес пластмаса, електроника ! Все за нещо си в сервиза !!!!
  • 51 барабата

    15 2 Отговор

    До коментар #49 от "Японеца":

    Баце, кух си като градинска лейка или още си на 10-11 години.
  • 52 dsadsa

    5 10 Отговор
    Ако под качество разбирате колите да са прости като пейката пред блока за да няма какво да се счупи - да, по качествени бяха. Но един съвременен автомобил тръгва,спира,завива, вози по-добре и се управлява по-лесно като ти причинява по-малко стрес от пътуването.При катастрофа няма да станеш на човешка кайма което също си е плюс. И най-здравата 20 годишна кола започва да се предава с времето - разпадат се уплътнения, кабели, тампони.. метала остарява и омеква.. неизбежно е.
  • 53 Врачка

    0 4 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Прав си за BMW.Имам 2 и право да ти кажа този Valvetronic ,който го сложиха на N42 двигателя е бил голям пробив през 90те като е намалил вредните емисии с поставянето и на CCV (crankcase ventilation system)която се задръства постоянно.Тези две неща плюс гумичките на клапаните са 99% от повредите на днешните BMW независимо от двигателя(говоря за бензинките).Следват всички уплатнения(за маслото) сензори на колянов и разпределителен вал.В заключение,БМВ е чудесна кола но трябва поддържане и може да искара над 500К км.И запомнете,сменяйте маслото често и точно това,което е препоръчано от BMW— Long live.И куп други врътки неописани по—горе.
  • 54 old fashion

    9 1 Отговор
    Карам реколта 1993. Изключително удобни седалки с добра странична опора, аналогово табло + борд комп показващ всякакви майни, ел стъкла, ел огледала с подгрев, шибидах (всичко работи. Към момента е на 303 000 км пробег, 0 - 100 за 8 секунди, на магистрала 234 км/ч (по GPS, не по табло). Всичко по ДВГ, СК, спирачки и окачване е изпънато с цената на редовна и качествена поддръжка, но основен ремонт все още не е необходим. Таблет на централната конзола нямам, не ми и трябва...

    Коментиран от #57

  • 55 Врачка

    15 1 Отговор

    До коментар #49 от "Японеца":

    Добре де,с тези еърбеци ще изглеждаш като Жив при една катастрофа.През 80те—90те в БГ имаше 100 пъти или повече по—малко коли.Пътищата си бяха същите.Тогава не се купуваха шофьорски книжки.Курсът беше от 3 до 6 месеца.Шофьорите излизаха подготвени,колите бяха надлежно преглеждани и имаше много по—малко катастрофи.Да,днес всеки бърза,мощни коли в ръцете на неуки келемета,които не са били на уроците по физика да могат да преценяват ситуацията на пътя.Уфф..омръзна ми.
  • 56 Булгаристан

    2 12 Отговор
    Пишете си глупостите докрай !!! Нужника в двора ли ви е още ? Миналото си остава минало нови технологии. Да наистина по високия клас е произведен с по добри материали,но преди каква е била цената и дали сме можели да ги достигнем тези така наречени класики ? Колко струваше Opel Askona и една Е Class? Не бленувай за нещо което е далеч от теб !
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор

  • 58 Епси

    1 15 Отговор
    Много архивари тук.То и коментарите като автомобилите които карате.Само пенсии ли пишат .Да сравняваш стар леген с нова технология кола все едно да сравняваш Лили Иванова с някоя млада готина мацка. Ало Макронци

    Коментиран от #69, #75, #76

  • 59 Хухуху

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "трошляци":

    Те на баба ти набори
  • 60 Хухуху

    1 4 Отговор
    От старите коли най харесвам старото уиски
  • 61 вски

    5 2 Отговор
    Лъжа! - същите трошляци са и без електроника и турбо компресор! Девет години се тормозих с отпадъка наречен БМВ Е46 седан с атмосферен мотор 4 цл. 118 коня без турбо компресори без вануси и прочие и с 5 ст. ръчка - винаги нагледно поддържан....никога не виждал над 3 000 об....е два пъти смяна на гарнитура глава и пак тече и масло и антифриз!!!! Внос от Австрия 2011 г. до 2020 се разпадна от ръжда и течове на масло и антифриз.
  • 62 Край

    0 6 Отговор
    По качествени - НЕ. По здрави ДА. Колата е компромис между бързина, икономичност, екологичност, комфорт, сигурност и здравина. Сега здравината е на последно място. Най-добре ще е да им влагат часовиник-километраж. След определено време/километри да стават негодни. На никой не му трябват вехти бангии освен на Столипиново и Христо Ботев и Факултета.
  • 63 Форд

    8 0 Отговор
    Излишна анкета. Това всеки го знае
  • 64 Пенсионирано комунде

    2 4 Отговор
    Дааа моят телефон с шайба беше много здрав,не е като новия ми айфон
  • 65 ОпПала

