Last news in Fakti

1 Април, 2021 16:28 6 331 37

Новото Porsche 911 GT3 започва от 333 хиляди лева в България

  • porsche-
  • 911-
  • gt3-
  • porsche 911 gt3-
  • цена

Цената може да нарастне след допълнителни опции

Новото Porsche 911 GT3 започва от 333 хиляди лева в България - 1

Новото Porsche 911 GT3 бе представено преди близо два месеца, а ето че то вече е достъпно и за поръчка в различните представителства на германската компания. Според официалния сайт на Porsche, цените на модела започват от 332 968лв. за базовия модел, като сумата може да нарастне значително след добавянето на някои опции.

Новото Porsche 911 GT3 започва от 333 хиляди лева в България

За тези пари получавате двуврато купе с 4.0-литров атмосферен боксер, който генерира мощност от 510 конски сили и максимален въртящ момент от 469 нютон метра. Макар данните да не изглеждат доста впечатляващи, то трябва да споменем и сравнително ниското тегло от около 1500кг.

Новото Porsche 911 GT3 започва от 333 хиляди лева в България

Стандартно колата пристига с LED фарове, джанти с централна гайка и размер от 20-цола отпред и 21-цола отзад, PDK трансмисия, двузонов климатроник и спортни седалки. Ако решите да сте максималисти, то може да изберете специален цвят за около 7 хиляди лева, цветен кожен интериор за 10 хиляди, седалки тип „корито“ за още толкова, Chrono пакет за 945 лева, резервоар с обем от 90 литра, керамични спирачки за близо 20 хиляди лева, система за повдигане на предната ос за малко над 6 хиляди лева или пък да се спрете на някои опции за комфорт.

Новото Porsche 911 GT3 започва от 333 хиляди лева в България

Такива са например камера за задно виждане с преден и заден парктроник за малко над 2 хиляди лева или пък разпознаване на пътните знаци за „само“ 828 лева. Възможно е да добавите и карбонови акценти за 2600 лева или пък аудио система Bose за 2800 лева.

Новото Porsche 911 GT3 започва от 333 хиляди лева в България

Ако наистина решите да поръчате всички налични опции, то сметката ще ви излезе над 400 хиляди лева, за които ще притежавате един автомобил с който да отидете до пистата, да направите няколко обиколки и после да се приберете към вкъщи.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено Ентусиаст

    15 10 Отговор
    И всичко обуто още от завода с препоръката на немските инженери на Порш с Мишелинки бате никой не признава дръгите бклуци.

    Коментиран от #2, #15

  • 2 Друг ентусиаст

    12 22 Отговор

    До коментар #1 от "Рено Ентусиаст":

    Така е, не всичко по немските коли е немско. Един с пасат 9-та ген викаше сложи си континентал, немски гуми.... малеее няма такива боклуци, нищо че са немски (angry)

    Коментиран от #6, #12

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Ивайло

    30 9 Отговор
    Ей това е кола, с главно К!!!
  • 6 AUDI

    18 4 Отговор

    До коментар #2 от "Друг ентусиаст":

    Нищо че няма Пасат 9та генерация все още.
  • 7 viki

    28 9 Отговор
    това Порше ГТ3 с 510 ще насере всяка чалга бмв м5 - х3-х4-х5 и прочие с по 625 коня!!!!

    Коментиран от #8, #17

  • 8 Антон

    30 5 Отговор

    До коментар #7 от "viki":

    Права си , единствено по права линия на 400 м. М5 компетишъна може да се конкурира. Отидат ли на писта, забрави ги бмв-та. Сега очаквам да се появи некой модерен и да направя кафяво , казвайки че теслата е много бърза от 0-100
  • 9 гост

    29 2 Отговор
    Супер! Липсват ми само 330000лв.
  • 10 Все още няма коментари

    3 18 Отговор
    Много скъпа. Да си я карат. Ако я имаш първото нещо което ще стане е да ти я откраднат. Затова карам шкода фабия. С десен волан.
  • 11 Мастара

    14 3 Отговор
    С тези пари, ще открия 10 работни места.
  • 12 Голям Слон

    15 2 Отговор

    До коментар #2 от "Друг ентусиаст":

    Ти пък кога си карал Континентал? В NFS ли? Е, може и да си карал. Ако някой е докарал камион с боклуци от Германия и ти се вредил за чифт предни Континенталки с ДОТ 2008-а, например..

    Коментиран от #19, #35

  • 13 Голям Слон

    13 3 Отговор
    Уникален дизайн! Любимият ми от Порше. Ама този скоростен лост, като на маршрутка, направо ме трови. И тия никому ненужни екрани. Тук трябваше да не прекрачват границата. Просто да си остане един класически автомобил.. Лично виждане, разбира се.
  • 14 порше

    12 1 Отговор
    Това е колата.
  • 15 поршЕ

    5 1 Отговор

    До коментар #1 от "Рено Ентусиаст":

    Няма такова нещо като "Порш".
    Това е все едно да казваш "Карам мерце С класа"....

