ФАКТИ.БГ

Два германски автомобила, които гният по-бързо

Публикувана: 4 Януари, 2021 10:58
45 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 24404
Два германски автомобила, които гният по-бързо
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.6 от 35 гласа.

Ако сравним повечето автомобили от началото на века с днешните, ще видим, че ситуацията с ръждата вече се е подобрила доста. В онези дни почти всеки втори или трети автомобил имаше проблеми с корозия.

Сега, разбира се, ситуацията е много по-добра, но все още много производители на автомобили не могат да ни зарадват със перфектната антикорозионна защита. Едно проучване на Dekra ни показва кои модели на Mercedes и VW, произведени в началото на века са особено податливи на "кафявата чума"

От по-старите германски автомобили най-проблемна беше продукцията на Opel, но постепенно от германското представителство но GM оправиха нещата с корозията. Mercedes и VW никога не са били определяни, като ръждясващи, но и те си имат своите проблемни модели

Mercedes-Benz C-Klasse

Два германски автомобила, които гният по-бързо

Като цяло марката има само два модела, които подчертано са податливи на корозия. Това са Mercedes-Benz C- и E-Klasse. Този с най-много проблеми откъм ръжда е W203, произвеждащ се от 2000 до 2004 година. Въпреки краткия си период на производство, автомобилът се продава в доста голям тираж.

Това си е класически Mercedes-Benz със същата динамика, управляемост и качествена сглобка, но с един проблем. Проблемът с този модел е, че тялото практически не е било добре обработено против корозия. Единственото, което спасява колата, е, че е има много дебел слой грунд и боя.

Volkswagen Golf

Два германски автомобила, които гният по-бързо

Колкото и странно да изглежда, дори и този култов автомобил има недостатък по-отношение на корозията. Разбира се, не казваме, че всички модели ръждясват, но има няколко модела, екземпляри от които в момента не можете да разгледате без сълзи. По-конкретно става дума за петото поколение на легендарния модел, което се произвежда от 2003 до 2009 година.

По принцип самата кола е много добра. Надеждни двигатели, богато оборудване, просторен интериор, качествени интериорни материали и така нататък. Предимствата на този модел са много. Но с ръждата по каросерията е истинският проблем. Има случаи, когато дори след 3-4 години след покупката колата започва да ръждясва. Най-често се засягат вратата на багажника, праговете, арките на колелата, долните ръбове на вратите и така нататък.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.6 от 35 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
С тези
1 Отговор
Съм съгласен, но спокойно могат да сложат и ОПЕЛ, или поне произведените до 2006 година

Коментиран от #4, #10, #31, #34, #44, #45


Оценка:
-36 +70

село
2 Отговор
Така е. Няма по- голям лисугер от Мерцедес.

Оценка:
-20 +76

пилот на Ферари
3 Отговор
Фолксваген и богато оборудване ? Там базовия модел е гол като пушка. А с всички екстри цената може да се вдигне с 14 хил € .

Оценка:
-4 +100

БАЙ Х@Й
4 Отговор

До коментар #1 от "С тези":


‼Ами те за писали за германски автомоболи‼ А Опел май вече е френски😉

Оценка:
-12 +40

Опелджия
5 Отговор
Орелът ще ги надживее тия дръгели. Тая година прави 20 и чак сега се появи малко на веждата :)

Оценка:
-35 +58

Случайност?
6 Отговор
Те да са само два... Най-надценените боклуци са немските кочини!

Оценка:
-37 +79

свидетел
7 Отговор
ГЛУПОСТИ на търкалета !!!

