Китайската автомобилна промишленост работи на пълни обороти, като първоначално тя обслужваше само вътрешните пазари, но постепенно започна да излиза извън пределите на Поднебесната държава. В Европа, заради трудно покриваните екологични стандарти и мерки за безопасност, китайските коли не са особено популярни.
У нас има употребявани китайски коли, дело на Great Wall и именно те са най-разпространени на вторичния ни пазар. Статистиката за България обаче не е показателна, тъй като на пазара ни няма други сериозни китайски играчи. Не така стои този въпрос в Русия, където китайските марки, продаващи нови автомобили са много, и респективно екземпляри от тези марки се продават и на вторичните пазари.
Именно Русия е страната, в която може да се види реално, кои китайски модели се ползват с най-голяма популярност сред автомобилите втора употреба. Първата позиция се държи от марката Chery, а тройката се допълва от Lifan и Geely. Марката Great Wall, която е представена и у нас, е на четвърта позиция, като след нея се нареждат BYD, FAW, Haima, Brilliance, Hafei и DFM.