Германското тунинг ателие AC Schnitzer се захвана с последната генерация на BMW M5 и успя да ѝ вдигне мощността до 700 конски сили. Благодарение на повишената мощ и на промененото окачване, времето за една обиколка на пистата "Заксенринг" беше свалено с цели четири секунди.
Освен нарасналата със 100 коня мощност, максималният въртящ момент е увеличен от 750 на 850 Нм. Окачването е ново, по-твърдо е, а клиренсът е намален. Леко е подобрена и аеродинамиката на спортния седан. Обтекаемостта е по-добра най-вече заради малкото антикрило отзад, както и заради новия сплитер в долната част на предната броня.
Още от промените включват фирмени джанти AC Schnitzer , по-големи "пера" за превключване на предавките от волана др. Промените бяха тествани за първи път от заводския пилот на BMW Йорг Мюлер.