Suzuki показа компактния си кросоувър Across, който на практика повтаря техниката на Toyota RAV4, но разполага с леко преосмислен външен вид. Suzuki Across ще се произвежда в завода на Toyota в Япония на една поточна линия с истинския RAV4, а моделът ще се продава и на европейския пазар.
Външно, Suzuki Across е малко по-различен от RAV4: кросоувърът е идентичен само отзад, а дизайнът на предницата повтаря Toyota Wildlander за китайския пазар. Основното отличие във визията е изцяло оригинална броня за Suzuki-то, която има увеличени въздухозаборници.
Що се отнася до силовият тракт, то Suzuki Across е идентичен по технология с хибрида Toyota RAV4 PHEV. Силовият тракт се състои от 2.5-литров двигател с мощност 178 конски сили (219 Нм), електромотор с мощност 182 конски сили (270 Нм), електромеханичен вариатор и батерия с капацитет 18.1 киловатчаса. Системната мощност на тракта е 306 конски сили.
Само на ток колата може да измине 75 километра по WLTP цикъла, а ускорението от място до 100 километра в час отнема 6.0 секунди. Задвижването на четирите колела е електрическо: когато предните колела приплъзват, задната ос се завърта от електромотор с мощност 54 коня (121 Нм).
Дебютът на RAV4 под марката Suzuki е резултат от сътрудничество между двете японските фирми. През 2019 г. Toyota и Suzuki се съгласиха да "клонират" модели и придобиха дялове помежду си. Toyota успя да влезе на пазарите в Индия и Африка с копие на субкомпактния кросоувър Suzuki Vitara Brezza, бюджетния седан Ciaz, хечбека Baleno и компактния микробус Ertiga, а в отговор Suzuki ще може да продава хибридите RAV4 и Corolla Touring под своята марка в Европа.
Европейските цени за копието на RAV4 от Suzuki ще бъдат обявени по-късно. Продажбите на новите Suzuki-та ще започнат през есента, като страните от Източна Европа, в това число и България, ще станат ключови пазари за модела. Вероятно в бъдеще кросоувърът Across ще получи умерено хибридна версия на електроцентралата Toyota с капацитет 218-222 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 беднотия
Коментиран от #13, #14
10:10 02.07.2020
2 куку руку ку
Коментиран от #3, #5
10:12 02.07.2020
3 Деянов
До коментар #2 от "куку руку ку":
Следим те10:14 02.07.2020
4 Хахаха
Коментиран от #11
10:18 02.07.2020
5 карчи
До коментар #2 от "куку руку ку":
Парите вложени в разработка на цитираните от теб агрегати трябва да се избиват! Едно време поради тази причина Хонда не наложиха българската скоростна кутия на Антонов! Иначе тойотите не ги мислете откъм здравина и качество ;)10:19 02.07.2020
6 сектант
10:27 02.07.2020
7 сектант
10:34 02.07.2020
8 Авто Джамбазки
10:44 02.07.2020
9 Boxer 3.0
За качеството, предполагам, че ще е добро. Не мисля, че Тойота трябва да шокира с външният си вид, за да продава.
Такава стратегия съответства на нивото на Нисан-Рено и Ситроен.
11:13 02.07.2020
10 9272
11:16 02.07.2020
11 Трезвеник
До коментар #4 от "Хахаха":
А нещо за Toyota Glanza ? Там не бронята,а само емблемата е на Тойота !Коментиран от #12
14:19 02.07.2020
12 Хахаха
До коментар #11 от "Трезвеник":
Е ние можем да им сменяме табелките с наши Made in Bulgaria!14:48 02.07.2020
13 ник3900евро
До коментар #1 от "беднотия":
Кия е една перфекнна машина.Много здрава.По нищо не отстъпва на Тойота. Доказа си с времето,за разлика от немските коли който след 2000г.освен проблеми друго не чакай.15:22 02.07.2020
14 един от стадото
До коментар #1 от "беднотия":
някои мислят за източния пазар като за бившия източен блок. Какъв пазар сме ние, дори Киа, иначе добра кола ни брои и за др. За 1/3 на тия пари ще ти внеса от щатите едно Камри или Акура на 7-8г сякаш ръка не го е пипало..Три дена ще спиш в него от мерак и ще цъкаш- бе тая кола карана ли е. И една педя литература към нея, досие като на наркобарон. Не знам още колко коли ще сменя, но от както взех първата японска американка друга не признавам. На мераклиите за ''нова''кола, пробвайте, няма да съжалявате..18:45 02.07.2020
15 Кукурукуку
Коментиран от #16
23:02 02.07.2020
16 Ссасс
До коментар #15 от "Кукурукуку":
Абе явно си много тъп21:55 04.07.2020