1 Ноември, 2022 15:58 2 511 9

Porsche 911 с двигател от Subaru се появи на тунинг изложение

  • porsche-
  • 911-
  • sema-
  • subaru-
  • impreza-
  • sti-
  • тунинг

Проектът бе показан по време на SEMA

Американското тунинг изложение SEMA започна днес и ето, че едни от най-интересните проекти за 2022 година бяха показани там. Един от тях е дело на компаниите Eneos и DevSpeed Motorsports и е базиран на Porsche 911 GT3 от 2007 година или поне външно. Всъщност под обвивката на германския суперкар се крие японски двигател от една година по-ново Subaru Impreza STI.

Всичко започва след като дрифтър на име Фарук Кюгай купува ударено Porsche 911 GT3. Колата пристига без двигател, а Кюгай решава да постави модифициран боксеров мотор от Impreza STI, познат под кодовото название EJ25. Моторът е с кубатура от 2.5 литра и е претърпял множество подобрения, които повишават мощността му до 550 конски сили, което е с над 130 конски сили повече от заводския 3.6-литров двигател на GT3.

Задвижването остава задно, а модифицираната скоростна кутия от Subaru-то намира място след доза модификации. Окачването е регулируемо с амортисьори BC Racing и компоненти от състезателно 911 Cup Car. Интериорът е изцяло опростен със състезателна клетка и спортни седалки.

За екстериора е избрана типична Subaru разцветка със син и жълт цвят, заедно с джанти дело на Rotiform и 345/30/19 гуми отзад. Бодикитът е копие на този използван при GT3R, а задните светлини са взети от фейслифтовия модел.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пълна

    7 17 Отговор
    боза

    Коментиран от #2

  • 2 си ти

    17 7 Отговор

    До коментар #1 от "Пълна":

    да знаеш.
  • 3 меркантилен

    3 4 Отговор
    трябва всяка кола да е с двигател 1.0 турбо и няма да има проблеми със замърсяването
  • 4 незнайко

    10 2 Отговор
    Сложен е такъв двигател защото е БОКСЕР !!! Това е единственното обяснение !! Просто са събрали добър двигател и красиво купе !!!
  • 5 ОБЕКТИВНИЯ

    7 2 Отговор
    Това вече НЕ Е ПОРШЕ!

    Коментиран от #6, #7

  • 6 СЗО

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "ОБЕКТИВНИЯ":

    Ами толкоз пари имал човека....
  • 7 По тази логика

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "ОБЕКТИВНИЯ":

    ако му насади електромотори и батерия или педали с верижно задвижване....порше ли ще бъде? Мерцедесите,рена ли са и т.н?
  • 8 Миньор Перник

    1 0 Отговор
    Хубав двигател ама защо задно? Поне ако ще е в Порше да беше ez30 или ez36 които щяха да имат по-малко лаг. Тези 500кс. са сигурно с много голяма турбина и има брутален турбо кик... Ако беше със симетрично awd щеше да е топ.
  • 9 Знайко

    5 0 Отговор
    Знае се ,че този двигател+4х4 симетрично + лекото купе на Импреза са много добро съчетание. Бих се усъмнил ,че този сравнително тежък агрегат, разположен отзад и САМО с задно в комбинация с леката предница ще е на ТИ с завоите. Евентуално драг с дълга полоса за спиране. Моя боксер H6 3000 208 коня атмосферка го имам от 5 години и след като го обслужих стартово със синтетика и свещи за газ NGK laserline 7 и едни Toyo open country at+ сухи за кал и сняг и не съм му ремонтирал нищо. Стартирах с доливане на масло, но след смяна на гарнитури на капаците вече не доливаме. Синтетиката казват 15000- аз сменям на 20000. Свещите викат 40000-вече са на повече от 60000. Ремъци не сменям ,защото съм с верига. 250000 за веригата- в момента съм на 294000 и няма дори притракване при смяна на оборотите. Понечих да сменя маслото на скоростната- викат 250000 , гледам капачето -залепено с червен силикон! Тоест-някой вече го е сменял! Еми....оказва се че големия тиган е среден тиган не трябва да те е страх да скочиш!