Реклама на Kia, която възхвалява всъдеходните качества на Sorento, бе взета на подбив от Jeep. През януари корейската марка пусна клип, който показва как семейният кросоувър преодолява един от най-екстремните офроуд маршрути в пустинята Моуаб - Hell’s Revenge, но след известни модификации.
В отговор Jeep осмива именно измененията, от които се нуждае Sorento, за да се изкатери по скалите. В оригиналната реклама шофьорът и спътникът му сменят стандартните гуми с всъдеходни, разкачат стабилизаторите на напречната устойчивост и монтират защитни метални пластини.
Главни герои в пародийния клип на Jeep са добре познатите хамстери, които през последните години се превърнаха в официални рекламни лица на Kia. След като опитват да повторят процедурите от видеото на корейската марка, двамата се отказват и избират Grand Cherokee Trailhawk, който не се нуждае от модификации, за да изкатери Hell’s Revenge.
Американският всъдеход се оборудва серийно със система за двойно предаване Quadra-Trac II с електронен диференциал с повишено триене и двустепенна раздатъчна кутия, пневматично окачване Quadra-Lift, куки за буксир, защита на долната част на каросерията и двигателния отсек, както и със система за избор на режима на движение Selec-Terrain.
Kia Sorento предлага значително по-скромна техника. Кросоувърът се оборудва с двойно предаване с муфа Magna Dynamax, която винаги работи с преднатягане и прехвърля въртящия момент към задния мост превантивно.