Ако сравним повечето автомобили от началото на века с днешните, ще видим, че ситуацията с ръждата вече се е подобрила доста. В онези дни почти всеки втори или трети автомобил имаше проблеми с корозия.
Сега, разбира се, ситуацията е много по-добра, но все още много производители на автомобили не могат да ни зарадват със перфектната антикорозионна защита. Едно проучване на Dekra ни показва кои модели на Mercedes и VW, произведени в началото на века са особено податливи на "кафявата чума"
От по-старите германски автомобили най-проблемна беше продукцията на Opel, но постепенно от германското представителство но GM оправиха нещата с корозията. Mercedes и VW никога не са били определяни, като ръждясващи, но и те си имат своите проблемни модели
Mercedes-Benz C-Klasse
Като цяло марката има само два модела, които подчертано са податливи на корозия. Това са Mercedes-Benz C- и E-Klasse. Този с най-много проблеми откъм ръжда е W203, произвеждащ се от 2000 до 2004 година. Въпреки краткия си период на производство, автомобилът се продава в доста голям тираж.
Това си е класически Mercedes-Benz със същата динамика, управляемост и качествена сглобка, но с един проблем. Проблемът с този модел е, че тялото практически не е било добре обработено против корозия. Единственото, което спасява колата, е, че е има много дебел слой грунд и боя.
Volkswagen Golf
Колкото и странно да изглежда, дори и този култов автомобил има недостатък по-отношение на корозията. Разбира се, не казваме, че всички модели ръждясват, но има няколко модела, екземпляри от които в момента не можете да разгледате без сълзи. По-конкретно става дума за петото поколение на легендарния модел, което се произвежда от 2003 до 2009 година.
По принцип самата кола е много добра. Надеждни двигатели, богато оборудване, просторен интериор, качествени интериорни материали и така нататък. Предимствата на този модел са много. Но с ръждата по каросерията е истинският проблем. Има случаи, когато дори след 3-4 години след покупката колата започва да ръждясва. Най-често се засягат вратата на багажника, праговете, арките на колелата, долните ръбове на вратите и така нататък.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 С тези
Коментиран от #4, #10, #31, #34, #44, #45
11:02 04.01.2021
2 село
11:11 04.01.2021
3 пилот на Ферари
11:14 04.01.2021
4 БАЙ Х@Й
До коментар #1 от "С тези":
‼Ами те за писали за германски автомоболи‼ А Опел май вече е френски😉11:14 04.01.2021
5 Опелджия
11:28 04.01.2021
6 Случайност?
11:46 04.01.2021
7 свидетел
11:46 04.01.2021
8 БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ
ДА ВМЪКНА ЧЕ НИКОГА НЕ СЪМ ХАРСВАЛ ФРЕНСКИ АВТОМОБИЛИ, НО ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ КАРАМ САМО ТАКИВА ПОРАДИ ВЛОШЕНИТЕ КАЧЕСТВА И ПАРАМЕТРИ НЕ НЕМСКИТЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ГИ ЗАМЕНЯ С ФРЕНСКИ И ТО СЕ ОКАЗА ЧЕ СА МНОГО ДОБРИ
Коментиран от #20
11:55 04.01.2021
9 viki varna
Коментиран от #14
12:43 04.01.2021
10 Незнам за Опел
До коментар #1 от "С тези":
но Мазда и до ден днешен си имат сериозен проблем с ръждата13:25 04.01.2021
11 Алфа Ромео
13:41 04.01.2021
12 ДЕДО ВИ КРАЧУН
13:41 04.01.2021
13 Дъгето
13:45 04.01.2021
14 Алфа Ромео
До коментар #9 от "viki varna":
От Австрия и Германия почти всичко е ръждилник, баща ми има 27 годишна Астра Ф славеща се като много ръждясваща, неговата е от Италия и като я вдигнаха на подемник да и сменят пружини и амортисьори и собственика на сервиза вика не мога да повярвам че има такава здрава Астра Ф на тези години.13:49 04.01.2021
15 Селянин с лада
Коментиран от #23
14:03 04.01.2021
16 Дедо ви
16:09 04.01.2021
17 Само
Коментиран от #18
17:54 04.01.2021
18 Алди
До коментар #17 от "Само":
умряха като ги купиха Вагените със скапаните си двигатели. Нищо от ВАГ няма да взема17:57 04.01.2021
19 Българин
18:21 04.01.2021
20 Иван
До коментар #8 от "БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ":
Съгласен съм с теб18:56 04.01.2021
21 Мерцедес
19:10 04.01.2021
22 Мазда
19:45 04.01.2021
23 555
До коментар #15 от "Селянин с лада":
Селянино те колите не гният от километрите.....Коментиран от #43
19:51 04.01.2021
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Golf 7
20:39 04.01.2021
27 пешо
21:09 04.01.2021
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Глупости
21:21 04.01.2021
30 Ади
21:23 04.01.2021
31 Гост
До коментар #1 от "С тези":
Искаш да кажеш 1996 май, не 200621:52 04.01.2021
32 Тирол
23:09 04.01.2021
33 Рашку
23:16 04.01.2021
34 PlimP
До коментар #1 от "С тези":
ако говориш за 86-а може, познавам не един с орелче Фнос от Немция, даже два са от северна Германия(сигнум и една астра Н), дори по окачаването няма ръжда, вземете се кротнете с тия опели, по отношение на ръждата от 25г. нямат проблеми01:52 05.01.2021
35 PlimP
01:53 05.01.2021
36 Японеца
06:40 05.01.2021
37 Реното
09:48 05.01.2021
38 Бенца
09:51 05.01.2021
39 ха ха
Коментиран от #40
13:18 05.01.2021
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 сноу
21:31 05.01.2021
42 сноу
21:33 05.01.2021
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Опел
До коментар #1 от "С тези":
Имам такива от 98-ма и 06-та. Ръжда има само по гърнетата. Удрял съм ги мнагократно отдолу по селски пътища по лозята. Ръжда няма никъде, освен гърнетата.08:12 07.01.2021
45 Махленеца от Тенджерград
До коментар #1 от "С тези":
Как опела уеее аз имам опел астра г комби от 98 година и няма никакви проблеми с ръждата ама никакви !!!15:59 19.01.2021