Оценка:
-42 +15

БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ
8 Отговор
БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ НЕМСКОТО АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕ ВЕЧЕ Е ГОЛА ВОДА ДОРИ И ФРЕНСКИТЕ АВТОМОБИЛИ ВЕЧЕ А ПО ДОБРИ И КАТО КАЧЕСТВО И КАТО РАЗХОД И А ПЪК СА И ПО ЕВТИНИ ОТ НЕМСКИТЕ И НЕ СЕ ЧУПАТ КОЛКОТО ТЯХ ТС БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ НЕМСКОТО СЕГА САМО ЦЕНАТА МУ Е НЕМСКА
ДА ВМЪКНА ЧЕ НИКОГА НЕ СЪМ ХАРСВАЛ ФРЕНСКИ АВТОМОБИЛИ, НО ПОСЛЕДНИТЕ ГОДИНИ КАРАМ САМО ТАКИВА ПОРАДИ ВЛОШЕНИТЕ КАЧЕСТВА И ПАРАМЕТРИ НЕ НЕМСКИТЕ СЕ НАЛОЖИ ДА ГИ ЗАМЕНЯ С ФРЕНСКИ И ТО СЕ ОКАЗА ЧЕ СА МНОГО ДОБРИ

Коментиран от #20


Оценка:
-27 +98

viki varna
9 Отговор
Нямо по-голям гермаски ръждилник от Е 46 от Австрия!

Коментиран от #14


Оценка:
-8 +53

Незнам за Опел
10 Отговор

До коментар #1 от "С тези":


но Мазда и до ден днешен си имат сериозен проблем с ръждата

Оценка:
-5 +71

Алфа Ромео
11 Отговор
Този Бенц като му видя слетите фаровете като счупено яце в тиган и отивам да драйфам, а иначе не е лоша кола, ако не е е ръждясал, за Голфа не искам да коментирам, не бих карал такъв скърцащо-друсащ сандък.

Оценка:
-18 +53

ДЕДО ВИ КРАЧУН
12 Отговор
ДЕКА Е ОПЕЛО????? НАЙ-ЯКО ГНИЕ ОПЕЛО.

Оценка:
-35 +24

Дъгето
13 Отговор
Ееее доживях да прочета нещо лошо за немските прехвалени кенефи.Аз имам Мерцедес Е 2013 и вече е тръгнал от няколко години карам Рено Талисман и смея да твърдя,че е много здрава и безпроблемна ,като вече съм и врътнал 120 000.Французите винаги са правили много здрави коли.Още си държа Рено клио 1990 1.9 дизел на 530 000 км и зимата пали,като ново.Старите германски коли до 2000 година биват след това край.За Голфа не ми го давайте за пример най ниския клас на Рено го превазхожда по всичко

Оценка:
-22 +51

Алфа Ромео
14 Отговор

До коментар #9 от "viki varna":


От Австрия и Германия почти всичко е ръждилник, баща ми има 27 годишна Астра Ф славеща се като много ръждясваща, неговата е от Италия и като я вдигнаха на подемник да и сменят пружини и амортисьори и собственика на сервиза вика не мога да повярвам че има такава здрава Астра Ф на тези години.

Оценка:
-10 +36

Селянин с лада
15 Отговор
Еми като са на над полвин милион километра как няма да гният

Коментиран от #23


Оценка:
-14 +15

Дедо ви
16 Отговор
Опела наистина ръждясва. Но пък моторите им бяха вечни. Имах опел Аскона 1.6 бензин и за 11 години само консумативи. Не знаех къде са автосервизите. Разход 5.6 литра на сто км. реално. При -17 градуса запали от първото завъртане на ключа. Накрая ръждата го победи.

Оценка:
-3 +49

Само
17 Отговор
Високия клас Волво и Ауди не ръждясват

Коментиран от #18


Оценка:
-12 +19

Алди
18 Отговор

До коментар #17 от "Само":


умряха като ги купиха Вагените със скапаните си двигатели. Нищо от ВАГ няма да взема

Оценка:
-11 +25

Българин
19 Отговор
Само ПЕЖО и ШКОДА.

Оценка:
-22 +14

Иван
20 Отговор

До коментар #8 от "БЕШЕ КАКВОТО БЕШЕ":


Съгласен съм с теб

Оценка:
-8 +9

Мерцедес
21 Отговор
Правят Премиум ръжда! ...

Оценка:
-10 +13

Мазда
22 Отговор
Никой не може да се мери с нея по отношение на корозията. Слага в малкия си джоб всички останали марки. Опел може само да и диша праха. Като изгасиш двигателя се чува хруп, хруп. Ръждата яде купето.

