Най-евтиният е внесен от Италия, навъртял е 293 000 км и струва 19 500 лв. Една идея по-скъп е този 500 Е отпреди модернизацията на модела, когато мощността му е малко по-висока (326 срещу 320 к.с.), макар че пробегът от 161 000 км звучи съмнително. Това важи и за 150-те хиляди километра на този Е500, който също се продава за 19 999 лв.
Най-евтиното "Чочоне" там струва 49 000 лв. За около 50 000 се предлагат също екземпляр от първата партида, доставена за Германия с опция за радиаторна решетка в стил SL освен оригиналния преден капак и 500 Е, който според описанието е изминал едва 118 000 км.
Още по-апетитен за колекционери е пробегът на този 500 E. Струва близо 58 000 лв., но е изминал едва 89 000 км.
Мнозина са склонни да приемат, че към фабричните версии на 500 Е/Е500 спадат и доработките на AMG. По онова време тунинг фирмата все още не е част от концерна Daimler-Benz, но се смята за придворното ателие на немския производител.
През 1993-94 г. AMG пуска ограничена серия W124-ки с името E60. Според различните източници от тази модификация са произведени между 126 и 150 екземпляра с увеличен до 6.0 литра работен обем на мотора M 119 и мощност 381 к.с., благодарение на които ускорението до 100 км/ч отнема само 5.4 секунди.
В немското mobile се предлагат две E-шейсетки. Едната се продава за 50 000 лв., а другата струва влудяващите 93 500 лв. Любопитното е, че E60 AMG може да се открие и в българското mobile, при това от далеч по-редките комбита и на драстично по-ниска цена.