    0 2 Отговор

    До коментар #43 от "Amix":

    Ами като си взел някой дръгел н та употреба какво чакаш.ТУК само разбирачи по всичко нищоправници
  • 66 перничанин

    4 5 Отговор

    До коментар #31 от "Механик":

    Карай ново, хвали старо, така ги виждам аз нещата.
    Не съм съгласен с теб. Много от колегите ти мислят като тебе и мисля , че се досещам защо. Колите от 90-те бяха елементарни за ремонт, трябват ти само комплект ключове и подемник, тук там някой "чалъм" подшушнат от "стар" майстор и си ти . Най-добрия майстор в квартала, парите текът, да седнеш и прочетеш някоя новост - това е за ония пед*лите. Да си купиш диагностика (фирмена) - табу, как ще им даваш толкова пари. Е заради това "гаражните майстори " си харесват старите коли, защото не им трябва да купуват специални инструменти и не им трябва обучение. Имам Аурис купуван нов, имам 124-ка за хоби.
  • 67 Старите коли

    6 0 Отговор
    са ги правили инженери, новите ги правят икономисти.
    Но иначе тръбят, че боклуците, които произвеждат били...екологични. На всички големи компании директорските им компании са циници и за разстрел. Не може на хората да им продаваш боклуци и да ги ползваш за опитни зайци.
  • 68 какво очаквате

    1 0 Отговор
    Въпроса е повече от риторичен . Отговора е еднозначен . Различен отговор биха дали само производителите а по всяка вероятност и дилърите на нови автомобили .

  • 69 30 г стигат

    1 0 Отговор

    До коментар #58 от "Епси":

    Изтрий си жълтото около устата и помисли дали си дорасъл да даваш акъл . Хората са скъсали една риза повече от тебе , изтрили една гума на автомобил повече от тебе и ти отворко акъли раздаваш . Съобразявай се малко !! От такива "герой" и съвременни разбиратели като тебе сме на тоя хал .
  • 70 мечти

    5 0 Отговор
    Тоя на снимката с мотор 300д ще надживее 99% от съвременните играчки както и следващата Е класа с 2,9 ТД мотор например .
  • 71 Авто

    6 0 Отговор
    Тогава се правеха коли и имаше конкуренция. Сега има глобалицазия и единственото, което ги интересува са отчети и печалби. Рекламират едни три буквени съкращения и облъчват хората с реклами, че едва ли не че те правят колата космиески кораб от Междузвездни войни. Преди 10 години си купух два чисто нови автомобила. За една крушка от 1 лев, трябваше да си запазя час в сервиз и да платя 10 лева. Парите са нищо, но времето което загубих да записвам час, да чакам и т.н ми е ценно. И не е само това. Старите бордни компютри бяха графични и като има проблем светва лампата и веднага разбираш за какво става въпрос. Сега едни изречения и се чудя роман ли ще чета или ще се готвя за дисертация. Като няма какво да предложат пълнят колите с един куп излишни глупости, които разконцентрират шофьора, а най-важното при шофирането е концентрацията и познаването на състоянието и възможностите на автомобила и водача.
  • 72 vukadin

    5 0 Отговор
    съвременните коли са електронни курници направени от говнолин
  • 73 гост

    6 0 Отговор
    Особено този Мерцедес от снимката, няма аналог по здравина.
  • 74 Киро

    2 0 Отговор
    Имам 2 БМВ. 1998 и 1999. Е39 и е46. Километри 300000 и 100000. Бензин. Шестаци. С еднакви двигатели са. Няма течове и разход на масло грам. Вървят като БМВ. Докато двигателите държат други коли не ме интересуват изобщо.
  • 75 Зил

    0 1 Отговор

    До коментар #58 от "Епси":

    Там е работата че сравняваш певица с мацка.Тя Лили навеемето е страшна мацка и певица.Сега само мацки.Новата технология е тока другото е сложни устроиства които трябва да изкорят 1/15части бензин и кислород и да намалят емисиите.Всичко в автомобилите се върти около това.Другото е че не искат коли които се ползват20 години.Сега има електроника без която може
  • 76 Тойота

    2 0 Отговор

    До коментар #58 от "Епси":

    Един стар „леген” на 30+ години, направен от истински метал и опpocтен максимално може да надживее днешните таблети на колела, които са направени от „станиол” и рециклирана пластмаса и боядисани с „водни боички” (на водна основа) в които всичко е спестено и усложнено максимално, и са програмирани да се чупят И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ СТРУВАТ В ПЪТИ ПОВЕЧЕ. Можеш ли например на ново Рено, Опел или каквото и да е да направиш основен ремонт на пътя? Или на жената чорапогащника вместо ремък докато се прибереш? Новите „таблети” станаха по-зле и от трабанти и москвичи, които поне можеш да ремонтираш сам.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата