Last news in Fakti

28 Ноември, 2012 17:50 129 496 161

Най-уникалните W124-ки у нас и в Европа

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • e-klasse-
  • чочоне

Най-евтиният е внесен от Италия, навъртял е 293 000 км и струва 19 500 лв. Една идея по-скъп е този 500 Е отпреди модернизацията на модела, когато мощността му е малко по-висока (326 срещу 320 к.с.), макар че пробегът от 161 000 км звучи съмнително. Това важи и за 150-те хиляди километра на този Е500, който също се продава за 19 999 лв.

С цена от 35 000 лв. този E500 попада в доста по-висока ценова категория. Дори и той обаче се продава за без пари в сравнение с повечето си роднини от немското mobile.

Най-евтиното "Чочоне" там струва 49 000 лв. За около 50 000 се предлагат също екземпляр от първата партида, доставена за Германия с опция за радиаторна решетка в стил SL освен оригиналния преден капак и 500 Е, който според описанието е изминал едва 118 000 км.

Още по-апетитен за колекционери е пробегът на този 500 E. Струва близо 58 000 лв., но е изминал едва 89 000 км.

Най-много оферти за "Чочоне" в немското mobile има в сегмента между 60 000 и 70 000 лв. Прави впечатление, че повечето от тях са от първата серия на модела, която се радва на почит сред колекционерите. От нея е и най-скъпата заводска W124-ка на сайта с цена 39 900 евро и пробег 56 400 км.

Мнозина са склонни да приемат, че към фабричните версии на 500 Е/Е500 спадат и доработките на AMG. По онова време тунинг фирмата все още не е част от концерна Daimler-Benz, но се смята за придворното ателие на немския производител.

През 1993-94 г. AMG пуска ограничена серия W124-ки с името E60. Според различните източници от тази модификация са произведени между 126 и 150 екземпляра с увеличен до 6.0 литра работен обем на мотора M 119 и мощност 381 к.с., благодарение на които ускорението до 100 км/ч отнема само 5.4 секунди.

В немското mobile се предлагат две E-шейсетки. Едната се продава за 50 000 лв., а другата струва влудяващите 93 500 лв. Любопитното е, че E60 AMG може да се открие и в българското mobile, при това от далеч по-редките комбита и на драстично по-ниска цена.

Според продавача уникалният автомобил е съхраняван само в гараж и е навъртял нищожните 54 000 км, но въпреки това е готов да се раздели с него за едва 35 300 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ffgfh

    8 3 Отговор
    хубави и здрави коли дори могат да те надживеят !!!!!!!!!
  • 2 ffgfh

    9 0 Отговор
    и още са на мода с екстрите
  • 3 Митко Демирев

    10 1 Отговор
    124-ката е уникален автомобил, без значение с какъв двигател. Голям фен съм на марката и на модела, закърмен съм със 124-ка, баща ми имаше една цели 10 години (Семейния автомобил) Скоро се разделихме с него по-доста труден начин. Модели като Е500 и особенно Е60 АМГ мога само да мечтая за такива колекционерски коли в гаража си! А за последния линк от описанието, за Е60 АМГ комби.. Тази обява е нечовешка, на 54000км в това с-ние което е сниман, за тези пари... Няма начин да е на тия км. и да е стоял само в гараж .. Гледан е лошо, то си личи. Статията беше една от много малкото интересни напоследък .. За съжаление !
  • 4 Niko

    5 0 Отговор
    Има и други много по-добри екземляри, които не се продават а се карат по българските пътища. Имах удоволствието да се кача и карам Е60 с уникано направен салон и мога да кажа че е изключително удоволствие да се кара такъв автомобил.
  • 5 Име:

    9 2 Отговор
    124ката е един от последните истински Мерцедеси. Страхотни кадри във филма Taxi 1.
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MVHq4NeQVkU[/youtube]
  • 6 Име:

    1 0 Отговор
  • 7 Никола Младенов

    7 1 Отговор
    Нямам симпатии към Мерцедес, но този модел е наистина уникален - истински представител на марката. Бих притежавал и шофирал такъв с голямо удоволствие.
  • 8 Николай Петров

    1 4 Отговор
    Е60 комбито сигурно е било на някой подземен бос...
  • 9 blabla

    0 14 Отговор
    Мале колко пари искат за тоя дрънголник.
  • 10 000/950

    2 17 Отговор
    Ако имаше такава модификация на кабрио или купе версията и огледалата им бяха симетрични, имаше шанс да ми се харесат. Аз харесвам Lotus Omega, те са още по-колекционерски. От тях има под 1000 бройки, като 1/3 са с десен волан.
    3.6 (Twin Turbo) Straight Six, RWD, 377hp, 568Nm, 1663 kg, 6 speed Manual Transmission, 0-100km/h 5.1sec., Top Speed 283 km/h
  • 11 W124

    12 4 Отговор
    млъкни и не се обаждай!!! като понаучиш нещо за автомобилите тогава давай мнение! дрънголник е на баща ти опела...
  • 12 ....

    5 0 Отговор
    е а радвайте се на колите стига сте хейтвали бе, единия на подземен бос, другия бил дранголник..... :D :D
  • 13 koko

    15 0 Отговор
    Имам 124 250D карам я вече девет години, колата е на 700 000 км. и няма никакви проблеми.Какво повече от това ?!?
  • 14 айде бе

    1 17 Отговор
    За тоя леген няма да дам и 2 лева.
  • 15 гошомадафака

    1 12 Отговор
    ще си зема фиат за 5к место тоя стар кош просто не изпитвам удоволствие в морално стара кошара ако ще под капака да има 320 коня(се едно са много),забелязвам че само някви фанатици на марката се кефят,мислех да си замълча но,като се сетя че същите тия преди седмица плюеха ферарита реших да споделя моето мнение.
  • 16 millionaire

    6 3 Отговор
    Мога да кажа само - като горд собственик на 124 - тфа е уникална , уникално здрава , много мощна (ако не си вземеш некой дарак 2.0 дизел с автоматични скорости) кола - която става за всички видове каране ... НАЙ-МОЩНАТА ОТ СЕРИЯТА Е 7.3 AMG ... това само за инфо да си знаете ... и доказано казвам го за 110-ти път в коментари във форуми и където и да е - моята е 3.2 250HP 370NM с афтърмаркет електроника - и е единствената кола която може от люлин до витоша (златни мостове) и обратно 50-60км само с вратите напред - без да загрее повече от 80 градуса ... велика е - ДОЛУ БМВ най-гадната комерсиална кола за БГ !!!!!!!!!!!

