Японците от Honda представиха на тунинг изложението SEMA (Specialty Equipment Manufacturers Association) цели 12 версии на новия си модел CR-Z. Доработките на тема CR-Z са дело на различни тунинг ателиета, но най стилната от тях, безспорно е CR-Z Mugen.
Разработката на Mugen е решена в тъмно сив металик, като външно впечатлява още с различна радиаторна решетка и 17-цолови лети джанти. В салона интерес представляват ефектния алуминиев скоростен лост и специалната табелка със серийния номер на автомобила.
Производството на Honda CR-Z Mugen ще бъде ограничено до 300 екземпляра, които ще бъдат пуснати на пазара през пролетта на следващата година.
Друг ярък дебют направи CR-Z Racer, оборудвана с хибридна система IMA и 1.5-литров бензинов двигател с турбо. Тази комбинация позволява на автомобила да развива мощност от 200 к.с. и максимален въртящ момент от 237 Нм.
Моделът Bisimoto Engineering CR-Z също може да се похвали с интересни иновации. Той разполага с силно модифициран турбокомпресор и с обновено окачване. 18-цоловите лети джанти са "обути" с високоскоростни гуми Falken.
Доработката на Eibach Springs е още една от интересните експозиции. Тя разполага с изпускателна система Magna, 17-цолови джанти Work Emotion и ефектни оранжеви седалки Sparco.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.