Все повече се приближаваме до наследника на легендарната Supra или поне това сочат фактите. Преди повече от две години бе представен уникално красивият прототип FT-1, който бе сочен за наследник на Supra, но той не се придвижи до поточната линия. Вместо това многобройни слухове, че германците BMW разработват модел заедно с Toyota заляха мрежата и бяха допълнени от снимки на прототип, който ще носи името Z5.
Сега тези слухове започват да изглеждат още по-реални със запазването на името на стария континент. В днешно време все повече производители споделят общи платформи поради чисто икономически причини, но някои от тях като Mazda MX-5 и Fiat 124 нямат дори и малка прилика.
Основната причина, която според нас е съществена за общата разработка е двигателя на баварци - редовия 3.0-литров шестцилиндов турбо. Агретгатът се доказа с времето, като нивата му на мощност се простират от 306 конски сили чак до 500 за M4 GTS. Той ще бъде чудесен заместник на легендарния 2JZ на японците, който с оригиналните си вътрешности и външни подобрения достигаше до мощност от близо 1000 конски сили. В момента той е един от най-предпочитаните агрегати в световните дрифт шампионати. Toyota и BMW са едни от малкото производители, които от дълги години отделят внимание и на вторичния пазар за моделите си.