    Коментиран от #38

  • 17 fil123

    1 7 Отговор
    imal sam 230E parvoto ne6to koeto mi se slu4i e da pukna kartera po na6te hubavi ulici pak za zimni usloviq e gola voda ne moje da s e vkara v patq i gori kato lamq ne 6ta i da 4uq za tez bokluci imat samo edna emblema i bezbroi balaci koito gi predpo4itat predimno s mustaci ha ha ha

    Коментиран от #20

  • 18 коко

    5 0 Отговор
    че е стара стара, но 700 000 са си 700 000 ! кажи коя кола може да ги мине с елементарни дефекти ? Тове е действителността за жалост на някой
  • 19 Millionaire

    9 1 Отговор
    ХАХАХАХААХАХХА :D :D Ние сме по-уравновесени хора .. но искам така да нахраниш в коментарите под някой пост на БМВ свързан с е30 или е36/34 И да видиш ти - какво е то твое чудо , та ничие :D :D :D - Ще ме извиняваш но съм противник на теорията , че било по-добре чисто нов Фият Пунто 65 коня :D :D Вместо Мерцедес 124 3.2 220HP - най-мяукото защото не е същия клас кола и стандартните екстри за 2005-та година НЕ ВКЛЮЧВАТ КЛИМАТРОНИК - нещо което Мерцедес поставят още на 124-ката през 92-ра :D :D Неможач си братко - пролича си веднага

    Коментиран от #47

  • 20 Millionaire

    3 2 Отговор

    До коментар #17 от "fil123":

    ЕМИ КАТО ИСКАШ ПРЕЗ ЗИМАТА КОЛАТА ДА НЕ ПОДНАСЯ – ВЗЕМИ СИ 4Х4 ИЛИ ПРЕДНЯК БЕ БРЪМБЪР .. И ТИ СИ НЕМОЖАЧ И СЕ ОБАЖДАШ САМО :D :D :D ТО СЕ Е ВИДЕЛО ДНЕСКА ШЕ СЕ СКЪСАМ ОТ СМЯХ С ТАЯ СТАТИЯ И ВАЩЕ ТЪПИ КОМЕНТАРИ :D :D КАТО ТИ ТРЯБВА КОЛА ЗА В ГРАДА - ДА НЕ ПОДНАСЯ , ДА ХАРЧИ МЪНИЧКО - ЯВНО , ЧЕ СИ НЕМОЖАЧ МИ ЗЕМИ СИ И ТИ КАТО КОЛЕГАТА НЕКОЕ ФИЯТЧЕ 2008-ма И СЕ КЕФИ – ТУКА ГОВОРИМЕ ТИЯ ДЕТО МОЖЕМЕ ДА НОСИМЕ ЗАДНО ;) ;)
  • 21 georgi

    1 0 Отговор
  • 22 гост

    4 0 Отговор
    Е...няма как ...качеството струва пари , но като знам че някое л..но ще мине от край до край с пирон или шило .... така е у нас ...много завист !
  • 23 gin

    4 0 Отговор
    имам такава кола макар и не чочоне но возията и е несравнима както и работата на това под капака и дано ме кара поне още 20-тина години за да му се радвам защото не сьм си харесьл все още друга кола с тази здравина
  • 24 Muki

    6 0 Отговор
    Даа.. Най-уникалните W124-ки :)...
  • 25 Millionaire

    3 0 Отговор
    True Story - Мерцедес е , била е и ЩЕ БЪДЕ винаги невероятна кола за Дрифт .. но само за хора които го могат - Неможач ли си - по-добре си вземи нещо по лесно
    http://vbox7.com/play:9a1c6718a9&al=2&vid=1252666
    Поствам един невероятен клип - само за сериозните ценители на Дрифт-а .. и казвам отново - НЕ ИСКАМ ДА ОБИДЯ НИКОЙ – НО МЕРЦЕДЕС , БМВ(някои модели) , СУБАРУ , АУДИ , НИССАН , ФОРД 4Х4 (от всички изброени говорим само за сериозните машини .. такива 2.0 мотор или пък 3 тона лукс .. просто не съществуват като коли изобщо) - ТЕЗИ КОЛИ СА ЗА ХОРА КОИТО МОГАТ ДА КАРАТ - АКО ТЕ Е СТРАХ ОТ МЕЧКИ - НЕ ХОДИШ В ГОРАТА !!!!!!!!!!!!
  • 26 Хари Потър

    2 6 Отговор
    Стига с тия легенди.Коли по на 20 г. и 700 000 х.к.Който е колекционер я купува и я държи в гараж.Който купува тоя дрегел за да го кара е балама.Хич да не се прави на тарикат.

    Коментиран от #28

  • 27 hienata

    3 0 Отговор
    Кола за фенове. На тези на които не им харесва им пожелавам да си купят кола която им харесва и да ни оставят нас феновете да се кефим на една неостаряваща класика. Моят любимец е Е280 купе с ръчни скорости. Измислил съм му доста неща за да го индивидуализирам,боя и джанти вече имам остава да намеря подходящ и на добра цена,че го чака основно съживяване.
  • 28 Millionaire

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Хари Потър":

    Кфи легенди , бе човек ... ти изобщо говориш некфи пълни тъпотии .. сериозни автомобилисти ще ти кажат , че първо - това е най-здравата кола след Dodge Charger от 1969 година .. ще ти кажа за историята на мой приятел от Драгалевци който смени SL 65 AMG , BMW-M e92 Sport Coupe , Краля на Дрифт-а C 63 AMG Black Series , BMW M5 И накрая стигна до 124 чочоне със ръчни скорости по поръчка от Гетраг(немска фирма) - НЯМА ПО ИЗДРЪЖЛИВА КОЛА И НА УДАР И НА ЗДРАВИНА – ТОВА , ЧЕ ТИ ИЛИ НЯКОЙ Е ПОПАДНАЛ НА ДАРАК - И/ИЛИ(защото няма непоправими неща) НЕ ЗНАЕ ДА СИ ПОДДЪРЖА КОЛАТА НЕ Е ПРОБЛЕМ НА КОМПАНИЯТА ПРОИЗВОДИТЕЛ ... и това важи за всяка марка кола по света
  • 29 Даци

    0 6 Отговор
    Покарах и сравних *** Лично мнение \\ пълен китук с дебел масраф// предпочитам си королката
  • 30 Хари Потър

    0 3 Отговор
    Е какво да кажа.То баламите свършване нямат.Хората вървят напред а те са си спрели сами часовника.Ами купете си БТР.Много е здрав и гори долу-горе същото.Като вземе някой да хвали стара тенекия се чудя защо призводителите хвърлят луди пари да пускат нови модели.А относно бройката- толкова са се търсели-толкова са произвели.Ако е имало търсене са щели и 100 000 да направят.
  • 31 W124.021

    5 0 Отговор
    А бе хора. Проблема с 124 не е в това че е стара кола, не и в това че огледалата им не са симетрични, или пък не се карала през зимата, но в това че тези които се качват от фиатчета, голфове, опелчета и т.н. в 124 просто не могат да се качват в друг автомобил освен МБ.
  • 32 ККККО

    2 0 Отговор
    ХАРИ, ... играй си с пръчката бе майна и остави хората на кефа им.....ти ли ги плащаш тези (дрънгели) яхай си новчта пръчка и си фъркай...
  • 33 EMSKI

    6 0 Отговор
    От почти година си дебна такъв-2.5 дизел..просто да си го имам.това е като хубавата hi-fi техника-стара,но с брилянтно качество!!!! Ще си го възстановя и ще си го карам когато ми кефне!!! И няма да возя никой...да не ми завиди!!!
  • 34 АМГ

