Новото поколение на Porsche 911 Targa бе представено по време на изолацията, в която се намираме, като представянето се състоя онлайн в интернет. Porsche бързо развива гамата от версии на 911 с индекс 992 - само преди година и половина беше представено базовото купе, след което последва кабриолет, а в началото на 2020 година беше показан могъщия 911 Turbo S. Днес германците публикуваха снимки и информация за най-стилните модификации с префикса Targa.
Както и преди, основната разлика на Targa е хитрият механизъм на сгъване на покрива. За 19 секунди средната част (предшественикът имаше същия показател) напълно оставя под задния прозрачен капак, като за случайните минувачи това действие продължава да има омагьосващ ефект.
Разбира се, Targa запазва и сребърната средна колона, а датчиците за паркиране застраховат механизма срещу повреда. Ако колата застане прекалено близо до препятствие (на разстояние до 50 сантиметра), ще се чуе предупредителен сигнал и прибирането на тавана няма да се осъществи.
Основната версия 911 Targa 4 е със задвижване на всички колела и разполага с трилитров турбо двигател с мощност 385 к.с. С новата осемстепенна роботизирана скоростна кутия PDK и опционалния пакет Sport Chrono колата се ускорява до сто за 4.2 секунди (0,1 секунди по-бърза от предишната Targa).
По-мощният 911 Targa 4S вече е с мощност 450 коня и с 530 Нм въртящ момент. Ускорението му до 100 става за 3.6 секунди. Също така е интересно, че 4S може да се поръча и със седемстепенна механична скоростна кутия. Тази версия е с 35 кг по-лека, но достига 100 км/ч за 4.4 секунди. Освен това няма допълнително плащане за механичната трансмисия.
Porsche 911 Targa има различни диаметри на гумите отпред и отзад: за Targa 4 те са 19- и 20-инчови, а за 4S - с един инч повече. По-добрата аеродинамика пък води до увеличение на максималната скорост, която е 289 и 302 км/ч, съответно за стандартната и за 4S версиите.
Подобно на стандартното Porsche 911 и моделът Targa получава технологиите InnoDrive и SmartShift - активният круиз контрол не само отчита ситуацията, използвайки радари и камера, но също така използва данни от навигационна система, включително задръствания.
Системата също помни къде трябва да повдигнете предната ос, като всичко това става автоматично. Интериорът копира вече добре познатите версии на новото 911, където има сензорни панели, основният от които е PCM мултимедиен комплексен екран с 10.9 инча. Сухото тегло на Porsche 911 Targa 4 с робота PDK е 1 665 кг, а 4S е само с 10 кг по-тежък.