Отидете към основна версия

5 289 1

Най-скъпите автомобилни марки

  • interbrand-
  • класация

Британската консултантска агенция Interbrand публикува ежегодния си рейтинг на 100-те водещи световни брандове. За най-скъпа сред автомобилните марки за пореден път бе обявена Toyota. Японците обаче са следвани по петите от Mercedes-Benz.

В челната стотица според англичаните попадат само 11 автопроизводители:
1. Toyota – $27.764 млрд.
2. Mercedes – $27.445 млрд.
3. BMW – $24.554 млрд.
4. Honda – $19.431 млрд.
5. Volkswagen – $7.857 млрд.
6. Ford – $7.483 млрд.
7. Audi – $6.171 млрд.
8. Hyundai – $6.005 млрд.
9. Porsche – $4.580 млрд.
10. Nissan – $3.819 млрд.
11. Ferrari – $3.591 млрд.

Дори и най-скъпите автомобилни брандове обаче се подреждат далеч след лидерите в класацията. От Interbrand оценяват Coca-Cola на $71.861 млрд., IBM - на $69.905 млрд., а Microsoft - на $59.087 млрд. Производителите на коли обаче са доста близо до Apple с нейните $33.492 млрд.

Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини