Suzuki показа компактния си кросоувър Across, който на практика повтаря техниката на Toyota RAV4, но разполага с леко преосмислен външен вид. Suzuki Across ще се произвежда в завода на Toyota в Япония на една поточна линия с истинския RAV4, а моделът ще се продава и на европейския пазар.
Външно, Suzuki Across е малко по-различен от RAV4: кросоувърът е идентичен само отзад, а дизайнът на предницата повтаря Toyota Wildlander за китайския пазар. Основното отличие във визията е изцяло оригинална броня за Suzuki-то, която има увеличени въздухозаборници.
Що се отнася до силовият тракт, то Suzuki Across е идентичен по технология с хибрида Toyota RAV4 PHEV. Силовият тракт се състои от 2.5-литров двигател с мощност 178 конски сили (219 Нм), електромотор с мощност 182 конски сили (270 Нм), електромеханичен вариатор и батерия с капацитет 18.1 киловатчаса. Системната мощност на тракта е 306 конски сили.
Само на ток колата може да измине 75 километра по WLTP цикъла, а ускорението от място до 100 километра в час отнема 6.0 секунди. Задвижването на четирите колела е електрическо: когато предните колела приплъзват, задната ос се завърта от електромотор с мощност 54 коня (121 Нм).
Дебютът на RAV4 под марката Suzuki е резултат от сътрудничество между двете японските фирми. През 2019 г. Toyota и Suzuki се съгласиха да "клонират" модели и придобиха дялове помежду си. Toyota успя да влезе на пазарите в Индия и Африка с копие на субкомпактния кросоувър Suzuki Vitara Brezza, бюджетния седан Ciaz, хечбека Baleno и компактния микробус Ertiga, а в отговор Suzuki ще може да продава хибридите RAV4 и Corolla Touring под своята марка в Европа.
Европейските цени за копието на RAV4 от Suzuki ще бъдат обявени по-късно. Продажбите на новите Suzuki-та ще започнат през есента, като страните от Източна Европа, в това число и България, ще станат ключови пазари за модела. Вероятно в бъдеще кросоувърът Across ще получи умерено хибридна версия на електроцентралата Toyota с капацитет 218-222 конски сили.