Закачка на американското поделение на BMW с вечния враг Mercedes-Benz отвори нова страница в рекламните войни между двата немски производителя. Залпът на баварците обаче предизвика мигновен ответен удар, на който не успяха да отговорят.
Кратката размяна на остроумия започна с шеговит туит на BMW USA с картинка на Mercedes-Benz, покрит с платнище с изрисувана баварка и текст "Всяка кола вече може да се маскира като любимия си супергерой".Now every car can dress up as its favorite superhero. @MercedesBenzUSA #HappyHalloween from #BMW pic.twitter.com/Gpb5rvzEer
— BMW USA (@BMWUSA) 31 октомври 2019 г.
Отговорът на Mercedes-Benz дойде след по-малко от час и бе съкрушителен без дори да съдържа снимка. Туитът на щутгартци гласи "Браво, BMW USA! Този костюм е наистина плашещ! Особено радиаторната решетка..."Nice one, @BMWUSA. That’s a really scary costume! Especially that radiator grille...
— Daimler AG (@Daimler) 31 октомври 2019 г.
— Q (@Qsecured) 31 октомври 2019 г.Шегата на Mercedes-Benz бърка директно в раната, която отвориха тежките критики към грамадните бъбреци на новите BMW-та. Заяжданията с дизайна на радиаторните решетки започнаха още с дебюта на X7 и достигнаха апогея си след представянето на Concept 4 и наскоро изтеклите папарашки снимки на бъдещата "четворка" от завода.