    4 5 Отговор
    Моля който не е фен на марката да не злуратства.Това е желязна кола независимо пробега.Аз съм заклет фен на марката Мерцедес Бенц.Хората дават 30 годин мобилност на тези коли .Много се радвам като видя стар мерцедес в добро състояние да се движи .По нашата родина.Другите марки като стигнат километрите на един мерцедес могат само да се разпаднат.Мерцедес и всички останали . Затова един мерц е скъп и държи цена втора употреба .Дядо германец като го е правил е мислил и не е спестявал от материалите . Аз мога да кажа на тези които не карат мерцедес, че много пропускат.Аз съм карал Мерцедес .И повече не искам да се качвам на друга кола .Това е колата направена с Немска прецизност за мен. Особено дизела чука равномерно като часовник.Нека леваците да си карат опел, пежо ситроен фият и т.н. За мен първото удоволствие е да карм мерцедес. Това удоволствие и жена не може да ти го направи .
  • 35 W123

    4 1 Отговор
    Направете статия за W123 ще бъде доста интересно и информативно :)
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 БУМЕР КАМОР

    2 3 Отговор
    124 e nai zdraviq mercedes kato prodam ladata ste kupq sdin 190 ili 124 koeto izpadne za 900lv
  • 38 kkk

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "millionaire":

    Успокой се малко майна. Стига с тия единствени неща. Няма единствени неща на света,както и няма незаменими хора. Ставаш смешен с тва ДОЛУ БМВ. Аз не съм никакъв сектант, но БМВ са постигнали много така ,че недей така по стара българска традиция да плюеш и да се показваш като една дървена балканска глава.
  • 39 БУМЕР КАМОР

    2 1 Отговор
    W 124 e unikalna kola.a E 500 e varha na sladoleda.
  • 40 W164

    0 1 Отговор
    http://www.darytravel.com/bus_programs/view.html?oid=229711 ЖЕНЕВА 2013
  • 41 W164

    1 4 Отговор
    НИКОГА НЕБИХ ДАЛ 20-30 000 ЛЕВА ЗА 20 ГОДИШНА ТАЛИГА КАМОЛИ 50-60-70-80 ИЛИ 90 000 ЛЕВА.ЗА ТОЛКОВА ПАРИ ЩЕ СИ КУПЯ НЯКОЯ 8-9 ГОДИШНА Е55 ЗА ОКОЛО 30-40 000 ЛЕВА ИЛИ 60-70 000 ЗА 4-5 ГОДИШНА Е63 КОИТО И Е55 И Е63 ВЪРВЯТ МНОГО ПОВЕЧЕ ОТ ОНАЯ Е60 ДЕТО БИЛА 381 КОНЯ,МНОГО МИ ПУКА ЧЕ БИЛИ ПРОИЗВЕДЕНИ МЕЖДУ 126 И 150 БРОЙКИ.НОВОТО СИ Е НОВО

    Коментиран от #46

  • 42 Unknown

    3 0 Отговор
    Новото било ново. С тези електроники и пластмаси, мерси! Хубавите автомобили се произвеждаха до 95-96 година. От там нататък почти всичко отиде към друго, по-смотано ниво.
  • 43 Тино

    5 0 Отговор
    Фалите старо, карате ново .

    Всички искаме мощна, спортна, двуврата кола .
    И все си купуваме 100 коня, дизел с 4 врати , огромен багажник , колкото се може по-нова .
  • 44 W164

    1 2 Отговор
    ХОРАТА ПЛАЩАТ ХИЛЯДИ ЛЕВОВЕ ЗА ЕКСТРИ А ТИ ВИКАШ С ТЕЗИ ЕЛЕКТРОНИКИ МЕРСИ АПЪК И СА ПЛАСТМАСОВИ ЗА ДА МОЖЕ ДА СА ПО ЛЕКИ И ПО БЪРЗИ.АЗ СЪМ СЪС 4 ВРАТИ ДЖИП ДИЗЕЛ 224 КОНЯ
  • 45 Хари Потър

    1 8 Отговор
    Как може да плюете по новите Мерцедеси а да харесвате стария кашон?Бил железен.А другите да не са от бамбук?
  • 46 Борислав Христов

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "W164":

    Има хора, които биха дали тези пари заради колекционерската стойност на колата. Много често можеш да срещнеш или Е55 или S65, но е иключителна рядкост даже и е невъзможно да видиш Чочоне , камоли пък Е60
  • 47 zdravko

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "Millionaire":

    samo dai da ne si govorim za ekstri otnosno nemski i italiqnski 4e shte sam prenudem da mahranq seriozno edinstveniq mergel koito haresvam ..... samo za primer shte ti dam lancia dedra 89g s digitalno tablo klimatronik (koito i na 20g raboti idealno) palen el paket i tva e savsem obiknovenna kola za sredna suma pari ......
    ps...dve neshta me draznqt v tezi merchoci 4e sa mudni kato cqlo i sedalkite sa im malko straanni-li4no mnenie !!!!! inache koeto si e hubavo si e hubavo ...ot vsqka marka dori ot smotanite ima po neshto koeto si struva parite

    Коментиран от #51, #65

  • 48 SEC

    2 0 Отговор
    Думите "най" и "уникалните" са взаимно изключващи се що се касае до заглавието на статията. За мен съвършенството е W126 (SEC) WALD, но всеки си има любима.
  • 49 Fuso

    0 3 Отговор
    По принцип W124 ми е скучна кола, но определено 500E / E500 е изключение. Като го видя отвътре си е пълна скука, няма нищо вълнуващо в интериора... На мен любим Мерцедес ми е R129, примерно това... но и при него важи това за интериора.
    http://www.powerful-cars.com/images/mercedes/1999-r129-sl73-amg-4.jpg
  • 50 Нено Пенчев

    2 0 Отговор
    Всички модификации на базата на W-124 са наистина здрави коли.W-140 който е на базата на W-124, E-класата която е на базата на W-124,това са автомобили които са се доказали с годините и са се наложили с качество!В момента карам W-140-S-500 96г. вече 6г. я карам и съм сменил само тампони на двигателя!Всеки си има мнение за автомобилите,но - цялата гама на W-124 са наистина здрави коли и доста години още,ще ги виждаме по шосетата в цял свят!!!

    Коментиран от #61, #62

  • 51 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор

    До коментар #47 от "zdravko":

    abe kakvi lancii te goniat.tuk se govori za Mercedes benz a ne za italianski izpardian kosh koito veche odavna e za skrap.

