9 Юни, 2024

Смятате ли, че интересът към електромобилите се е понижил?


Смятате ли, че интересът към електромобилите се е понижил?
С подкрепата на
mobile.bg
Да
80% (3712)
Не
15% (671)
Нямам мнение
5% (238)

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Електра

    10 6 Отговор
    ДА Тотално
  • 2 Нафто

    14 4 Отговор
    ДВГ още дълго време ще се произвеждат и ще са предпочитани.
  • 3 АС ДС

    11 9 Отговор
    Електричките нямат мощност да карат тежко или дърпат каравана.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Алфа Сектант🤠

    6 8 Отговор
    Не знам за вас, но следващата ми кола през пролетта на лето 2025- то ще бъде Дачия Спринг🚙💸🚙💸🚙💸🚙💸
  • 7 Селянин с Волво

    15 1 Отговор
    Електромобилите все още са далеч от колите с ДВГ в някои аспекти.
    - по отношение на първоначална цена
    - по отношение на пробег с едно зареждане
    - по отношение на време за зареждане
    - по отношение на разходите в дългосрочен план
    Има няколко основни грешки при конструирането и използването на тези автомобили:
    1. Те трябваше да имат универсали сменяеми батерии, което би съкратило времето за заряд. В цената за заряд трябва да има и % за смянна на остарелите батерии с нови, което би помогнало на обслужването и експлоатацията на колите в дългосрочен план.
    2. Електроавтомобилите трябва приоритетно да се въвеждат в градовете - като индивидуални превозни средства, за Градски транспорт, за зареждане на магазини и т.н. Там изграждането на зарядни станции е по-лесно, ниският пробег и времето за зареждане няма да са проблем (зареждат през нощта и един заряд им стига за деня) и ефекта върху намаляване на замърсяването ще е най-голям.

    Коментиран от #9

  • 8 Ний ша Ва упрайм

    13 3 Отговор
    купиш си уж "кола" нова а то електрокар за 50 000 каймета а след 7-8 годинки батерия требе 20 000 каймета требе ги копайш кайметата или печаташ

    Коментиран от #13

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Браво

    6 4 Отговор
    Зелените плачат!
  • 11 факуса

    8 1 Отговор
    некои много изведнъж напънаха да ги произвеждат ,ама неподготвени,требеше първо да разработят батериите
  • 12 Кой има

    3 0 Отговор
    пари за даване си купи кола ВТ-вечно твоя!Другите да изчакаме!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Ония с Фордо

    8 2 Отговор
    Интересът към електро колите беше само изкуствено медиен , нагнетяван от лобистки фирми . Временен интерес имаше от фирми заради субсидии преференции и възможнос за очистване от данъци . Другите бяха зелени хипстъри и гейове за да са в крак с модата и да се правят на интересни .
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Мьлфлгшг

    0 1 Отговор
    Според вас
  • 23 оня с коня

    7 1 Отговор
    само ще попитам Измайсторилия тая Анкета КАК да ми се понижи Интереса към Ел Автомобилите,след като никога не го е имало?
  • 24 европейските краварски политици

    6 0 Отговор
    изнудват европейците да купуват скъпите и нискокачествени боклуци и саботират с налагане на глупави мита и акцизи ,закупуване на качествени и евтини китайски автомобили
  • 25 Трън Бодилов

    4 2 Отговор
    Няма такъв боклук!
  • 26 Ами..

    7 1 Отговор
    Защо трябва да смятаме нещо как е, ако има официална статистика? Интересът към електромобилите пада и автомобилни компании започват да се отказват да ги произвеждат заради огромни загуби от тях. В момента е пълно с нови електрически коли на промоция с 20-30% свалени цени и купувачи няма.
  • 27 Хаха

    5 0 Отговор
    Кво стана в Германия?
    Като спряха програма за ел.автомобилите да ти свалят цена, данъци и прочие,ако си го купиш,изведнъж всичко умря и никой не ги иска повече
  • 28 Кат гледам

    1 0 Отговор
    в Хамбург, все повече и повече таксиджии са с ел. автомобили. Сигурно имат далавера, защото се знае: ако има далавера, бакшишите първо се накачулват. Просто споделям, а какво аз карам….в близко бъдеще не планирам да се електрифицирам.
  • 29 Арбайтен

    0 0 Отговор
    За момента електрокарите не стават заради ненормалните си цени и качеството и краткият живот на батериите. След 20-30г ако внедрят нови технологии за батерии с повече мощ и по дълъг живот може да има напредък но за сега нещата са в задънена улица , двг още дълги години ще доминира по пътищата.
Назад към анкетата