-
Овен
-
Телец
-
Близнаци
-
Рак
-
Лъв
-
Дева
-
Везни
-
Скорпион
-
Стрелец
-
Козирог
-
Водолей
-
Риби
Риби (20.02 - 20.03)
Доста енергичен работен ден, а вечерта множество срещи и разговори. Имайте предвид, че не всички, с които контактувате са толкова почтени, колкото очаквате, възможно е да ви поднесат неприятни изненади.
Водолей (21.01 - 19.02)
Съвсем не лош ден, макар че може би ще се наложи дълго да стоите на едно място и това може да ви изнерви. Очарованието ви нараства в геометрична прогресия, но е във ваш интерес да не го използвате за користни цели.
Козирог (23.12 - 20.01)
Определено ще имате достатъчно сила и мъдрост, за да повдигнете планини дори. В дни, като днешния може да се чувствате като Атлас, който държи небето на раменете си. В крайна сметка дали пък сами не сте се вкарали в тази ситуация?!?
Стрелец (23.11 - 22.12)
Финансовото ви състояние е поставено на изпитание. Бихте могли да спечелите големи суми, но склонни ли сте да рискувате? Нуждата от сигурност и желанието за повече пари ще се сблъскат. Ако успеете да ги обедините в едно и действате с ясна цел, тогава финансовата ви сила ще е резултат на личната.
Скорпион (24.10 - 22.11)
Ден за земни и практични дейности. Ще действате със замах и мъничко потайно, но това си е Ваша запазена марка. Рискувате да вкарате хората, които Ви помогат в заблуда, а това определено ще обърка резултатите. Може би е време за различен подход?
Везни (24.09 - 23.10)
Отношенията в семейството, у дома ви могат да прераснат в тиха семейна ненавист и то без видима причина. Намерете онова нещо, което ви свързва, нещата, които обичате да правите заедно. Труден ден, но трансформиращ и освобождаващ вътрешна сила.
Дева (24.08 - 23.09)
Труден ден за любовните връзки днес, труден ден и за творческа изява. Опитайте да надскочите желанието за контрол, желанието да управлявате другите. И намерете сили да се усмихнете широко на света, той задължително ще ви отговори.
Лъв (24.07 - 23.08)
Доста работа ви чака днес. Със сигурност няма да вършите онова, за което сте учили, но пък има толкова много неща, които знаете и можете да свършите. Свършете всички неща, които са отложени, посрещнете Великден на чисто.
Рак (22.06 - 23.07)
Отношенията днес ще са вашият тест за търпимост, за толерантност, за християнски добродетели дори. Когато ви манипулират, дали всъщност вие не изнудвате другия емоционално. Ходите по много тънък лед, чувствата са като едно минно поле. Бъдете готови за спасителна акция.
Близнаци (22.05 - 21.06)
Определено интензивен ден. Ще се опитвате да промените правилата, статуквото, йерархията, а за това ще ви е нужна огромна вътрешна сила. Започнете ли веднъж, няма спиране, така че - готови ли сте да рискувате, готови ли сте да пожертвате скуката и сивотата? Готови ли сте да Възкръснете?
Телец (21.04 - 21.05)
Днес идеите ще идват от далечни места, от хора от далечни страни, дори от чуждите езици. Колкото повече гледате към непознатото, толкова повече ще научавате за познатото. И всъщност основният въпрос ще бъде - познато ли е познатото и кое е онова, което дава сигурност - предвидимостта или вярването ни?
Овен (21.03 - 20.04)
Особен ден, предизвикателен, пълен с изненади. Ще се чувствате спокойни, ако действате по правилата, консервативно, предвидимо, отговорно, но... едва ли всичко ще се случва според плановете ви. Бъдете креативни и готови да дейтвате за мига.
Коментари
1 Да но зависи
00:01 13.09.2020
2 Фактъ
00:03 13.09.2020
3 Тодор
00:08 13.09.2020
4 ХАРОН
00:09 13.09.2020
5 оня с коня
Коментиран от #11, #35
00:35 13.09.2020
6 Врачка
00:40 13.09.2020
7 Гост
Коментиран от #53
01:22 13.09.2020
8 та по темата
Сега има тръст.
Китай осъди най големите концерни. мерцедес, ауди и бмв, за това, че печелят от авточасти и съзнателно правят автомобилите да започват да се чупят веднага след гаранционният период, а дори и преди това, за части които не са в гаранцията.
