Отидете към основна версия

28 447 45

Два германски автомобила, които гният по-бързо

  • автомобилът на старо-
  • ръжда-
  • volkswagen-
  • mercedes-benz

Ако сравним повечето автомобили от началото на века с днешните, ще видим, че ситуацията с ръждата вече се е подобрила доста. В онези дни почти всеки втори или трети автомобил имаше проблеми с корозия.

Сега, разбира се, ситуацията е много по-добра, но все още много производители на автомобили не могат да ни зарадват със перфектната антикорозионна защита. Едно проучване на Dekra ни показва кои модели на Mercedes и VW, произведени в началото на века са особено податливи на "кафявата чума"

От по-старите германски автомобили най-проблемна беше продукцията на Opel, но постепенно от германското представителство но GM оправиха нещата с корозията. Mercedes и VW никога не са били определяни, като ръждясващи, но и те си имат своите проблемни модели

Mercedes-Benz C-Klasse

Като цяло марката има само два модела, които подчертано са податливи на корозия. Това са Mercedes-Benz C- и E-Klasse. Този с най-много проблеми откъм ръжда е W203, произвеждащ се от 2000 до 2004 година. Въпреки краткия си период на производство, автомобилът се продава в доста голям тираж.

Това си е класически Mercedes-Benz със същата динамика, управляемост и качествена сглобка, но с един проблем. Проблемът с този модел е, че тялото практически не е било добре обработено против корозия. Единственото, което спасява колата, е, че е има много дебел слой грунд и боя.

Volkswagen Golf

Колкото и странно да изглежда, дори и този култов автомобил има недостатък по-отношение на корозията. Разбира се, не казваме, че всички модели ръждясват, но има няколко модела, екземпляри от които в момента не можете да разгледате без сълзи. По-конкретно става дума за петото поколение на легендарния модел, което се произвежда от 2003 до 2009 година.

По принцип самата кола е много добра. Надеждни двигатели, богато оборудване, просторен интериор, качествени интериорни материали и така нататък. Предимствата на този модел са много. Но с ръждата по каросерията е истинският проблем. Има случаи, когато дори след 3-4 години след покупката колата започва да ръждясва. Най-често се засягат вратата на багажника, праговете, арките на колелата, долните ръбове на вратите и така нататък.

Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 35 гласа.

Свързани новини