5 Февруари, 2023

Какво е мнението ви за колите на Tesla?


Какво е мнението ви за колите на Tesla?
С подкрепата на
mobile.bg
По-скоро положително
29% (941)
По-скоро отрицателно
52% (1711)
Нямам мнение
19% (642)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    19 5 Отговор
    Видимо от графиката, мнението на потребителите изобразява това 🖕!
    Тесла са некачествени боклуци за "модерни" джендаряци!
  • 2 оня с коня

    20 9 Отговор
    Аз карам БМВ и имам Мнение за БМВ.Тесла не съм карал,затова и НЯМАМ Мнение за Тесла.И как може някой да има мнение за дадена Кола ако не я е карал ПОНЕ 1 Година,че и повече?

    Коментиран от #14, #15, #19

  • 3 Адам Хилтън

    13 2 Отговор
    Безсмислени автомобили - тежки луксозни автомобили, на принципа на литиевата батерия нито са екологични, нито практични. Докато се използва литиевата батерия, електрическите автомобили ще имат смисъл само при приложение в малък клас автомобили - малки семейни и микро-автомобилния клас. Само че не се случва това - сега пък щели да правят електрически Хамъри и пикапи. Защо? Електрическите коли са "сегашното еко", както дизеловите бяха преди 20 години - те са автомобилна мода, която също ще отпадне след някой скандал за реалната "екология" на тези автомобили - електромобилите замърсяват толкова колкото дизеловите, защото лития се добива от багери работещи на дизел, и тока също се генерира от нафта, въглища или газ.

    Коментиран от #4, #12

  • 4 едрфтгъху

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Адам Хилтън":

    Към момента чистите електрички имат реално приложение само като градски коли- да отидеш с нея на работа или като такси.
    В останалите случаи има смисъл единствено от последователен хибрид- 1 или 2 ел. мотора задвижват колата, батерия в района на 40-50 киловата (стигат за 180км. лятото и 130км. зимата) и бензинов мотор който работи САМО като генератор... Скоро в Китай пътувах с Denza D9 (хибрид по описаната схема) и тоя луксозен кораб дето тежи някъде към 3 тона с 4-ма пътници и доста багаж за 1700км. с няколко зареждания на батерията от контакта (но без да се съобразявам- където има зарядно и колкото време имам да заредя) показа разход от 4,3л./100км. бензин... При каране на 100% с ток от генератора разхода беше 7,2л./100км.
  • 5 Джоко

    11 6 Отговор
    Пионери в производството на ел автомобили. Пари, ноу хау, авто дизайн и реклама. Години наред като се каже ел мпс и се сещаме за марката Тесла. Труден път извървяха и постепенно пречупиха схващането на авто маниаците за възможностите на тези амномобили. Вкараха в тяхната спирала и други марки и производители.

    Коментиран от #6

  • 6 Инженерът

    13 3 Отговор

    До коментар #5 от "Джоко":

    Никакви пионери не са. Исторически първите електромобили са от времето на каретите и доста преди появата на бензиновия двигател. Още тогава са открили, че са непрактични на дълги разстояния заради батерията.
    Тя е ахилесовата пета и на всички електромобили днес. Литиевите батерии са скъпи, тежки и опасни при разхерметизиране. Литият е най-активният алкален елемент в Менделеевата таблица - това нещо влиза в бурна реакция и не се гаси с конвенционални средства. Добивът му е всичко друго, но не и екологичен, за момента почти не се рециклира. Освен това е токсичен.
    Навремето никой не е забранил каретите, те просто са били изместени от по-добрата алтернатива. Тук в момента виждаме открит лобизъм в полза на електромобилите и умишлено изваждане от употреба на доказали се технологии. Така че, не съм фен на електромобилите. Не и в днешния им вид. С евтина, лека и безопасна батерия бих се замислил, но за момента такава няма. И не ща такова нещо да ми пламне пред блока.

    Коментиран от #29

  • 7 дядо поп

    14 3 Отговор
    Ние сме на едно от първите места по притежатели на тесли , Няма майстор и селска къща без тесла! Че и политици , съдии , бизнесмени , продавачи , полицаи , всички те с голямата тесла дялкат народа!
  • 8 Гост

    11 2 Отговор
    Електромобил става само за градско.Тесла има толко много детски болести,чудя се как детето е още живо.

    Коментиран от #17

  • 9 Мъск

    9 4 Отговор
    Теслата е добра само ако е наточена !
  • 10 Турбо

    9 0 Отговор
    Електромобил само в града или на къси разстояния,колкото са възможностите на батерията за отиване и връщане с едно евтино зареждане от контакта в гаража.На бърза зарядна цената за пътуване се изравнява с тази на бензин.Бързото зареждане намалява живота на батерията.За големи разстояния по добре пълен хибрид.
  • 11 Гледам

    8 1 Отговор
    тия с електричките зимата карат с ушанки !