    Коментиран от #59

  • 52 Тодор Божков

    0 1 Отговор
    СЕГА, И В БЪДЕЩЕ ЩЕ СЕ ЗАСИЛВА ДИСКУСИЯТА ЗА ДВАТА НАЙ-ВАЖНИ ПАРАМЕТЪРА НА ЕДИН АВТОМОБИЛ: 1. ЕКСТРИТЕ, КОИТО СЪЗДАВАТ УДОВОЛСТВИЕТО ОТ ПРИТЕЖАНИЕТО И 2. МОЩНОСТТА НА ДВИГАТЕЛЯ !
    Предлагам за обсъждане следните въпроси:
    1. Полезен ли ни е автомобил с мощност по-голяма от около 150 к. с.? Допустимата от закона скорост и то само по автомагистралите е до 140 км/час. Тази скорост може да се постига с почти всички по-нови автомобили, независимо колко им е мощността. Извън тази скорост се налагат глоби, т. е. държаната налага санкции за това, че си позволил да използваш голяма част от парите си, за да си купиш по-мощна кола.
    Въпрос: Колко е голям смисъла да купуваш кола с мощност 150 - 250 к. с. ?
    2.Ролята на екстрите за сигурността на пътуването и за комфорта в купето: тя е много голяма !
    3. Тези два противоречиви фактора дали се осмислят от производителите на нови коли ? Вероятно да - но те изчакват, за да извличат по-големи печалби от по-високата цена на по-мощните коли.
    Въпрос: В този смисъл, каква ще бъде тенденциата в конструирането на нови автомобили в следвашите 5, 10, 15 години ?

    Коментиран от #55

  • 53 - GT

    2 0 Отговор
    Колата е готина, имал съм 3 такива през годините. Едната беше Е 300 бензин. Макар , че не падаше под 20/100 и в ниските обороти беше зле това е една от колите които много ме кефят, макар че сега карам БМВ. И трите ги продадох на приятели , и бяха супер доволни. След 2002 г. обаче нещата се о.раха и Мерцедес не са същите.
  • 54 мирослав борисов

    3 0 Отговор
    най-истинския мерцедес правен някога успоредно със модела 190
  • 55 Az_

    2 0 Отговор

    До коментар #52 от "Тодор Божков":

    Единствената причина, поради която бих си купил кола с над 150 кс е ускорението при изпреварване извънградско - за всичко останало тези коне са ти излишни. По темата, собственик съм на w124 и не смятам да се разделям с нея... За мен комбинира перфектен класически външен вид с една от най-добрите возии (след S Klasse).
  • 56 мирослав борисов

    1 0 Отговор


    brutall !!!!!
  • 57 Мишо

    3 0 Отговор
    Собственик съм на w124 от 2 години и просто не мога да опиша какъв кеф е да караш такава кола(в перфектно състояние). Има повече екстри от повечето нови автомобили. Комфорта и возията не мога да сравня с друг модел/марка. Използвани са само качествени материали в салона.
    Просто уникален автомобил!
  • 58 vicy_666

    3 0 Отговор
    Аз,съм от едно врачанско село,в което живеем около 50тина млади хора а в селото има 17 мерцедеса-190ки и 124ки. Аз лично съм имал 2 124ки,но сега карам 190ка по стечение на обстоятелствата,за годините като шофьор съм сменил кви ли не 30 автомобила,докато се качих на първата си 124ка и от тогава само-Mercedes Benz!!!
  • 59 alfa

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "БУМЕР КАМОР":

    Имал ли си алфа или ланчия????Или просто пак си говориш .....
  • 60 Rolice

    2 1 Отговор
    Porsche произвежда на ръка 10 497 бройки от върховата модификация 500 E /E500... какво повече да говорим :)
  • 61 Mercedes-Benz

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Нено Пенчев":

    Друг път не казвай,че W140 е на базата на W124,че ще ти се смеят някъде Ганьо Балкански! Големи разбирачи в тоя сайт .ае*и,едни плюят по кола която никога не са карали,притежавали,и едва ли ще го направят,други пък им отговарят и им падат на ........ ниво,трети се правят на спИцИЯлисти по темата... нямам думи!

    П.С. Като караш W140 S500 96г. да беше научил,че няма нищо общо с W124 бал*мурник такъв,караш друго ама не и тая кола,сменял бил тампони по двигателя. ако го караше ще знаеш,че тая кола е 2 тона и тампоните ги мачка много по-бързо от обикновен автомобил,кво да говориме за спирачни дискове,пружини и т.н. Аман от лъжци дето "КАРАТ" ама карат само пред компа!!! Ааа и да ти кажа че W124 не е марка автомобил,че да изброяваш цялата моделна гама на Мерцедес как разбираш ли всички модели били на нейната база изградени.

    За всички "ентусиасти" в тоя сайт искам да ви светна,че автомобила (500Е) от статията няма нищо общо с W124 освен купето!

    1-во сглобява се в завода на Порше
    2-ро скоростната кутия е същата като в Порше 928
    3-то предния и задния мост са от SL R129 (тука е момента да се чукнете и да се запитате защо аджеба е с раздути калници? Подсказка за по-тъпите: SL-а е по-широк може би)
    4-то електронните блокове са от SL

    Мога да продължавам до утре,ама няма смисъл,щото са' комплексарчетата ще ми нашлякат минуси и ще се почне едно даване на акъл на шльокавица как не разбирам от коли... Здраве да е,ае!

    Коментиран от #72

  • 62 Mercedes-Benz

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "Нено Пенчев":

    барем разберат за кво им говоря,ако си широко скроен де

    П.С.2 Съгласявам се че голфовете ,астрите, хонди, пежа ,ситроени , тойоти, алфи, фиатове и там другата ширпотреба върви повече,как сте дърпали всякакви Мерцедеси с тях по светофарите и AMG-та, имат повече екстри,абе най най са,казвам го за да си спестим излишно спамене,вие де аз няма да отговарям повече!
  • 63 юрбс

    0 0 Отговор
    http://www.egmcartech.com/2012/03/29/mercedes-tuner-brabus-puts-its-own-w124-500e-based-6-5-up-for-sale/mercedes-benz-w124-brabus-6-5-rear-34-right/
  • 64 така_е...

    1 6 Отговор
    най-"здравата", най-"истинската", но и НАЙ-ГРОЗНАТА "кола" създадена от човека... ФАКТ!!!
  • 65 Данчо

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "zdravko":

    '' lancia dedra '' имал съм такава и това е една от грешките в живота ми :))))))))))))

    Коментиран от #67

  • 66 w124

    7 1 Отговор
    Махай се това Алфа УМРЕЛО за нищо не става. САМО МЕРЦЕДЕС !!!
  • 67 spammm

    1 2 Отговор

    До коментар #65 от "Данчо":

    карал съм алфа 145 след това дедрата (уж от класа на голф) беше баахти късането на нерви! по едно време почна да детонира газтта във въздушния колектор на всеки светофар като дам газ да потегли :)) ИТАЛИАНОФИЛИ, купете си един фиат Дино сглобяван от Ферари за да видите хубава италианска кола! Сега имам едно стило, което е с хубавата френска електроника! Тази сутрин беше достатъчно топло за да запали :))
  • 68 ml 500 amg

    2 0 Отговор
    това е вечниат мерцедс така наречениат катър .уникално здрави и надежни
  • 69 spamchoooo

    1 0 Отговор
    Да супер е тоя мерджан има и един друг който също е супер якичак мерцедес w126 пурата ако го знаете
  • 70 _TT_

