След редица тийзъри от Porsche, ето че новото 911 GT3 направи своя официален дебют в интересна интернет премиера. Автомобилът е по-мощен от предшественика си, предлага по-добро поведение на писта и поставя нови времена на едни от най-известните трасета. Времето за което новото GT3, изминава 20-те километра на Нюлбургринг е 6 минути 59 секунди и 27 стотни, което е с 3 секунди повече от последното GT3 RS.
Външно може да познаете GT3 и да го отличите от останалите версии на 911 по различната броня и отворите за въздух в предния капак, както и по по-широката с почти 5 см стойка спрямо стандартна Carrera. Регулируеми спойлери в предната част и различни прагове също допълват GT3 пакета.
Най-очевидната разлика обаче е в задницата, където огромен регулируем спойлер няма как да не ви направи впечатление, а променен дифузьор и централни накрайници на ауспусите, също допълват новостите.
За постигането на по-ниско тегло, елементи като предния капак, задното крило и всички спойлери по броните са изработени от карбон, а за направата на прозорците е използвано специално по-леко стъкло.
Джантите също допринасят за това, те са с 20-цолов размер отпред и 21-цолов отзад, като са с 1.6кг. по-леки от тези на предишното GT3. Зад тях можем да открием серийните 408 милиметрови дискове в предната част, а опционално може да ги замените с 410 милиметрови керамични, ако планирате по-чести посещения на писта. Окачването е изцяло променено спрямо стандартното 911, а от Porsche споменават, че няма и един елемент който да си съвпада със стандартната версия.
Може би най-интересното за повечето хора е какво се крие под капака на новото GT3. Там можем да открием 4.0-литров атмосферен бензинов мотор с 502к.с. (510ps) и 469 нютон метра, който се развърта до 9000 оборота в минута.
Задвижването е само задно, а стандартно колата идва с автоматична PDK трансмисия, но за феновете на класическото превключване на скорости се предлага и механична скоростна кутия с 6 предавки.
С по-бързата PDK кутия, щутгартското произведение достига 100км/ч. за 3.4 секунди, а максималната скорост за радост на всички не е електронно ограничена на 250км/ч., а достига 317км/ч, на позволените за това места, разбира се.
Различен волан, истински скоростен лост за автоматичната кутия, вместо малкия превключвател при другите версии на 911, елементи облечени в алкантара и спортни седалки могат да се открият в интериора, а при желание на клиента могат да се поръчат и по-леките с 11.8 кг. карбонови седалки тип Recaro. Всички тези подобрения идват и на съответната цена, която ще разберем с точност през есента, когато моделът официално ще влезе в продажба.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
10:32 17.02.2021
2 Велика България
Коментиран от #3
10:34 17.02.2021
3 Изкормили са го до последно
До коментар #2 от "Велика България":
Сложили са му дори по-леки стъкла, но въпреки това е половин секунда по-бавен при ускорението до 100 от брониран пикап натоварен с дърва направен от три милиметра ламарина и тежки бронирани стъкла, който ускорява за 2,9 секунди.Е да, пикапът няма да се справи по-добре на нюрбургринг, но колко от притежателите на такова Порше ще карат на нюрбургринг? За сметка на това със сигурност ще тръгват на светофара и ще бъдат засрамвани дори от тежък небоядисан ръбест пикап, да не говорим за седани и SUV-та, които са още по-бързи.
Коментиран от #4
10:58 17.02.2021
4 перничанин
До коментар #3 от "Изкормили са го до последно":
Изобщо не разбирате смисъла на тази кола. Леко купе, много мощност без турбо. Тази концепция, колкото и да ви е чудно си има фенове и не, не си купуват колата заради светофарни гонки. Кефа е на планински път с много завои.Коментиран от #6, #9
11:18 17.02.2021
5 Пурко
11:28 17.02.2021
6 Знам бе пич
До коментар #4 от "перничанин":
Просто бъзикам petrolджендърите, които обясняват как никой истински мъж не се интересува от скорост и ускорение, като 140 километра в час и 80 коня и два цилиндъра, били абсолютно достатъчно за истинските мъже.Коментиран от #7
11:54 17.02.2021
7 Джендърче
До коментар #6 от "Знам бе пич":
За теб с дилдото може би13:57 17.02.2021
8 Ауди фен
Коментиран от #10
20:05 17.02.2021
9 Знайко
До коментар #4 от "перничанин":
Да тази кола е за път с остри завои, но не и за планински път. В планината на 2 000 - 3 000 м. н.в. заради по-разредения въздух атмосферните двиганели губят към половината си мощност и въртящ момент. А там трябва много мощност за катерене на баира. Високо в планината няма по-добро от турбодвигател. Турбото е дошло от самолетите, където преди реактивната ера е било много популярно. Слагат го на самолетите за да не пада мощността от разредения въздух нависокото.21:43 17.02.2021
10 Знайко
До коментар #8 от "Ауди фен":
По-голям боклук от италианска кола не съм имал и не съм карал. Дори Трабанта е по-кола от някои Фиати. Алфа е просто гримиран Фиат.21:48 17.02.2021
11 Гръм
03:37 18.02.2021
12 незнайко
16:52 18.02.2021
13 BRZ
Приятелите до един са с разни немски с по 400-600 коня, аз си взех наскоро BRZ, която е със задно и е 205 коня (2017 за 37к лв.) и до един искат да я покарат като ги возих, а преди да я взема - само задно без турбо с 205 коня е боклук, ти си луд, а сега - това е като Порше, много е яка, дай да подрифтя, дай да завъртя горе до Гоце Делчев едно трипче...
После защо Порше и доста брандове правят NA мотори.
19:11 18.02.2021
14 Галине
11:26 19.02.2021