С наскоро представената Roma, Ferrari иска да разшири своята клиентска база, представяйки „по-малко агресивен" автомобил. Това, все пак, не означава, че двуместното купе е проектирано специално за купувачи от нежния пол, тъй като автопроизводителят от Маранело не одобрява идеята за кола, която е създадена само за жени. Разкритието бе направено от главния директор на маркетинговия отдел на компанията - Енрико Галиера, в неотдавнашно интервю за Arabian Business.
Една от причините, поради които Ferrari няма да излезе с женско ориентиран модел е, че жените всъщност не искат „нежно Ferrari“. Освен това, подобен автомобил би могъл да принуди някои от купувачите от мъжки пол да отидат при друга марка.
Все пак, дори без да лансира кола, създадена специално за женската аудитория, Ferrari се радва на ръст в продажбите сред дамите благодарение на поредица от организирани от компанията събития за двойки, на които те имат възможността да споделят заедно удоволствието и опита от шофирането на Ferrari.
В същото интервю Галиера призна, че макар жените да се страхуват да карат някои от по-мощните модели, новата Roma трябва да реши този проблем с по-елегантния си дизайн. Въпреки това той уточни, че двуместното купе с максимална мощност от 612 конски сили е еднакво както за мъже, така и за жени, като добави, че няма да можете да вземете такова в розово, независимо колко пари сте готови да платите. „Ние произвеждаме спортни автомобили и има някои цветове или комбинация от цветове, които смятаме, че не трябва да бъдат предлагани“, допълни Галиера.
Друг модел на Ferrari, който ще привлече повече жени купувачи, е идващият през 2021-ва SUV Purosangue.