правени са специални разработки и изследвания на материалите, и са правени детайлите по начин, по който да дефектират след определено време.
Печалбата идва от резервните части при експлоатация от 10 години.
Цените на частите са такива, че ако сглобиш, цял автомобил от коя и да е от тези марки от резервни части на доставни цени, ще се получи сума 11 пъти по голяма от покупната на нов автомобил.
На процеса не се даде голяма гласност, но китай предоговори като резултат цените на оригиналните резервни части с 60 процента редукция.
Китай е най големият пазар за европейски автомобили.
Може да са дръпнати очички, но не са прости.
Ние сме прости
03:49 13.09.2020
9 ПСР
Евтини пластмаси,много пластмаси,части за първично вграждане,правени по целия Свят....е,нали трябва да се осигурява пазар и за резервните части!Два примера-марка с претенция,Хонда,модел Акорд,купена чисто нова от тук.На 53 хил.,гръмна дюза/880 лв./....лоша нафта,може би.Обсужена пред мен скоростна кутия/ръчна/,даде фира на 105 хил.км.Това не е нормално.
05:26 13.09.2020
10 трошляци
Коментиран от #16, #59
06:03 13.09.2020
11 Този коментар е премахнат от модератор
12 реверс
06:18 13.09.2020
13 Criminal
До коментар #11 от "Ей изрод":
Абе нали казвам, че коня му е по умен от него и брат му взети заедно........оставете го да се напъва, то не разбира..............06:24 13.09.2020
14 Сандо
06:50 13.09.2020
15 Чудя се
Коментиран от #17, #40
06:57 13.09.2020
16 свидетел
До коментар #10 от "трошляци":
напълно съгласен ! колите от 60-те и 7о-те са много по надеждни от тези през 90-те. за днешните дори не искам да говоря. наблъскани с излишна електроника и пластмаса ! но по отношение на безопастност не може и дума да става. знам от опит !Коментиран от #20
07:49 13.09.2020
17 един от стадото
До коментар #15 от "Чудя се":
ей сега го загази здравата..чакай отговор от бекапе тесни социалисти07:52 13.09.2020
18 падналия ангел 👿
Коментиран от #30
07:55 13.09.2020
19 ПРИМ
Коментиран от #21
07:56 13.09.2020
20 един от стадото
До коментар #16 от "свидетел":
ма ти сериозно ли. Като те остави едно чукче и наковалня за 2 лева на пътя къде отиваш може би..Златната ера беше 90та- 2000ната година за масовите, луксозни винаги е имало и ще има, но там парите нямат значениеКоментиран от #33
08:03 13.09.2020
21 един от стадото
До коментар #19 от "ПРИМ":
конкуренция никога не е имало. Що не си купи от Мототехника, не казвам Мерц, а едно Рено Фуего например. А купи московец, щото за Лада нема време, годините вървят08:14 13.09.2020
22 Караибрахим
08:15 13.09.2020
23 150000км-тоталщета
08:21 13.09.2020
24 vw golf 2
Коментиран от #38
08:54 13.09.2020
25 ABCD
09:27 13.09.2020
26 Стоянов
Не се дава на много от сегашните автомобили.
09:29 13.09.2020
27 Волга ФЕН
09:51 13.09.2020
28 Голям Слон
10:06 13.09.2020
29 Бачо Киро
10:11 13.09.2020
30 Случаен
До коментар #18 от "падналия ангел 👿":
Аз щях да го купя😢10:41 13.09.2020
31 Механик
После се наложиха много ограничения. Къде изсмукани от пръстите, къде наложително ,но те направиха така, че автомобилът стана електроника. От там се вдигна цената, но тя не може да се вдига до безкрай. За да се снижи, се наложи да се ползват некачествени материали и от там се почна.
В момента във всички автомобилни, а и не само, фирми си има отдел наречен "Краш отдел". Там опитни инженери работят по това, какво да се направи, за да може след гаранцията, продукцията да почне да дава дефекти.
Какво да е прави? Модерни времена.
Коментиран от #66
11:16 13.09.2020
32 Алена и ретроградния МерКУРий
Коментиран от #34
11:18 13.09.2020
33 Механик
До коментар #20 от "един от стадото":
Као те остави едно чукче и наковалня....Ма ти сериозно ли? Едно чукче и наковалня струваха 2-3 лева и се сменят от неспоциалист за 10 минути. Няма да говорим ,че ако жена ти е с теб, може да ползваш пиличката и за нокти и да зчистиш чукчето и пак да запалиш, без дори да го подменяш.