    4 0 Отговор
    Тодоре, като по-глупав от тебе /вероятно/ отговарям ти по точки на въпросите, които /вероятно/ смяташ за риторични:
    1. Мда, полезен е автомобил с 150++ к.с. Самото понятие "автомобил" включва доста вариации - би могъл да е 450кг напречен мотор и проста несъосна кутия, но може да е и 2500 кг с 4х4 с хидросъединител и крайни редуктори - 150 коня са от различни вселени. И в 2-та случая е възможно да ни е полезен /на нас - "инвеститорите"; за всеки му според целите и възможностите/ В подкрепа на горното - отговарям ти на въпрос 2 "позволената скорост" - елементарен пример - мерцедесът и неговата родина са свързани от едно такова животно дълго, широко и дебитно. Викат му "аутобан". Ний си имаме планини, кокошки и компоти, те си имат една голяма поляна и аутобан на нея; кой - каквото го влече. Стана ли ти ясно защо Мерцедеса има 300 коня, а не 150? А държавата това никак не я спира да си работи чудесно. /даже напротив/ ;) Също така на пазара, да земат парите на баламурниците, разбира се, са пуснали едни такива 2-колесни с по 160 коня, дето е'на щайга компот не може да качиш на тях, и законово е престъпление да го караш с над 149, а технически е престъпление да го караш с под 150. Е някои хора не са толкова сърцати и си купуват коли с 300 коня за такива цели. Така че - мисли си в твоята пазарна ниша, не в чуждата. Щом продукта е налице, някой вече е платил за него. Така. 3. Осмисляне: Така желаните от теб есктри респ. безопасност, конструкция, свързана с динамиката, активната и пасивната безопасност, имат един недостатък: тежат килограми. Сметната от теб разумна/практична мощност от да кажем 120 к.с. на да кажем /отново/ 1000 кг. форд/че/ отпреди 15г. днес влачи 1300 кг. заради пет-зонно-клима-*утки-майни-те, умните джуджета в седалките, 200 и кусур мм-вата следа на 17-ките, геврека дето сам се кара... тук още 5 кила, там още 10... тва в + на стандартите за безопасност. Ооо да и като му сложиш едно агрегатче да може и да изпреварва мазда от '94-та, почва да реве че му било шумно в купето... още кила ;) Стигнахме до тенда за 5-10-50 годините - директно ти го казвам: Намаляване размерите и масата на агрегатите, с цел освобождаване на пространството в габаритните ограничения на автомобила. Увеличаване натоварването върху двигателя с цел подобряване на динамиката, ефективността, емисиите: намаляване работния обем, броя цилиндри, масата на движещите се части, необходимите обороти; Увеличаване: коефицента на пълнене; адаптивността на агрегатите обслужващи двг, и ход.част. /неслучайно 1.0-литровия форд стана ДВГ на годината, а хонда-НЕ!/ ; енерджи-рикавъринг системите - хибридно задв. керсове, BER-та, хидромотори/акумулатори.. дрън-дрън.. тва е бъдещето.
    И целия този тенд струва кинти. на производителя, и съразмерно върви надценката. При мощните коли тя не е никак по-голяма от при "малките", даже напротив. ;) И ако искаш да ти кажа д/г къв процент от приходите са мощните коли - ами на 240бр./дневно E-класи се падат 20 или 30 SLS-a. Фактически производителя печели повече от ниския клас едротиражни коли/C-class,A-class/ с изнесено производство в някоя "евтина чужбина" отколкото от високия клас "родно п-во". Лимитед серийте - за поддръжка на потребителския интерес. Естествено че няма 'си купя дадена марка ако всичките им коли са некви курници - като тата или грейт уоу, по скоро ренде ще си зема - те имат Клио Ръ-Съ и Алпин А310 с което загатват, че може би този ден някъде там слънцето е светнало по-силно и са успели някак си да сглобят истинска кола... ? :)
  • 71 optimista

    1 2 Отговор
    номер 61 я по спокойно ставали найстина тука е пълно с хора който не разбират от коли и не са карали истински мерцедеси а само пред компа се прават ама айде по леко ти на ръж почна и се замисли малко 124 има доста одщо с s klas се пак на базата на 124 е правена s klas няма какво да ми приказваш карал съм 124 ка самоче от първите с карборатор и съм се возел в s не съм го карал ама ти си се усрал и 124 която са коментирали има общо с 124 тоя двигател го има и на наследника 210 ама май от толкова ъкъл дето даваш си се заплел в собственото си въображение и невежество вземи почети малко или виж нагледно с някой сервиз как стават нещата и кое как е небъркай кардана с полиоските че и децата ще тисе смеят но както и чао от мен ВАШИЯ ПРИЯТЕЛ ОПТИМИСТА И ХОРА ОПОМНЕТЕ СЕ ПРЕДИ ДА ПИШЕТЕ НЕЩО.
  • 72 анастас анастасов

    1 2 Отговор

    До коментар #61 от "Mercedes-Benz":

    браво
  • 73 alo benz

    0 2 Отговор
    ти знае6ли откаде са тругнали та си тругнал да ръсиш глупости ц класата дакои кажа моито момче е тругнала от 190 s клас е 140 е с копе на 124 с по голями размери 500 е на какво прелича професоре непреличали на s еи сезнаико развиваш си някакви теори и пишеш някакви глупости от рода че това не s и тн за които не знае 140 е произлязал от 124 идеата са райда в далечната 89 г
  • 74 ?????

    2 0 Отговор
    S-class с карбуратор?!?!?!?!?! What the f.ck is f.ck!
  • 75 ?????

    1 0 Отговор
    Пичо'е, ни са бийти, има уики...
  • 76 alo benz

    0 3 Отговор
    ще потчертайа дебело s са е произлязал от 124 копето както ц класата от 190 зимате 124 правитего 1.60 на 5.10 и става s та които дварди че не истина да си навре пистолет и данатисне спусака :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
  • 77 гост

    2 0 Отговор
    Alo benz,по неграмотен от теб няма!
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 alo benz

    0 2 Отговор
    w116 ima karborator po wsi4ko si li4i mulo mulo ako go nama6e 124 nama6e da ima 140
  • 81 4140

    2 0 Отговор
    Много хубава статия за една уникална цена, само дето сте пропуснали един от най важните за Е500 модели, който не се намира нито в българското, нито в немското мобиле...това е една къса серия от 1990 г., която се е произвеждала в завода на Порше във Щутгарт, т.к. по същото време капацитета на поточната линия на Мерцедес е запълнен.
  • 82 mercedes

    0 1 Отговор
    историята на Е - класа, обща и подредена по години и модели.
    Mercedes W136 W191, 1946-1955
    Mercedes W120 W121, 1953-1962
    Mercedes W110 W111, 1961-1968
    Mercedes W114 W115, 1968-1976
    Mercedes W123, 1975-1985
    Mercedes W124, 1985-1996
    Mercedes W210, 1995-2003
    Mercedes W211, 2002-2009
    Mercedes W212, 2009- VSICHKI AVTOMOBILI SA NA EDNA PLATFORMA W201 ili mercedes 190 SA NA EDNA PLATFORMA W202 W203 W204 ,,,, S klasata e sysdadena prez 1954 NO NESE NAZOVAVA S KLASA , PREZ 1972 godina W116 za pyrvi put SE KAZVA S KLASA I DO DNES s KLASATA SI E NA SOBSTVENA PLATFORMA OT SAMOTO I SYSDAVANE
  • 83 Real

    0 0 Отговор
    "Една идея по-скъп е този 500 Е отпреди модернизацията на модела, когато мощността му е малко по-висока (326 срещу 320 к.с.), макар че пробегът от 161 000 км звучи съмнително."