    Коментиран от #18

  • 12 омъскаряване

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Адам Хилтън":

    Една бележка, тесла по никакви критерии не може да бъде наречен "луксозен автомобил"! Виждали ли сте на живо интериора на тесла, евтините материали и изпълнение!? Вижте го особено след година и тогава бързо, ще разберете, че е далеч от "луксозна"!
    Прескъпа не значи "луксозна" !
  • 13 Ани

    6 0 Отговор
    Изключително скъпа кола, която непрекъснато трябва да се зарежда. Интериорът ужасява с простота - един волан и един огромен айпад.
  • 14 оня с магарето

    6 0 Отговор

    До коментар #2 от "оня с коня":

    Когато ми искат пари като за кола, а получавам смартфон с електромотор и седалки, за мен това е достатъчно да си сформирам мнение.
    Иначе моторът им наистина е добър, но не е истЕнска кола.

    Коментиран от #16

  • 15 Не се и съмнявам че с тоя

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "оня с коня":

    Ник си на Бмв хахахаха
  • 16 Ферари Фен : Карал ли си Тесла

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "оня с магарето":

    А имал ли си ? Мисля че НЕ

    Коментиран от #22, #32

  • 17 Хахаха

    5 5 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    Още един Ганчо който дори не е пипал с пръст Тесла

    Коментиран от #21

  • 18 А от къде гледаш

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гледам":

    Сигурно от спирката на трамвая

    Коментиран от #24

  • 19 Точен коментар

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "оня с коня":

    Но бягай от тези чупливи каруци на Бмв И аз съм имал и такъв филм с кола не съм имал

    Коментиран от #20

  • 20 оня с коня

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Точен коментар":

    Ти си точно като "доброжелателите" които съветват Българина да бяга от БГ щото е "Тоалетната на Европа"но НЕ КАЗВАТ КЪДЕ!А да си Хабеплия за Умнотията на Шопа че "Всичко що е Механизъм ке се Скапе"?И така- Имам си БМВ,кефя му се на 204-те коня дето с 6-цилиндровия си Двигател на 200хил.км БЕЗ ПРОБЛЕМ стига 239км/ч /по Джипиес от 242 възможни/,сменям всякакви амортизирани Части С НОВИ ,без да жаля Парите.

    Коментиран от #23

  • 21 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Хахаха":

    Ти като си ги виждал само на картинка, знаеш повече.
    Мой колега кара Тесла,в момента я продава.
  • 22 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ферари Фен : Карал ли си Тесла":

    Нямам Тесла,возили са ме,карал съм Тесла.Нищо особено,едно ускорение само дето има.Нищо особено,за тези пари има по добри петролки.
  • 23 Дизел ли е бмв

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "оня с коня":

    то ти?
  • 24 Не бе,

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "А от къде гледаш":

    не съм фен на спирките, бе! От колата, бе по къс ръкав ?
  • 25 свидетел

    4 4 Отговор
    с моето поло дизелче с 75 к.с. изпапках една тесла на голям баир като врабче мушичка. явно батерийката и беше дала фира......
  • 26 Този спор

    0 2 Отговор
    е като лампи или транзистори, лък или пушка, платноход или параход, сабя или пистолет. По-старите изобретения не са се изгубили и си имат своето място. Например една фадрома, булдозер, багер не могат да работят на 3 смени 24 часа защото трябва да се зареждат по няколко часа 3-4 пъти дневно, тежка военна техника като танк, БМП също не могат на ток. В Украйна имаше много Тесли и други елколи изоставени на пътя поради липса на ток, да не говорим за проблемите които им създадоха руснаците с енергийната система.

    Коментиран от #28

  • 27 Мдаааамм...

    2 0 Отговор
    Теслата е една голяяяяма брадва,два тона и половина кютук...
  • 28 БСП в канала

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Този спор":

    Не , че нещо, но електричките са доста стари. Прочети да видиш, че те са транзисторите от твоето сравнение
  • 29 Химикът

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "Инженерът":

    А, да си коментираш тенекиите, химията не ти е силна. В групата на алкалните метали, литии е най-слабо активния. Съединенията му са стабилни и се срещат в изобилие. Други са редките и опасни елементи във батерията.
  • 30 Нека някой собственик каже

    1 0 Отговор
    Видях коментарите. Доста адекватно написани някои от тях, с доводи . Обаче има ли един човек тук, който е карал и има Тесла, за да даде обективна оценка и информация. Аз никога не съм карал електричка, освен ъпчетата на Спарк, обаче искам наистина да разбере какво реално мисли човек, който е собственик, да си каже какви са му впечатленията, без пристрастия. И това със заледяването в САЩ? Вярно ли е и защо не пускат режима за затопляне...
  • 31 Георги

    1 1 Отговор
    Има два вида коли. На дизел и на бензин. Всичко друго е порнография.
  • 32 Не е нужно да има

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ферари Фен : Карал ли си Тесла":

    За да знае че е отпадък. Всичко на ток е детска играчка.
Назад към анкетата