Японците от Honda представиха на тунинг изложението SEMA (Specialty Equipment Manufacturers Association) цели 12 версии на новия си модел CR-Z. Доработките на тема CR-Z са дело на различни тунинг ателиета, но най стилната от тях, безспорно е CR-Z Mugen.
Разработката на Mugen е решена в тъмно сив металик, като външно впечатлява още с различна радиаторна решетка и 17-цолови лети джанти. В салона интерес представляват ефектния алуминиев скоростен лост и специалната табелка със серийния номер на автомобила.
Производството на Honda CR-Z Mugen ще бъде ограничено до 300 екземпляра, които ще бъдат пуснати на пазара през пролетта на следващата година.
Друг ярък дебют направи CR-Z Racer, оборудвана с хибридна система IMA и 1.5-литров бензинов двигател с турбо. Тази комбинация позволява на автомобила да развива мощност от 200 к.с. и максимален въртящ момент от 237 Нм.
Моделът Bisimoto Engineering CR-Z също може да се похвали с интересни иновации. Той разполага с силно модифициран турбокомпресор и с обновено окачване. 18-цоловите лети джанти са "обути" с високоскоростни гуми Falken.
Доработката на Eibach Springs е още една от интересните експозиции. Тя разполага с изпускателна система Magna, 17-цолови джанти Work Emotion и ефектни оранжеви седалки Sparco.
4 Ноември, 2010 14:48 5 775 22
SEMA-2010: нашествието Honda CR-Z
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 selianina
15:56 08.09.2011
2 hamar
15:56 08.09.2011
3 111
15:56 08.09.2011
4 samaran
15:56 08.09.2011
5 Opa
15:56 08.09.2011
6 vice
15:56 08.09.2011
7 КУРТИ
Коментиран от #19
15:56 08.09.2011
8 Сашо
Коментиран от #11
15:56 08.09.2011
9 Иван
15:56 08.09.2011
10 КУРТИ
15:56 08.09.2011
11 CR-X Фен
До коментар #8 от "Сашо":
Напълно съм съгласен с теб, Сашо. CR-Z трябваше да е наследник на CR-X не само на външен вид, но и като концепция - малка кола с ниско тегло и пъргави двигатели. А то какво стана. За сравнение CR-X е с максимално тегло около 800-900 кг и 150 к.с. във версията с 1.6 VTEC двигател. CR-Z тежи около 1200 кг и разполага със 125 к.с. комбинирано ДВГ и електромотор. При тези факти не мога да приема, че CR-Z го водят спортен хибрид. Да не говорим, че и разходът му на гориво не е много добър като за хибрид.15:56 08.09.2011
12 damqn
15:56 08.09.2011
13 КУРТИ
15:56 08.09.2011
14 Благо
15:56 08.09.2011
15 4ipi
15:56 08.09.2011
16 M_SUX
15:56 08.09.2011
17 Svet
Коментиран от #18
15:56 08.09.2011
18 Благо
До коментар #17 от "Svet":
Не! Със сигурност е по- евтин и по- добър.15:56 08.09.2011
19 М Power
До коментар #7 от "КУРТИ":
Абе ти наистина имаш нужда от спешна лекарска намеса! Не се шегувам... Колкото по-рано - толкова по-добре. И като си изпиеш хапчетата кажи от кое село си и каква е тая Лада, която изглежда по-добре и е толкова бърза, че къса БМВ-та, Мерцедеси, Ходни и тнт?15:56 08.09.2011
20 Мdaa
15:56 08.09.2011
21 petar
15:56 08.09.2011
22 Тони
15:56 08.09.2011