    Заповядайте на автокъщата да огледате състоянието на автомобила и след това може да се съмнявате в посочените километри! :)

  • 84 alo benz

    1 2 Отговор
    пич за пследното се бъркаш ЗНАЧИ ПЪРВОТО КОЕТО НЯМА КАК S ДА Е НА СОБСТВЕНА ПЛАТФОРМА ПОРАДИ ФАКТА ЧЕ СПОДЕЛЯ ЕДНАКВИ ДВИГАТЕЛИ И ШАСИТА С,CKLAS I E KLAS I 124 НЕЩО СЕ БЪРКАШ И 2 РО КОЕТО 124 Е ЕВИТИНИЯ НА S КЛАСАТА И АКО МОЙТО МОМЧЕ СИ ВИЖДАЛ ИЗОБЩО КАК ИЗГЛЕЖДА ОКАЧВАНЕТО ИЗОБЩО НА КОЙТО И ДА Е МЕРЦЕДЕС ЗНАЧИ НЯМА ДА ПРИКАЗВАШ ГЛУПОСТИ
  • 85 Иракли Иракли

    2 0 Отговор
    Прекрасен автомобил!Като деца си мечтаехме, като пораснем да
    караме МЕРЦЕДЕС,но за съжаление съдбата направи така, че
    VOLVO е автомобила в живота ми!

    Коментиран от #93, #105

  • 86 ?????

    3 1 Отговор
    Ихииии! Зимаш е-класа прайш я метър на декар и става s-класа... супер! Ай ти купа е'на Волга, 'ми я напрайш на Чайка? :D.... Глей са, една компания която продава различни класове естествено да сменя платформата отвреме-навреме. Отчиташ ли факта че по времето когато на пазара е бмв с 3-ката, мерцедес търсят начин да влязат в сегмента на компактните седани, и тва правят със 190? Тва е нова платформа за МБ, ПАРАЛЕЛНО с нея се работи върху Е-класата (w124), която ще замени остарелия W123. А по тва време в W126 още има хляб. Разбира се при разработването на платформата на W140 има доста взаимствано от 124-ката, тъй като се водят едно поколение автомобили. Вика му се УНИФИКАЦИЯ! W124, или характерното H-шаси ЗАМЕНЯ X-шасито на 123!!! Напълно нормално е и по-късната S-ка да бъде построена по ПОДОБЕН начин, тъй като конструкцията е успешна. Което никак не означава че са една и съща платформа!!! W140 не е W124... нито феислифтната, нито преработена нито к'вото и да било! 2 различни автомобила са в 2 различни сегмента. Тва е все едно да твърдиш че 530i и 740i са един и същи автомобил... или Скорпио и Сиера?? Защото са от едни години... и си били приличали муцуните???
  • 87 mercedes

    1 0 Отговор
    MOMCHE NE ZNAM KAKVO SI VIJDAL I KAKVO RAZBIRASH NO SE ZANIMAVAM PROFESIONALNO S MERCEDES , PYRVO KAK MOJESH DA MI KAZVASH CHE W124 I S KLASATA SA NA EDNA PLATFORMA , POGLEDNI SAMO RAZMERITE NAI ELEMENTARNO , PRIMERNO W124 i W140 KATO GI POGLEDNESH VIJ KAKVI SA RAZLIKITE , VYTRE KOLKO E PROSTORNO v W140 OKACHVANETO ZADNOTO SI E NEZAVISIMO MULTILINKOVO KAKTO RI MERCEDES 190 DVIGATELITE SA SI DVIGATELI , VSE EDNO DAMI KAJESH CHE MOTOR 102 kato se slaga v 190 i W124 SA NA EDNA PLATFORMA , AKO ISKASH ZAPOVQDAI RABOTQ ZAD BALKAN STAR V GOLQM SERVIS SAMO ZA MERCEDES , I ZA PLATFORMATA ZASHTO AUDI 200 V8 I BMW 7 SERIQ NE MOJEHA DA SE SRAVNQVAT S W140 ZASHTOTO SE PRAVEHA NA PLATFORMITE NA AUDI 100 I BMW 5 SERIQ A TE SA SYSHTATA PLATFORMA KATO W124 < ZA TOVA SLOJIHA PO GOLQMA PLATFORMA DA SE KONKYRIRAT S W140 KOQTO E NA SOBSTVENA PLATFORMA KOQTO NQMA NISHTO OBSHTO S W124 , naW124 NA NEGOVATA PLATFORMA SE PRAVI sl R129 NO S KLASATA NQMA NISHTO OBSHTO S PLATFORMA S W 124 , ZA EKSTRITE I DVIGATELITE SI E NESHTO SYVSEM RAZLICHNO
  • 88 до 67-ми

    2 0 Отговор
    Човече падаш от друга планета! Явно личните ти наблюдения са само върху кенефи изхвърлени от някой друг. Споменатите от теб модели в годините в които се произвеждат са в пъти повече от голф и който ги е карал потдържал адекватно знае ,че са отлични машини с безброй много екстри и далеч по-добра визия динамика и пътно поведение. Както и да е в случая става дума за 124-ка , като си толкова ербап притежавал ли си 124-ка на газ защото аз съм имал и то не 1-а и за всеки който е имал 124 със стария М102 не е тайна ,че пропан бутана е персона нонграта за този двигател и въобще за повечето механични инжекции. Такаче до тук с лафовете за детонациите във филтърната кутия. И сега конкретно най-накрая по статията. Да наистина този модел спада в графата "евъргрийн" просто помпането на мускули и показването на имидж в онези годи са довели до създаването на такива модели, но да се нарече "най" в портфолиото на Мерцедес е мекоказано смешно има къде къде по-интересни модели произвеждани в доста по-дребни и къси серии на прима виста казвам СЛ "гуллинг" наистина невероятна и същевременно неповторима класика. Да "Чучоне"-то наистина буди респект особенно след като си се возил веднъж в него не оставаш равнодушен към модела ,но коментарите "най" някакси не му отиват освен в изречението "най-горещата 124-ка". А за w124 като моделно поколение да наистина е безобразно скучно здрава и да всеки очаква точно това от един Мерцедес.
  • 89 Меро фен

    2 0 Отговор
    Бих казал,че това е най-хубавия модел на Мерцедес!И дори е много по-здрав от сегашните модели на Мерцедес - много мерджанлии са ми го казвали това.

    Коментиран от #109

  • 90 Александър Светозаров

    2 1 Отговор
    Е-60 от българската обява е менте . 500е и е500 няма комби . Който не вярва да вземе шасито и да го провери в ЕPC - такава коа няма произведена . ...