На колите от 90-те, като им кихне комутатора и тогава вече си до там, защото млако хора имаха резервен в себе си.
За колите след 90-та няма какво да говорим. Един скъсан "пистов" ремък и на пътя не можеш да си го смениш, дори да го имаш в себе си.
Коментиран от #37
11:21 13.09.2020
34 Меркурий
До коментар #32 от "Алена и ретроградния МерКУРий":
"скраБ" ?! Предполагам това е мъжка фланелка с къси ръкави на Индонезийски?!11:23 13.09.2020
35 Москвич 412 би турбо
До коментар #5 от "оня с коня":
То на коня кво може да се счупи освен буталото11:26 13.09.2020
36 Кой68
11:39 13.09.2020
37 един от стадото
До коментар #33 от "Механик":
тъй, и кондензатора за двайсе стотинки и него ли ще оправиш с пиличката. То затова ходехме с един багажник части и инструменти. Пътуването до морето си беше цяло приключение, и три дена под колата преди това. Върхът на пирамидата е 90-2000г, после пак надолу та до сега. И най- лошото е знаеш ли кое е, тогава толкова можеха, сега толкова искат..Коментиран от #41
12:00 13.09.2020
38 сктн
До коментар #24 от "vw golf 2":
Още си карам " Вартбург " 353 произведен 1982 г. върви си нормално, няма никаква ръжда , 170 000 км. без никакви особенни ремонти. Имам и ГОЛФ 2 произведен 1989г. на 275 000 км. на 273 000 смених феродов диск.Старите коли са с качество.12:23 13.09.2020
39 Иван Колев
12:31 13.09.2020
40 Иван Колев
До коментар #15 от "Чудя се":
Продължавай да се чудиш. Изглежда, с наличното ти мозъчно съдържания мисловните ти процеси текат със скоростта на пълзящ охлюв. Под понятието стари коли защо разбираш само Москвич, Лада и Волга ? Дотук ли свършват познанията ти ? Пък и да беше прочел загловието на статията - колите от 90 години и съвременните.12:42 13.09.2020
41 Иван Колев
До коментар #37 от "един от стадото":
Е хайде сега. Карл съм Шкода 120 Л на родителите ми. Над 20 години. И за цялото това време два или три пъти имаше проблеми, с които трудно да продължа пътя си.12:53 13.09.2020
42 hurko
Коментиран от #48
13:01 13.09.2020
43 Amix
Сега след 2000г. Започнаха едни трошляци...
Тълмно оправиш нещо и айде друго се чупи...
Как ги измислят тез коли незнам ама всеки месец на диагностика...
Коментиран от #65
13:41 13.09.2020
44 Този коментар е премахнат от модератор
45 Този коментар е премахнат от модератор
46 Този коментар е премахнат от модератор
47 Той
14:39 13.09.2020
48 Петър
До коментар #42 от "hurko":
Е ние през 90- те карахме само нови.14:45 13.09.2020
49 Японеца
Коментиран от #51, #55
14:48 13.09.2020
50 Така мисля
Днес пластмаса, електроника ! Все за нещо си в сервиза !!!!
