4 Януари, 2021 10:58 28 353 45

Два германски автомобила, които гният по-бързо

  • автомобилът на старо-
  • ръжда-
  • volkswagen-
  • mercedes-benz
Два германски автомобила, които гният по-бързо - 1

Ако сравним повечето автомобили от началото на века с днешните, ще видим, че ситуацията с ръждата вече се е подобрила доста. В онези дни почти всеки втори или трети автомобил имаше проблеми с корозия.

Сега, разбира се, ситуацията е много по-добра, но все още много производители на автомобили не могат да ни зарадват със перфектната антикорозионна защита. Едно проучване на Dekra ни показва кои модели на Mercedes и VW, произведени в началото на века са особено податливи на "кафявата чума"

От по-старите германски автомобили най-проблемна беше продукцията на Opel, но постепенно от германското представителство но GM оправиха нещата с корозията. Mercedes и VW никога не са били определяни, като ръждясващи, но и те си имат своите проблемни модели

Mercedes-Benz C-Klasse

Два германски автомобила, които гният по-бързо

Като цяло марката има само два модела, които подчертано са податливи на корозия. Това са Mercedes-Benz C- и E-Klasse. Този с най-много проблеми откъм ръжда е W203, произвеждащ се от 2000 до 2004 година. Въпреки краткия си период на производство, автомобилът се продава в доста голям тираж.

Това си е класически Mercedes-Benz със същата динамика, управляемост и качествена сглобка, но с един проблем. Проблемът с този модел е, че тялото практически не е било добре обработено против корозия. Единственото, което спасява колата, е, че е има много дебел слой грунд и боя.

Volkswagen Golf

Два германски автомобила, които гният по-бързо

Колкото и странно да изглежда, дори и този култов автомобил има недостатък по-отношение на корозията. Разбира се, не казваме, че всички модели ръждясват, но има няколко модела, екземпляри от които в момента не можете да разгледате без сълзи. По-конкретно става дума за петото поколение на легендарния модел, което се произвежда от 2003 до 2009 година.

По принцип самата кола е много добра. Надеждни двигатели, богато оборудване, просторен интериор, качествени интериорни материали и така нататък. Предимствата на този модел са много. Но с ръждата по каросерията е истинският проблем. Има случаи, когато дори след 3-4 години след покупката колата започва да ръждясва. Най-често се засягат вратата на багажника, праговете, арките на колелата, долните ръбове на вратите и така нататък.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 35 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 С тези

    70 37 Отговор
    Съм съгласен, но спокойно могат да сложат и ОПЕЛ, или поне произведените до 2006 година

    Коментиран от #4, #10, #31, #34, #44, #45

  • 2 село

    76 20 Отговор
    Така е. Няма по- голям лисугер от Мерцедес.
  • 3 пилот на Ферари

    100 4 Отговор
    Фолксваген и богато оборудване ? Там базовия модел е гол като пушка. А с всички екстри цената може да се вдигне с 14 хил € .
  • 4 БАЙ Х@Й

    40 12 Отговор

    До коментар #1 от "С тези":

    ‼Ами те за писали за германски автомоболи‼ А Опел май вече е френски😉
  • 5 Опелджия

    60 35 Отговор
    Орелът ще ги надживее тия дръгели. Тая година прави 20 и чак сега се появи малко на веждата :)
  • 6 Случайност?

    79 37 Отговор
    Те да са само два... Най-надценените боклуци са немските кочини!
  • 7 свидетел

    15 42 Отговор
    ГЛУПОСТИ на търкалета !!!
  • 8 БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ

    98 28 Отговор
    БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ НЕМСКОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ ВЕЧЕ Е ГОЛА ВОДА ДОРИ И ФРЕНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ ВЕЧЕ А ПО ДОБРИ И КАТО КАЧЕСТВО И КАТО РАЗХОД И А ПЪК СА И ПО ЕВТИНИ ОТ НЕМСКИТЕ И НЕ СЕ ЧУПАТ КОЛКОТО ТЯХ ТС БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ НЕМСКОТО СЕГА САМО ЦЕНАТА МУ Е НЕМСКА
    ДА ВМЪКНА ЧЕ НИКОГА НЕ СЪМ ХАРСВАЛ ФРЕНСКИ АВТОМОБИЛИ, НО ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ КАРАМ САМО ТАКИВА ПОРАДИ ВЛОШЕНИТЕ КАЧЕСТВА И ПАРАМЕТРИ НЕ НЕМСКИТЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ГИ ЗАМЕНЯ С ФРЕНСКИ И ТО СЕ ОКАЗА ЧЕ СА МНОГО ДОБРИ

    Коментиран от #20

  • 9 viki varna

    53 8 Отговор
    Нямо по-голям гермаски ръждилник от Е 46 от Австрия!

