С продължаващия растеж на популярността на SUV-та, големите седани постепенно излизат от мода. Това обаче не важи за вездесъщата германска тройка и по-конкретно за техните флагмански модели.
Наскоро обаче Mercedes представи новата S-Klasse, а BMW също се подготвя да покаже актуализирания си седан от серия 7 през 2022 година. В момента и Audi работи по актуализация за своя A8.
Това предполага, че Голямата тройка е решена да запази сегмента на луксозните седани в пълен размер. Пред нас е не просто рестайлинг версия на A8, а удължен вариант на модела, за което свидетелстват впечатляващо дългите задни врати.
Въпросният прототип може да е още по-специален, съдейки по лекия камуфлаж в основата на С-колоната. Много от специалистите в бранша предполагат, че Audi може да крие емблемата Horch, предназначена за най-шикозната версия на своя флагман.
Въпреки че „Четирите кръга“ не потвърждават връщането на името на Horch, високопоставени служители на Audi разкриха планове за „особено луксозно и престижно изпълнение на голям седан“.
Horch е една от четирите марки, които се сливат и създават Auto Union AG през 1932 година. Следващият автомобилен производител Auto Union GmbH е създаден през 1949 г., а през 1969 г. се слива с NSU, за да формира Audi NSU Auto Union AG. През 1985 г. компанията сменя името си на Audi AG.
Потенциалният A8 Horch ще позволи на Audi да се конкурира директно с Mercedes-Maybach S-Klasse. Също така е известно, че настоящото поколение A8 ще бъде последният сериен автомобил от Audi, задвижван от мощния двигател W12 двигател.
Прототипът на иновацията, заснет от фотошпиони, ни дава добра представа какво да очакваме от рестайлинга на A8 като цяло. Фаровете и задните светлини имат различен вид, а радиаторната решетка също е променена.
Очакваме седанът Horch да получи уникален комплект джанти и евентуално персонализирана решетка, но е малко вероятно Audi да направи други значителни промени спрямо обикновения A8.
Същото важи и за Maybach S-Klasse, като там има само няколко промени в дизайна спрямо стандартната S-Klasse.