Отидете към основна версия

4 031 14

Porsche показа нов повелител на "Зеления ад" с атмосферен мотор

  • porsche-
  • 911-
  • gt3

Моделът 911 GT3 дебютира с огромен спойлер и 502 коня

Снимки: Porsche

След редица тийзъри от Porsche, ето че новото 911 GT3 направи своя официален дебют в интересна интернет премиера. Автомобилът е по-мощен от предшественика си, предлага по-добро поведение на писта и поставя нови времена на едни от най-известните трасета. Времето за което новото GT3, изминава 20-те километра на Нюлбургринг е 6 минути 59 секунди и 27 стотни, което е с 3 секунди повече от последното GT3 RS.

Външно може да познаете GT3 и да го отличите от останалите версии на 911 по различната броня и отворите за въздух в предния капак, както и по по-широката с почти 5 см стойка спрямо стандартна Carrera. Регулируеми спойлери в предната част и различни прагове също допълват GT3 пакета.

Най-очевидната разлика обаче е в задницата, където огромен регулируем спойлер няма как да не ви направи впечатление, а променен дифузьор и централни накрайници на ауспусите, също допълват новостите.

За постигането на по-ниско тегло, елементи като предния капак, задното крило и всички спойлери по броните са изработени от карбон, а за направата на прозорците е използвано специално по-леко стъкло.

Джантите също допринасят за това, те са с 20-цолов размер отпред и 21-цолов отзад, като са с 1.6кг. по-леки от тези на предишното GT3. Зад тях можем да открием серийните 408 милиметрови дискове в предната част, а опционално може да ги замените с 410 милиметрови керамични, ако планирате по-чести посещения на писта. Окачването е изцяло променено спрямо стандартното 911, а от Porsche споменават, че няма и един елемент който да си съвпада със стандартната версия.

Може би най-интересното за повечето хора е какво се крие под капака на новото GT3. Там можем да открием 4.0-литров атмосферен бензинов мотор с 502к.с. (510ps) и 469 нютон метра, който се развърта до 9000 оборота в минута.

Задвижването е само задно, а стандартно колата идва с автоматична PDK трансмисия, но за феновете на класическото превключване на скорости се предлага и механична скоростна кутия с 6 предавки.

С по-бързата PDK кутия, щутгартското произведение достига 100км/ч. за 3.4 секунди, а максималната скорост за радост на всички не е електронно ограничена на 250км/ч., а достига 317км/ч, на позволените за това места, разбира се.

Различен волан, истински скоростен лост за автоматичната кутия, вместо малкия превключвател при другите версии на 911, елементи облечени в алкантара и спортни седалки могат да се открият в интериора, а при желание на клиента могат да се поръчат и по-леките с 11.8 кг. карбонови седалки тип Recaro. Всички тези подобрения идват и на съответната цена, която ще разберем с точност през есента, когато моделът официално ще влезе в продажба.

Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 14 гласа.

Свързани новини