    Коментиран от #16

  • 16 Рено ентусиаст

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "поршЕ":

    Е така го произнасят немците явно знаят как се произнася.

    Коментиран от #36

  • 17 Баварец

    5 2 Отговор

    До коментар #7 от "viki":

    Това трябва да значи нещо ли ? "Спортната кола е по-бърза от семейният джип/седан"

    А не уе шуепс.
  • 18 DrivingPleasure

    9 4 Отговор
    И си струва всеки лев похарчен за нея!
    А след 10 години ще стръва същите 330 хиляди ама в евро!
  • 19 РЗС

    7 9 Отговор

    До коментар #12 от "Голям Слон":

    Колата ми дойде с чисто нови континентал гуми, смених ги с пирели, а сега карам на мишлен. Континентал са най-големите боклуци

    Коментиран от #21, #23

  • 20 Свети Петър

    3 13 Отговор
    Пълен боклук !!!!!!!! Карах го.
  • 21 Бай Иван

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "РЗС":

    Много ви разбират главите от гуми !!!!
  • 22 гост

    2 10 Отговор
    С тая централна гайка не ми е много ясно какво се случва като е тъмно и вали, някоя локва се окаже дълбока дупка и сцепиш и гумата и джантата...
  • 23 Ткзс

    8 5 Отговор

    До коментар #19 от "РЗС":

    Явно никога не си карал с Континентал
  • 24 Tie

    7 6 Отговор
    След Пилот Спорт 3; Алпин 4(добри гуми) и последна проба с Алпин 6-защо ли отново се върнах на Конти Спорт Контакт/TS860???
  • 25 пешо

    5 2 Отговор
    поршето винаги е било no.1 за мен. малко ми е тясно в раменете. буквално. но това да му е кусурът!
    по принцип, колкото една кола е по-ниска, толкова по има шанс да ме впечатли. лимузини, джипове, сув и пр. - всичко е суета.
    I said speed, speed, give me what I need, yeah.
  • 26 Антиджапан

    9 5 Отговор
    Учете как се правят коли бе жълтури смешни
  • 27 Към жълтите джапанки

    7 6 Отговор
    Елате ми се обадете, когато дребните азиатци направят нещо подобно. Те дори в момента нямат нищи актуално което да се конкурира с м5, рс6 , или Е класа амг, какво остава за нещо което да се доближи поне малко до подобна машина. Да си правят нефелните 1.5 литровки със цвт кутии и да са доволни че все още не са фалирали

    Коментиран от #31

  • 28 Японеца

    4 0 Отговор
    Няма да го купувам, скъпо ми е!
  • 29 Ееее не

    3 0 Отговор
    Лоста кърти
  • 30 qwerty

    0 1 Отговор
    господа журналисти, нещо в последната 1-2 седмици го карате на “платени” статии май? това порше стана като дъвка за вас. напишете нещо за лада или някой друг производител на автомобили
  • 31 Жълта джапанка

    1 4 Отговор

    До коментар #27 от "Към жълтите джапанки":

    Лексус и скайлайн.

    Коментиран от #33

  • 32 Рто

    5 0 Отговор
    А най-хубавото, е че се предлага и със шест степенна ръчна скоростна кутия, освен седем степанната PDK скоростна кутия!
  • 33 Към жълтите джапанки

    4 4 Отговор

    До коментар #31 от "Жълта джапанка":

    Дай примери с конкретни модели - които отивам в представителството, конфигурирам и поръчвам. Лексус в момента нямат нищо подобно, под скайлайн ако визираш гтр-а , това е морално стар автомобил на повече от 10 год. Те дори не могат да го предложат с ръчна скоростна кутия, да не говорим за други екстри.
  • 34 Гоуст

    2 3 Отговор
    Скайлайн е най антиспортният автомобил
  • 35 Аз карах

    4 5 Отговор

    До коментар #12 от "Голям Слон":

    така ми дойде колата с нови континентал спорт контакт,бързо загряват но хвърлиха кърпата на второто лято едвам изкарах сезона. Сега съм с мишлен пилот спорт 4 ес и все едно са нови това ще им е 3 лято но километрите са над 30 хиляди.
  • 36 поршЕ

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Рено ентусиаст":

    Глупости. Произнася се Порше с "Е" в края.
  • 37 Kwajalein

    5 0 Отговор
    Супер много ме кефите как давате акъли на инженерите от Щутгарт! Няма такива олигофрени като вас, кой знае какви умрели барутници карате.....