ФАКТИ.БГ

Porsche показа нов повелител на "Зеления ад" с атмосферен мотор

Моделът 911 GT3 дебютира с огромен спойлер и 502 коня

Публикувана: 17 Февруари, 2021 10:10
14 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2501
  • Porsche показа нов повелител на
    Снимки: Porsche
  • ШРИФТ ПЕЧАТ
    Вашата оценка:
    Оценка 4.7 от 14 гласа.

    След редица тийзъри от Porsche, ето че новото 911 GT3 направи своя официален дебют в интересна интернет премиера. Автомобилът е по-мощен от предшественика си, предлага по-добро поведение на писта и поставя нови времена на едни от най-известните трасета. Времето за което новото GT3, изминава 20-те километра на Нюлбургринг е 6 минути 59 секунди и 27 стотни, което е с 3 секунди повече от последното GT3 RS.

    Външно може да познаете GT3 и да го отличите от останалите версии на 911 по различната броня и отворите за въздух в предния капак, както и по по-широката с почти 5 см стойка спрямо стандартна Carrera. Регулируеми спойлери в предната част и различни прагове също допълват GT3 пакета.

    Най-очевидната разлика обаче е в задницата, където огромен регулируем спойлер няма как да не ви направи впечатление, а променен дифузьор и централни накрайници на ауспусите, също допълват новостите.

    За постигането на по-ниско тегло, елементи като предния капак, задното крило и всички спойлери по броните са изработени от карбон, а за направата на прозорците е използвано специално по-леко стъкло.

    Джантите също допринасят за това, те са с 20-цолов размер отпред и 21-цолов отзад, като са с 1.6кг. по-леки от тези на предишното GT3. Зад тях можем да открием серийните 408 милиметрови дискове в предната част, а опционално може да ги замените с 410 милиметрови керамични, ако планирате по-чести посещения на писта. Окачването е изцяло променено спрямо стандартното 911, а от Porsche споменават, че няма и един елемент който да си съвпада със стандартната версия.

    Може би най-интересното за повечето хора е какво се крие под капака на новото GT3. Там можем да открием 4.0-литров атмосферен бензинов мотор с 502к.с. (510ps) и 469 нютон метра, който се развърта до 9000 оборота в минута.

    Задвижването е само задно, а стандартно колата идва с автоматична PDK трансмисия, но за феновете на класическото превключване на скорости се предлага и механична скоростна кутия с 6 предавки.

    С по-бързата PDK кутия, щутгартското произведение достига 100км/ч. за 3.4 секунди, а максималната скорост за радост на всички не е електронно ограничена на 250км/ч., а достига 317км/ч, на позволените за това места, разбира се.

    Различен волан, истински скоростен лост за автоматичната кутия, вместо малкия превключвател при другите версии на 911, елементи облечени в алкантара и спортни седалки могат да се открият в интериора, а при желание на клиента могат да се поръчат и по-леките с 11.8 кг. карбонови седалки тип Recaro. Всички тези подобрения идват и на съответната цена, която ще разберем с точност през есента, когато моделът официално ще влезе в продажба.


    Поставете оценка на статията:
    Оценка 4.7 от 14 гласа.

    Въвеждане на коментар към статията
    Име :


    Напишете кода от картинката
    Визуална кептча
    Коментар:
    Коментари към статията
    сектант
    1 Отговор
    е да ама нема место в багажника, вози твърдо и арчи като за 10 дъстъра - нема сми

    Оценка:
    -21 +12

    Велика България
    2 Отговор
    С по-леки капаци, джанти, стъкла, без седалки.... И това е сериен автомобил.. ама на 8-ми март. Истинския рекордьор си е алфа джулия.

    Коментиран от #3


    Оценка:
    -25 +11

    Изкормили са го до последно
    3 Отговор

    До коментар #2 от "Велика България":


    Сложили са му дори по-леки стъкла, но въпреки това е половин секунда по-бавен при ускорението до 100 от брониран пикап натоварен с дърва направен от три милиметра ламарина и тежки бронирани стъкла, който ускорява за 2,9 секунди.

