Отидете към основна версия

6 580 29

Audi представи електрическия E-Tron GT заедно с най-мощната RS версия

  • audi-
  • e-tron gt-
  • quattro-
  • porsche-
  • taycan

Моделът взаимства почти всичко от Porsche Taycan

Снимки: Audi

След редица снимки, видеа и тестове, ето че от Audi най-накрая разкриха електрическия E-Tron GT в пълния му блясък, а заедно с него показаха и RS версията на модела. Въпреки, че виждате емблемата и дизайн на Audi, то след малко ще видите, че под външната обвивка, всъщност се крие Porsche Taycan.

Дори и външно, четиривратото купе наподобява доста Porsche Taycan, като разликите са в предницата, където голяма решетка в типичния стил на марката е заела своето място, а фаровете следват дизайнерския стил на марката в последните години. Стоповете също са свързани с така модерната напоследък LED бленда, а при отключване и заключване, светлините изпълняват различно светлинно шоу.

Интериорът също наподобява този на последните модели на Audi, но за наша радост дисплеят, който отговаря за климатика, вече е премахнат, а на негово място са поставени физически бутони със съвсем малък дисплей, който да показва градусите. Въпреки, че един от големите дисплеи си е заминал, то в интериора можем да видим един пред водача, както и един в средната част на таблото, който командва повечето функции на колата чрез тъчскрийн. За любителите на статистиката, той е с големина от 12.6 инча.

От немската марка показаха единствено интериора на RS модела, който се отличава с няколко емблеми, спортни седалки, карбонови елементи, както и алкантра на мястото на някой от кожените детайли.

Задвижването на E-Tron GT и E-Tron GT RS се осъществява от по един електромотор на всяка ос с мощност от 469 конски сили за базовия модел и 590 конски сили за RS версията. Възможно е и кратко повишаване на мощността, при което конските сили достигат съответно 522 и 637. Максималният въртящ момент е 690 нютон метра за Е-Tron GT и 890 нютона при E-Tron GT RS.

Благодарение на 800-волтова архитектура, батерията с големина от 93.4кВч може да бъде зареждана от 5 до 80% за само 23 минути, ако станцията го позволява. От Audi все още не споменават официални данни за пробега, но едно зареждане би трябвало да ви осигури около 380 км пробег с нормално каране.

Ако все пак решите да видите на какво е способен новият E-Tron, то ще се насладите на ускорение от 0 до 100 км/ч. за 3.9 секунди и максимална скорост от 243 км/ч за по-слабата версия или спринт до 100 км/ч. за 3.1 секунди и максимална скорост от 248 км/ч. за RS варианта.

Както вече споменахме, задвижването е и на четирите колела, а окачването е въздушно, както и при Taycan. Стандартно при RS модела е и завиването на четирите колела, докато при обикновения E-Tron GT се доплаща. Именно цената е мястото, където E-Tron се различава от Taycan. От 81 хиляди евро започва базовият модел, ако решите да залитнете към RS оборудването, това ще излезе около 115 хиляди евро без добавените екстри.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 11 гласа.

Свързани новини