15:00 13.09.2020
51 барабата
До коментар #49 от "Японеца":
Баце, кух си като градинска лейка или още си на 10-11 години.15:09 13.09.2020
52 dsadsa
15:17 13.09.2020
53 Врачка
До коментар #7 от "Гост":
Прав си за BMW.Имам 2 и право да ти кажа този Valvetronic ,който го сложиха на N42 двигателя е бил голям пробив през 90те като е намалил вредните емисии с поставянето и на CCV (crankcase ventilation system)която се задръства постоянно.Тези две неща плюс гумичките на клапаните са 99% от повредите на днешните BMW независимо от двигателя(говоря за бензинките).Следват всички уплатнения(за маслото) сензори на колянов и разпределителен вал.В заключение,БМВ е чудесна кола но трябва поддържане и може да искара над 500К км.И запомнете,сменяйте маслото често и точно това,което е препоръчано от BMW— Long live.И куп други врътки неописани по—горе.15:25 13.09.2020
54 old fashion
Коментиран от #57
15:31 13.09.2020
55 Врачка
До коментар #49 от "Японеца":
Добре де,с тези еърбеци ще изглеждаш като Жив при една катастрофа.През 80те—90те в БГ имаше 100 пъти или повече по—малко коли.Пътищата си бяха същите.Тогава не се купуваха шофьорски книжки.Курсът беше от 3 до 6 месеца.Шофьорите излизаха подготвени,колите бяха надлежно преглеждани и имаше много по—малко катастрофи.Да,днес всеки бърза,мощни коли в ръцете на неуки келемета,които не са били на уроците по физика да могат да преценяват ситуацията на пътя.Уфф..омръзна ми.15:34 13.09.2020
56 Булгаристан
16:10 13.09.2020
57 Този коментар е премахнат от модератор
58 Епси
Коментиран от #69, #75, #76
16:57 13.09.2020
59 Хухуху
До коментар #10 от "трошляци":
Те на баба ти набори16:59 13.09.2020
60 Хухуху
17:00 13.09.2020
61 вски
17:45 13.09.2020
62 Край
17:51 13.09.2020
63 Форд
18:08 13.09.2020
64 Пенсионирано комунде
18:20 13.09.2020
65 ОпПала
До коментар #43 от "Amix":
Ами като си взел някой дръгел н та употреба какво чакаш.ТУК само разбирачи по всичко нищоправници18:25 13.09.2020
66 перничанин
До коментар #31 от "Механик":
Карай ново, хвали старо, така ги виждам аз нещата.Не съм съгласен с теб. Много от колегите ти мислят като тебе и мисля , че се досещам защо. Колите от 90-те бяха елементарни за ремонт, трябват ти само комплект ключове и подемник, тук там някой "чалъм" подшушнат от "стар" майстор и си ти . Най-добрия майстор в квартала, парите текът, да седнеш и прочетеш някоя новост - това е за ония пед*лите. Да си купиш диагностика (фирмена) - табу, как ще им даваш толкова пари. Е заради това "гаражните майстори " си харесват старите коли, защото не им трябва да купуват специални инструменти и не им трябва обучение. Имам Аурис купуван нов, имам 124-ка за хоби.
18:26 13.09.2020
67 Старите коли
Но иначе тръбят, че боклуците, които произвеждат били...екологични. На всички големи компании директорските им компании са циници и за разстрел. Не може на хората да им продаваш боклуци и да ги ползваш за опитни зайци.
20:52 13.09.2020
68 какво очаквате
21:15 13.09.2020
69 30 г стигат
До коментар #58 от "Епси":
Изтрий си жълтото около устата и помисли дали си дорасъл да даваш акъл . Хората са скъсали една риза повече от тебе , изтрили една гума на автомобил повече от тебе и ти отворко акъли раздаваш . Съобразявай се малко !! От такива "герой" и съвременни разбиратели като тебе сме на тоя хал .21:33 13.09.2020
70 мечти
21:37 13.09.2020
71 Авто
21:48 13.09.2020
72 vukadin
21:50 13.09.2020
73 гост
22:24 13.09.2020
74 Киро
22:31 13.09.2020
75 Зил
До коментар #58 от "Епси":
Там е работата че сравняваш певица с мацка.Тя Лили навеемето е страшна мацка и певица.Сега само мацки.Новата технология е тока другото е сложни устроиства които трябва да изкорят 1/15части бензин и кислород и да намалят емисиите.Всичко в автомобилите се върти около това.Другото е че не искат коли които се ползват20 години.Сега има електроника без която може23:23 13.09.2020
76 Тойота
До коментар #58 от "Епси":
Един стар „леген” на 30+ години, направен от истински метал и опpocтен максимално може да надживее днешните таблети на колела, които са направени от „станиол” и рециклирана пластмаса и боядисани с „водни боички” (на водна основа) в които всичко е спестено и усложнено максимално, и са програмирани да се чупят И НА ВСИЧКОТО ОТГОРЕ СТРУВАТ В ПЪТИ ПОВЕЧЕ. Можеш ли например на ново Рено, Опел или каквото и да е да направиш основен ремонт на пътя? Или на жената чорапогащника вместо ремък докато се прибереш? Новите „таблети” станаха по-зле и от трабанти и москвичи, които поне можеш да ремонтираш сам.13:09 16.09.2020