    Коментиран от #95

  • 91 хе-хе

    0 2 Отговор
    Абе тоя курник още ли го обсъждате.Верно сте хора без работа.Мерцедес та мерцедес , дръжки.Тая марка от поне 15 години върви само надолу и е мечта на хора които живеят със спомени на лаври от миналото.

    Коментиран от #94

  • 92 batman

    0 2 Отговор
    e 60 te e kombito hora ima i sedani no sa malko broiki proizvedeni a 500e e 500 gi razdelq konete edinq ima 20 otgore
  • 93 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "Иракли Иракли":

    Volvo sashto ne e za podceniavane.edno XC90 na moi priatel me iznenada mnogo priatno.a inache Benza e moiata marka.

    Коментиран от #99

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #90 от "Александър Светозаров":

    iskash li da hvanem bas che W124 kombi ima dori 7,2 motor.sobstvenika e moi poznat i jivee v gorna bania

    Коментиран от #96

  • 96 Александър Светозаров

    2 1 Отговор

    До коментар #95 от "БУМЕР КАМОР":

    Дай номера на шасито и утре сутринта ще видиме - има , ама друг път ...

    Коментиран от #97, #98

  • 97 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #96 от "Александър Светозаров":

    mislish li che imam Vina na kolata na choveka.be.slabo me valnuva dali viarvash ili ne.samo shte ti kaja che kolata e zakupena ot Fatik
  • 98 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #96 от "Александър Светозаров":

    inache na bas na dobra pachka i shte go nakaram da ia iskara mashinata

    Коментиран от #100

  • 99 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #93 от "БУМЕР КАМОР":

    bmw e moiata marka

    Коментиран от #102

  • 100 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #98 от "БУМЕР КАМОР":

    ne mi pishi s nika
  • 101 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор
    markite sa bmw mercedes i lexus
  • 102 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #99 от "БУМЕР КАМОР":

    kaji be

    Коментиран от #103

  • 103 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #102 от "БУМЕР КАМОР":

    bmw sa nomer 1
  • 104 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    mercedes e markata na borcite mercedes e kralq na patia
  • 105 ВИП АМГ

    1 1 Отговор

    До коментар #85 от "Иракли Иракли":

    smeni go s mercedes
  • 106 ?????

    1 2 Отговор
    айдйеееее и борцити дойдоха, и каратистити... аз ш'са махам... :D
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    w124 legenda the best
  • 109 БУМЕР КАМОР

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Меро фен":

    da be da
  • 110 Евтимов

    0 2 Отговор
    Тия нещо се бъзикат... кой ще даде 20 000 лв. за 124??? Че са здрави ОК, че са с мощни двигатели - ясно, но са и по-стари от слънцето... :) за тези пари може да се купи нова кола!

    Коментиран от #113

  • 111 Анонимен

    2 0 Отговор
    Евтимов: това са колекционерски коли и не се купуват за да се карат всеки ден, а за да стоят в гаража и да те радват когато си на кеф. Човек който би купил такава кола вероятно има поне още 5-6 в гаража си, така че не казвай колко е глупаво да се купи такава кола.
  • 112 изненадан..

    0 2 Отговор
    Аз не бих дал и 5 000 лв за 124-ка... ддз не ме кефят, отживелица са ми нещо.. пък и смятам, че най-добрия мотор на Мерцедеса е 2,5 чист дизел, като ще искаш вечна 124-ка .. смятам, че това е най правилният избор :)
    иначе за тези "летящи" 20 000-25000 лв. може да се вземе зверски наредено БМВ е60 или е61 примерно или а6, а8... в пъти по-добре от тая талига, която 99% от хората, като я видят няма да и дадат повече от 3000 лв ;д и мацките ще ти се смеят ако се явиш с мерцедес от 90-те години ... с надута вътре чалга от касетофона.. бял мерцедес ме преследва в живота ;ддд

    Коментиран от #114

  • 113 _TT_

    2 0 Отговор

    До коментар #110 от "Евтимов":

    Ми някой, който иска да си даде парите за хубава кола, а не неква таратайка от най-мизерния клас.
  • 114 ?????

    4 0 Отговор

    До коментар #112 от "изненадан.. ":

    изненадан.. ми баце колко требе 'си закъсал, че да разчиташ колата 'ти сваля мацките? Т.е. да върши твойта работа... ти кво - уста нЕмаш ли? Ръце нЕмаш ли? Допускаш ли факта, че яките мацки им дреме туй дет го нямат, дали ги земаш с хонда сивик или бентли, ако искаш със самосвал ела. А тия малолетни парцали дето ги наричаш "мацки" няма и да ги пусна в колата... :D
  • 115 Диян Дичев

    3 0 Отговор
    Охх най-накрая да видя нещо интересно за мерцедес.Въпреки че аз съм придържаник на БМВ немога да кажа на една хубава кола че не е гадна а именно Е500 е и Е60 са едни уникални автомобили в които се влюбих още от фиулма "Такси".Този модел на Мерцедес според моето мнение в себеси крие духа на типичния Мерцедес който трябва да е семпал (ане да крещи вижте ме),класически,конфортен,мощен и в същотото време докато се опитва да остане не забелязан то да вдъхва исключителн респект в околните на пътя това е наистина един истински автомобил който си залужава почтитанията и феновете.
  • 116 RT RACING

    1 1 Отговор
    Мерцедес нямат 7.2!
    Единствения мотор ваден някога е 7.3 М120 който се слага в Пагани Зонда.Ако твоя приятел има Пагани КОМби значи е инжинер в Щутгарт

    Коментиран от #119

  • 117 Владко Мурдаров

    2 0 Отговор
    Всички фенове на BMW са скарани с правописа.
  • 118 W126 300SEL

    3 2 Отговор
    Ако се абстрахираме от двигателите, има два вида W124. На първите звездата(емблемата) е поставена върху решетката на радиатора. Това е истинската. Има и втора със звездата върху лицавата част на капака. Почти едновременно през 1993 г. тръгнаха и новото поколение мотори. Не ги познавам и не е етично да комнетирам. Що се отнася обаче до купето и ходовата част, за мен това не онази кола. Разликата е като между балканската пъстърва, уловена високо в планината и тази от рибарниците-бройлер.
  • 119 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #116 от "RT RACING":

    shtom kazvash znachi si mnogo naiasno.kolko benza si pritejaval prez jivota ?tuka e palno s darveni filosofi koito po daleche ot nosa si ne vijdat.
  • 120 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    W 124 e unikalen avtomobil.koito go pliue nishto ne razbira ot avtomobili.
  • 121 триста итридесети

    0 2 Отговор
    W124 е хубав, последния истински (е що пък), минава 1 милион без ремонт (предимно чистия дизел), возията и комфорта са меко казано отлични, няма другамподобна, има обаче един минус: прекомерния разход, който "изяжда" парите за ремонт, че и ги надхвърля, слабата динамика, ако е 150+ коня в резервоара се образува водовъртеж, а не върви, и найстина е малко пенсионерски вътре