    Е да, пикапът няма да се справи по-добре на нюрбургринг, но колко от притежателите на такова Порше ще карат на нюрбургринг? За сметка на това със сигурност ще тръгват на светофара и ще бъдат засрамвани дори от тежък небоядисан ръбест пикап, да не говорим за седани и SUV-та, които са още по-бързи.

    Коментиран от #4


    Оценка:
    -31 +11

    перничанин
    4 Отговор

    До коментар #3 от "Изкормили са го до последно":


    Изобщо не разбирате смисъла на тази кола. Леко купе, много мощност без турбо. Тази концепция, колкото и да ви е чудно си има фенове и не, не си купуват колата заради светофарни гонки. Кефа е на планински път с много завои.

    Коментиран от #6, #9


    Оценка:
    -5 +36

    Пурко
    5 Отговор
    Расов автомобил, но само за писта както винаги от Порше! Гаранция ще бъде базова цена от минимум 270000 евро! Вече отделно добавяш различните пакети! Няма приложение в България, но това няма да попречи на определена прослойка да си купи разбира се!

    Оценка:
    -2 +18

    Знам бе пич
    6 Отговор

    До коментар #4 от "перничанин":


    Просто бъзикам petrolджендърите, които обясняват как никой истински мъж не се интересува от скорост и ускорение, като 140 километра в час и 80 коня и два цилиндъра, били абсолютно достатъчно за истинските мъже.

    Коментиран от #7


    Оценка:
    -11 +6

    Джендърче
    7 Отговор

    До коментар #6 от "Знам бе пич":


    За теб с дилдото може би

    Оценка:
    -2 +7

    Ауди фен
    8 Отговор
    Ами то хубаво, но това е като модел създаден само за Нюрбургринг. В топ 100 на времената постигнати там, силно ме впечатлява присъствието на Алфа Джулия и Стелвио. 100% цивилни автомобили с оборудване за нормално шофиране в ежедневието и цена несравнимо по-ниска от водачите в класацията. Но какво са няколко секунди разлика на пробег 20 км, че и отгоре.

    Коментиран от #10


    Оценка:
    -3 +3

    Знайко
    9 Отговор

    До коментар #4 от "перничанин":


    Да тази кола е за път с остри завои, но не и за планински път. В планината на 2 000 - 3 000 м. н.в. заради по-разредения въздух атмосферните двиганели губят към половината си мощност и въртящ момент. А там трябва много мощност за катерене на баира. Високо в планината няма по-добро от турбодвигател. Турбото е дошло от самолетите, където преди реактивната ера е било много популярно. Слагат го на самолетите за да не пада мощността от разредения въздух нависокото.

    Оценка:
    -1 +5

    Знайко
    10 Отговор

    До коментар #8 от "Ауди фен":


    По-голям боклук от италианска кола не съм имал и не съм карал. Дори Трабанта е по-кола от някои Фиати. Алфа е просто гримиран Фиат.

    Оценка:
    -4 +6

    Гръм
    11 Отговор
    Без съмнение грандиозен автомобил!Не ми се мисли като дойде ония Звяр GT3 RS!

    Оценка:
    -1 +2

    незнайко
    12 Отговор
    И какво от това ? Същите параметри ги имат други МНОГО ПО ЕВТИНИ КОЛИ, но нали това е ПОРШЕ, ще Ви приберем ПАРИТЕ !!!

    Оценка:
    -2 +1

    BRZ
    13 Отговор
    Прекрасна кола за хората с много пари, мани ги разбирачите, че няма турбо.

    Приятелите до един са с разни немски с по 400-600 коня, аз си взех наскоро BRZ, която е със задно и е 205 коня (2017 за 37к лв.) и до един искат да я покарат като ги возих, а преди да я взема - само задно без турбо с 205 коня е боклук, ти си луд, а сега - това е като Порше, много е яка, дай да подрифтя, дай да завъртя горе до Гоце Делчев едно трипче...

    После защо Порше и доста брандове правят NA мотори.

    Оценка:
    -0 +0

    Галине
    14 Отговор
    Публикувано във факти.бг: карбонови седалки тип Recaro.Пхахах казва се седалки тип БЪКЕТ защото седалките не са Рекаро!

    Оценка:
    -0 +0

    ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


    АПИ: актуална пътна обстановка
    Ловци на бисери
    ТОП 5