Оценка:
-2 +27

555
23 Отговор

До коментар #15 от "Селянин с лада":


Селянино те колите не гният от километрите.....

Коментиран от #43


Оценка:
-5 +18

24
Този коментар е премахнат от модератор.
25
Този коментар е премахнат от модератор.
Golf 7
26 Отговор
Лeлeeeee гa бeх ce нaпил бeз дa иcкaм ce изрaх в кoлaтa и твa излeзe прeз душeмeтo .... Викaм cи мaлиии кo cъм пил!!!! Ca рaзбрaх щo e изхвърчaлo дeбa!!!!

Оценка:
-10 +3

пешо
27 Отговор
w202 w210 няма такава фабрика за ръжда изобщо никой да не посмее да говари за опел но по здрави като механизми и издръжливи автомобили особено дизели като w202 c250td w210 e250d e300 e320cdi НЯМА затова оставам фен на марката произведени до 2000г

Оценка:
-3 +8

28
Този коментар е премахнат от модератор.
Глупости
29 Отговор
Всяка вещ си има време за ползване.Като се повреди или счупи се купува нова.

Оценка:
-1 +10

Ади
30 Отговор
Имам опел Астра 1992 и още няма ръжда!Имам и БМВ 320 от 2001,но то има ръжда,хайде разбирачите да ви видя сега

Оценка:
-4 +20

Гост
31 Отговор

До коментар #1 от "С тези":


Искаш да кажеш 1996 май, не 2006

Оценка:
-0 +7

Тирол
32 Отговор
Кола от Австрия=ръжда! На 90%!

Оценка:
-1 +17

Рашку
33 Отговор
Като ни четят немците, сигурно ни смятат за колекционери на стари автомобили.

Оценка:
-1 +13

PlimP
34 Отговор

До коментар #1 от "С тези":


ако говориш за 86-а може, познавам не един с орелче Фнос от Немция, даже два са от северна Германия(сигнум и една астра Н), дори по окачаването няма ръжда, вземете се кротнете с тия опели, по отношение на ръждата от 25г. нямат проблеми

Оценка:
-3 +7

PlimP
35 Отговор
забравихте W210, пълна трагедия

Оценка:
-1 +7

Японеца
36 Отговор
В Австрия са най-големите ръжди!

Оценка:
-2 +11

Реното
37 Отговор
Реното най здравата кола след 2000година са най добрите

Оценка:
-5 +5

Бенца
38 Отговор
И само бензинови двигатели дизеловите отживявят вече от съвременния пазар на автомобили в чужбина

Оценка:
-3 +5

ха ха
39 Отговор
тия от френската и японската секта много си вярват. френските нема кво да гният щот нямат стомана по тях японските не гният те направо се скапват.

Коментиран от #40


Оценка:
-6 +8

40
Този коментар е премахнат от модератор.
сноу
41 Отговор
Всичко що е стъпило на австрийско-немски асфалт го чака здраво ръфане, а всяка италианка реве от възторг на 10-тата година -о-ох най после ми смениха маслото,е ..без филтъра, ама все нещо е...

Оценка:
-0 +4

сноу
42 Отговор
Мазда от Австрия е само жалки остатъци и гъди-гъди дори зад ушите..

Оценка:
-0 +2

43
Този коментар е премахнат от модератор.
Опел
44 Отговор

До коментар #1 от "С тези":


Имам такива от 98-ма и 06-та. Ръжда има само по гърнетата. Удрял съм ги мнагократно отдолу по селски пътища по лозята. Ръжда няма никъде, освен гърнетата.

Оценка:
-0 +0

Махленеца от Тенджерград
45 Отговор

До коментар #1 от "С тези":


Как опела уеее аз имам опел астра г комби от 98 година и няма никакви проблеми с ръждата ама никакви !!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Премиерът отговаря на въпрос на зрител в интервю за ТВ 7:
Вдигам 140-145 килограма от лежанка"

Още бисери
ТОП 5