    Коментиран от #130

  • 122 Балкан Стар

    2 0 Отговор
    отностно теб разбирачо W140 600 SEC 7.2 AMG ето този модел е 1994 година, а има и CL 600 който е 7189 кубика но се води 600 такаче като не си запознат с моделите и двигателите на мерцедес не се излагай
  • 123 триста итридесети

    1 1 Отговор
    уф той пък тоз 7000+ куб. мале мале
    иначе мерца е класа, не ма разбирай погрешно
  • 124 Владимир Владимиров

    2 1 Отговор
    Самата W124 е доказана много.Който я плюе значи е от този малък % хора,които са много зле и нищо не разбират.
    Тия които казват че не върви да си карат кошниците и да не се излагат.Аз имам W124 2000 кубика и за мен си върви перфектно.На старт горе долу е добра,(на който не му харесва как е на старт,да си купи с 6 цилиндровия и ще се прави на състезател),но на по високите скорости(над 100 км/ч)е перфектна.Все пак колата не ми е за да се правя на келеш и да се гъзаря на светофарите.
  • 125 Velio

    0 2 Отговор
    E38 стига сте ревали
  • 126 Marto

    2 0 Отговор
    Klasika mercedes i sichki ostanali
  • 127 bav

    0 0 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=YeGarmAqCCA
  • 128 Iro

    2 0 Отговор
    карах 124 от 1995 до 2005 . продадох я защото нямаше клима. иначе колата върви и днес и е на повече от милион км. . за толкова стара кола почти няма ръжда . .......
  • 129 fumigator

    2 0 Отговор
    Така говорят всички ... които не са чували за 126цата на Мерцедес... Който не се нуждае от Гараж.... хахаха след още 30 години ще се чуеме пак.....
  • 130 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #121 от "триста итридесети":

    vidimo nesi cenitel na mercedes,togava kakvo se habish da pishesh.ima temi zaVW golf i drugo posredstveni kolici.hodi tam
  • 131 alo benz

    0 2 Отговор
    Същото важи заходовата част и трансмисията.За да компенсират недостатъците на класическата схема на задвижване, конструкторите от Щутгарт обзавеждат Бебето с невиждано до този момент сред компактните седани от средния клас задно окачване. То е петлостово и представлява пълен аналог на това при W124.Ако и това не е достатъчно доказателство че 190 ката има общо с 124 и 140 също наслядява неща от 124 и 190 то здраве му кажи
  • 132 триста итридесети

    0 2 Отговор
    колата е била за времето си, гори много, тогава това е било без зна4ение, но сега..., като я цените много - ми купувайте бе, има за всички

    Коментиран от #133

  • 133 Владимир Владимиров

    2 0 Отговор

    До коментар #132 от "триста итридесети":

    Ами много ясно че ще гори много,нали е над 5000 кубика...


    Коментиран от #134

  • 134 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #133 от "Владимир Владимиров":

    тя и 2000 куб гори колкото за 3000, ма както и да е

    Коментиран от #135

  • 135 БУМЕР КАМОР

    1 1 Отговор

    До коментар #134 от "триста итридесети":

    2000 kobuka gori kolkoto golf 1.6.kato neznaesh si trai

    Коментиран от #136, #137

  • 136 пробвъл

    1 0 Отговор

    До коментар #135 от "БУМЕР КАМОР":

    така е Голф 1600 кубика 101 коня гори 12 в град и 9 извън град.W124 2000 кубика ако е 102 мотор гори 13 а ако е 111 мотор 12 в град

    Коментиран от #138

  • 137 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #135 от "БУМЕР КАМОР":

    май не разбираш от български,
    и до 133 Владимир - аз кога съм имал напредвид 5000+ или почваме да си измисляме,
    колкото и да ви е тъчно, тоз мерц е в историята, скъпа подръжка, голям разход, и вътре както писах по-долу е леко пенсионерски,
    трябват маса пари за да се подържа, въпреки че не дефектират (жив мит, ма както и да е)

    Коментиран от #139

  • 138 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #136 от "пробвъл":

    пробвъл, я пробвай със 105 коньовия 1.6 голф, и ги виж на смесен как са
  • 139 БУМЕР КАМОР

    0 1 Отговор

    До коментар #137 от "триста итридесети":

    na men niama kakvo dami e tajno az kogato biaha aktualni tezi benzove sam pritejaval takav a ti i segaa niamash pari za takav.

    Коментиран от #140

  • 140 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #139 от "БУМЕР КАМОР":

    пише се плондЕр, ако изка6 тука едно е250д без забележки, дано да има турбина, че ладите ще се подп.чкват с него, пък аз парици имам, не ма мисли мене

    Коментиран от #147

  • 143 триста итридесети

    0 2 Отговор
    ето една новина:
    бмв разработва нов дизел от 3 литра - 420 коня, догодина го пускат, а йапан паур да се учи, че и мерца
  • 144 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор
    mercedes si e mercedes....
  • 145 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    mecedes i vsichko ostanalo

    Коментиран от #150

  • 146 хи хи хи

    2 0 Отговор
    По добре Мерцедес 124, отколкото изгнила Хонда Прелюд с неони :)

    Коментиран от #148

  • 147 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 148 БУМЕР КАМОР

    2 0 Отговор

    До коментар #146 от "хи хи хи":

    tuk si prav
  • 149 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор
    prav e q
  • 150 ВИП АМГ

    1 0 Отговор

    До коментар #145 от "ВИП АМГ":

    abe pak li polzvash nikat mi?iavno si mi goliam fen

    Коментиран от #151

  • 151 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 152 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    W 140 e unikalna kola zashto si ia prosdah be
  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 156 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    mercedes zavinagi
  • 157 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    mercedes zavinagi
  • 158 ВИП АМГ

    0 1 Отговор

    До коментар #155 от "БУМЕР КАМОР":

    posledno kakvo karash mercedes ili bmw

    Коментиран от #159

  • 159 БУМЕР КАМОР

    1 0 Отговор

    До коментар #158 от "ВИП АМГ":

    pritejavam avtomobili i ot dvete marki a ti Dido kak e A4kata na bati xaxa
  • 160 ВИП АМГ

    2 0 Отговор
    mercedes e moiata marka

    Коментиран от #161

  • 161 БУМЕР КАМОР

    0 0 Отговор

    До коментар #160 от "ВИП АМГ":

    shte se setish
  • 162 никси

    1 0 Отговор
    моита 124 е 3000 кубика дизел ,имам и още един 190 бензинов мотор 2ка и давата ги карам от 15 години и нямам никави птроблеми обиколил сьм на всякьде из бьлгария и двапьти ходих с жената до испания ,валенсия на курорт с 124ката подьржам сиги навреме пазя ги не ги гоня серсеската и сьм много доволен
  • 163 Бай Уй

    0 0 Отговор
    Добре е че в Бг е пълно със селяни и балъчета които са фенчета на тунинговани кенефчета ..
    Благодарение на тази зган успях да си купя доста изгодно няколко класически Мерцедеса
    вкл и W124.
    Тези коли не са за всеки !!