    Коментиран от #14

  • 10 Незнам за Опел

    72 5 Отговор

    До коментар #1 от "С тези":

    но Мазда и до ден днешен си имат сериозен проблем с ръждата
  • 11 Алфа Ромео

    53 18 Отговор
    Този Бенц като му видя слетите фаровете като счупено яце в тиган и отивам да драйфам, а иначе не е лоша кола, ако не е е ръждясал, за Голфа не искам да коментирам, не бих карал такъв скърцащо-друсащ сандък.
  • 12 ДЕДО ВИ КРАЧУН

    24 37 Отговор
    ДЕКА Е ОПЕЛО????? НАЙ-ЯКО ГНИЕ ОПЕЛО.
  • 13 Дъгето

    51 23 Отговор
    Ееее доживях да прочета нещо лошо за немските прехвалени кенефи.Аз имам Мерцедес Е 2013 и вече е тръгнал от няколко години карам Рено Талисман и смея да твърдя,че е много здрава и безпроблемна ,като вече съм и врътнал 120 000.Французите винаги са правили много здрави коли.Още си държа Рено клио 1990 1.9 дизел на 530 000 км и зимата пали,като ново.Старите германски коли до 2000 година биват след това край.За Голфа не ми го давайте за пример най ниския клас на Рено го превазхожда по всичко
  • 14 Алфа Ромео

    37 10 Отговор

    До коментар #9 от "viki varna":

    От Австрия и Германия почти всичко е ръждилник, баща ми има 27 годишна Астра Ф славеща се като много ръждясваща, неговата е от Италия и като я вдигнаха на подемник да и сменят пружини и амортисьори и собственика на сервиза вика не мога да повярвам че има такава здрава Астра Ф на тези години.
  • 15 Селянин с лада

    15 14 Отговор
    Еми като са на над полвин милион километра как няма да гният

    Коментиран от #23

  • 16 Дедо ви

    50 3 Отговор
    Опела наистина ръждясва. Но пък моторите им бяха вечни. Имах опел Аскона 1.6 бензин и за 11 години само консумативи. Не знаех къде са автосервизите. Разход 5.6 литра на сто км. реално. При -17 градуса запали от първото завъртане на ключа. Накрая ръждата го победи.
  • 17 Само

    19 12 Отговор
    Високия клас Волво и Ауди не ръждясват

    Коментиран от #18

  • 18 Алди

    25 11 Отговор

    До коментар #17 от "Само":

    умряха като ги купиха Вагените със скапаните си двигатели. Нищо от ВАГ няма да взема
  • 19 Българин

    14 23 Отговор
    Само ПЕЖО и ШКОДА.
  • 20 Иван

    9 8 Отговор

    До коментар #8 от "БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ":

    Съгласен съм с теб
  • 21 Мерцедес

    13 10 Отговор
    Правят Премиум ръжда! ...
  • 22 Мазда

    29 2 Отговор
    Никой не може да се мери с нея по отношение на корозията. Слага в малкия си джоб всички останали марки. Опел може само да и диша праха. Като изгасиш двигателя се чува хруп, хруп. Ръждата яде купето.
  • 23 555

    18 5 Отговор

    До коментар #15 от "Селянин с лада":

    Селянино те колите не гният от километрите.....

    Коментиран от #43

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Golf 7

    3 10 Отговор
    Лeлeeeee гa бeх ce нaпил бeз дa иcкaм ce изрaх в кoлaтa и твa излeзe прeз душeмeтo .... Викaм cи мaлиии кo cъм пил!!!! Ca рaзбрaх щo e изхвърчaлo дeбa!!!!
  • 27 пешо

    8 3 Отговор
    w202 w210 няма такава фабрика за ръжда изобщо никой да не посмее да говари за опел но по здрави като механизми и издръжливи автомобили особено дизели като w202 c250td w210 e250d e300 e320cdi НЯМА затова оставам фен на марката произведени до 2000г
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Глупости

    10 1 Отговор
    Всяка вещ си има време за ползване.Като се повреди или счупи се купува нова.
  • 30 Ади

    22 4 Отговор
    Имам опел Астра 1992 и още няма ръжда!Имам и БМВ 320 от 2001,но то има ръжда,хайде разбирачите да ви видя сега
  • 31 Гост

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "С тези":

    Искаш да кажеш 1996 май, не 2006
  • 32 Тирол

    19 1 Отговор
    Кола от Австрия=ръжда! На 90%!
  • 33 Рашку

    13 1 Отговор
    Като ни четят немците, сигурно ни смятат за колекционери на стари автомобили.
  • 34 PlimP

    9 3 Отговор

    До коментар #1 от "С тези":

    ако говориш за 86-а може, познавам не един с орелче Фнос от Немция, даже два са от северна Германия(сигнум и една астра Н), дори по окачаването няма ръжда, вземете се кротнете с тия опели, по отношение на ръждата от 25г. нямат проблеми
  • 35 PlimP

    7 1 Отговор
    забравихте W210, пълна трагедия
  • 36 Японеца

    12 2 Отговор
    В Австрия са най-големите ръжди!
  • 37 Реното

    5 6 Отговор
    Реното най здравата кола след 2000година са най добрите
  • 38 Бенца

    5 4 Отговор
    И само бензинови двигатели дизеловите отживявят вече от съвременния пазар на автомобили в чужбина
  • 39 ха ха

    8 6 Отговор
    тия от френската и японската секта много си вярват. френските нема кво да гният щот нямат стомана по тях японските не гният те направо се скапват.

    Коментиран от #40

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 сноу

    4 0 Отговор
    Всичко що е стъпило на австрийско-немски асфалт го чака здраво ръфане, а всяка италианка реве от възторг на 10-тата година -о-ох най после ми смениха маслото,е ..без филтъра, ама все нещо е...
  • 42 сноу

    2 0 Отговор
    Мазда от Австрия е само жалки остатъци и гъди-гъди дори зад ушите..
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 Опел

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "С тези":

    Имам такива от 98-ма и 06-та. Ръжда има само по гърнетата. Удрял съм ги мнагократно отдолу по селски пътища по лозята. Ръжда няма никъде, освен гърнетата.
  • 45 Махленеца от Тенджерград

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "С тези":

    Как опела уеее аз имам опел астра г комби от 98 година и няма никакви проблеми с ръждата ама никакви !!!