Kanto Auto Works (KAW) не е особено известно име извън пределите на Япония. Този конгломерат от заводи обаче произвежда около 360 000 автомобила от 10 модела на Toyota, включително и суперлуксозната лизмузина Century, в която се вози императорът в Страната на изгряващото слънце.
Втората генерация на Toyota Century е представена през 1997-а, 30 години след първата, но за тези 3 десетилетия промените са незначителни. През 2018-а се появи и модернизирана версия или такана нареченото трето поколение, която вече е с V8 мотор, но класическата императорска Toyota си остава тази от 1997-а, с дванайсетцилиндров двигател под капака.
Моторът е V12-цилиндров, с работен обем 4996 куб. см. и четири разпределителни вала. Максималната мощност е ограничена на 280 к.с., които позволяват на лимузината да вдига 210 км/ч. Всъщност японците конструират първия 12-цилиндров агрегат в историята на японското автомобилостроене с две основни цели. Първата е да се намали до минимум шумът от двигателя, което не е коствало особени усилия.
Второто нещо, над което се съсредоточават в Toyota, е да постигнат възможно най-пълно оползотворяване на въртящия момент (максималната му стойност е 481 Нм при 4000 об/мин) при ниски обороти. Това също се удава на най-блестящите умове сред японските инженери, а резултатът е изключително плавно ускорение, допринасящо още повече за и без това уникалния комфорт. Задвижващи са задните колела, а скоростната кутия е четиристепенен автоматик.