Дълго одумваният прототип e-tron quattro, с чиято серийна версия Audi планира да отмъкне потенциални купувачи на Tesla Model X, дебютира в нощта на премиерите на салона във Франкфурт. Предвестникът на бъдещата Q-шестица е дълъг 4.88, широк 1.93 и висок 1.54 м и според немците има най-обтекаемата каросерия в сегмента. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0.25 при среден показател за всъдеходите над 0.30.
e-tron quattro се задвижва от три електромотора - един на предната и два на задната ос. Сумарната им мощност достига 435 к.с., но при резки ускорения тягата може да се увеличи за кратко време на 503 к.с. и 800 Нм. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4.6 секунди, а максималната скорост е ограничена по електронен път на 210 км/ч.
Акумулаторите с капацитет 95 кВтч позволяват на e-tron quattro да изминава до 500 км с едно зареждане, което отнема около 50 минути на специална станция. Кросоувърът има и слънчеви панели на покрива, които също набавят енергия. Инженерите на Audi са предвидили и система за индукционно безконтактно зареждане.
Сред останалите технически особености на бъдещото Q6 си струва да се споменат адаптивното пневматично окачване, четирите управляеми колела и матричните лазерни фарове с органични диоди. OLED-технология е използвана също за екраните на приборния панел и централната конзола.
Пазарният дебют на Audi Q6 е насрочен за 2018 г.