В интернет се появиха шпионски снимки на обновеното поколение на Audi A8, флагманът на германската марка. Според спекулациите се очакваха сериозни промени и така се случи. Снимките бяха споделени от Motor1, а от тях се вижда, че по броните има забележим камуфлажен филм, което означава, че очевидно там ще са най-значителните промени по външността.
Имайки предвид консервативния подход на марката през последните години по отношение на дизайн, този път промените могат да се нарекат колосални - различна радиаторна решетка с нов дизайн, различни фарове, доста видоизменени брони, нов дизайнерски стил в задната оптика и т.н.
На една от колите, които бяха заловени от фотошпионите, се вижда и специален стикер, показващ, че новото А8 ще разполага с хибриден силов тракт. Новата А8-ица ще има и матрична LED оптика със специална лазерна технология. Във фаровете, като цяло е направено основно пренареждане - например дневните светлини, които също служат като мигачи, вече ще са на друго място - над основните.
Сменени са и задните светлини. Очаква се да видим LED задна оптика на A8. Няма налична информация относно асистента за автономно управление, но до момента се предполага, че той ще от трето ниво (най-високото към днешна дата за сериен автомобил). Също така си струва да се подчертае, че моделът отново ще получи модификация Horch.
Това ще е и топ версията на Audi A8. Очаква се такъв модел да се превърне в основен конкурент на Maybach S-Klasse. Под предния капак ще функционира битурбо 12-цилиндров 6-литров силов агрегат. Точната дата на презентацията, за съжаление, все още не е налична, но се очаква новият флагман на Audi да бъде представен в края на тази година.
Коментиран от #4, #8, #15
-5 +67
Само лек фейслифт
Коментиран от #21
-8 +88
До коментар #2 от "viki lexus NX":
Типично по вагински,излезнала преди няма и 2 години,та вече и фейс...
-23 +56
-7 +9
Коментиран от #16
-82 +51
Коментиран от #17
-62 +42
Коментиран от #27
-19 +52
-32 +32
Коментиран от #14, #42
-17 +39
До коментар #13 от "Bmw":
Е, щом не му е харесало на баща ти, значи е така. Виждам че си фен на бмв, предложи му да си купи да каже как е?
Коментиран от #18
-1 +26
До коментар #7 от "Рублен":
АУДИ А 8 Излезе 2017г
-2 +6
До коментар #14 от "хаха":
Ауди А8 е винаги 4х4 плюс въздушно окачване това е много важно за мен и другото спрямо другите 2 фирми частите са му евтини и е по здраво
Коментиран от #22
-27 +23
До коментар #17 от "Хухуху":
То какво има да разбира, няма да я прави той!😂Пари като има, пък няма здраве!
-0 +5
-21 +40
До коментар #3 от "са снимките":
От 1996г. колосални промени няма всичко еднакво с различна големина! Явно "феновете" свършване нямат! Смени верига, свали двигател!
Коментиран от #34
-7 +18
До коментар #18 от "Хухуху":
1. Новите БМВ и Мерцедес на 90 % са с 4х4
2. Въздушното окачване е стандарт при мерцедес и бмв много по-рано отколкото при Ауди.
3. За цените на частите не мога да говоря, защото не знам, но за здравина не може да става и дума.
Вярно, че в бг сме с 10 години назад ама като почнеш :
Окачване:
Най-чупливото окачване е на Ауди - прословутото алуминиево окачване.
Скоростни:
Най-чупливите скоростни кутии са S-tronik, multitronik и не на последно място DSG. През годините ваг не направиха нито една качествена кутия. Аз лично не познавам собственик на Ауди, който да не е правил автомат или е нов такъв или не кара автомат.
Двигатели:
имат доста НЕсполучливи двигатели по-добре да изброя сполучливите.
2.0 TDI е наистина добър мотор
3.0 TDI е добър до момента в който трябва да го обслужиш веригата и отиват 4бона.
Трябва да имаш стабилни познания по механика за да нямаш проблем с веригата. Защото като си купиш кола и ти кажат 6 бона верига + масла , филтри гуми и т.н. и почваш да се ослушваш за веригата и от там става страшно. Такъв филм купуваш "качваш се и караш" няма при по-големите двигатели.
Ако колата ти е А3/а4 2.0 тди, ръчна кутия - да колата е добра.
Колкото по-луксозно става , толкова по-тежко става.
Двам ти пример Е220\Е320 2005та година автомата изкарва 1млн, двигателя изкарва 1млн - немските такиста са показател. Такава кола читаво поддържана ще те надживее. Единствено на 4-5 месеца трябва да ходиш до майстора да ти изтрива грешки
Коментиран от #25, #26, #33, #40
-14 +32
Коментиран от #36
-32 +28
-1 +3
До коментар #22 от "Msux":
Ако говориш за коли 2,3,4 ръка може и да е вярно това кооето си драснал.Ауди А6 алроуд 3 литра..Купена нова 2008 г. най- високо ниво на изпълнение/Мисля ,че няма друга такава в БГ дори и сега. На 450000 км в момента.Кара се всеки ден.Настъпва се здраво.Обслужва се или в Ауди или при Дунев за тези години само масла и филтри.Носачи са сменяни 2 пъти всичките.Двете предни възглавници са сменяни една та 2 пъти другата един път.Скорости не са пипани.Двигател също.Забравих.Смяна на алтернатор март месец в Австрия бяхме на ски.По здрава кола от тази никога не съм имал.Затова и смяната и се отлага толкова дълго време.На десетата година или на 11 изгни уплътнителя на антената и последваха куп поразии докато го разберем .Първо изгоря 3 стоп.После ДжиПи Еса взе да се губи от време на време.Задната врате взе да се чуди дали да се затваря от бутона.После пак изгоре 3 стоп и тогава в един квартален гараж ни разкриха дребния проблем ,който беше решен и това е.нова антена от Ауди и така.Та незнам какво карате и как решавате ,че нищо не струва.
Коментиран от #30, #37, #38
-6 +33
До коментар #22 от "Msux":
За всяка една кола, която не се поддържа, може да се каже това, стига хейт, българче такова
-1 +21
До коментар #10 от "Един":
В гаража ни (семейство сме) има чисто нов Мерцедес, почти нов Мустанг,по стар но запазен моноспас и колекционерски Понтиак Трансам. До скоро имаше една Тойота и един фолксваген (купени чисто нови от нас но продадени ).Всички коли до момента са били само чисто нови закупени от нас (изключение Понтиака-аз съм му 2ри собственик).Кисело грозде за ауди. Боклуци.
-8 +16
-10 +13
До коментар #25 от "До горния":
От 2010 е моята (но не ауди).Няма толкова километри като вашата но всичко е оригинално камо ли нещо изгнило или ръждиво.Дори изпускателната линия е все едно на 1годишна кола (а не е инокс ).Как да смениш такава кола?С това темпо на "чупене" спокойно мога да си я карам още 10 години.(а -1 акумулатор смених).
-1 +6
Коментиран от #32
-9 +12
До коментар #31 от "икономист":
Абе вече имат да ти кажа.S-класата не е това,което беше.и другите се научиха даже и Ауди най-накрая
-7 +11
До коментар #22 от "Msux":
АЛООООУ ГОВОРИМ ЗА А 8 на 5год не за каквото ти си чул .И всички асистенти Ауди ги монтира през 2017 а Мерц сега .О си виж другите глупости които си писал.Аз карам от 2008 година до сега три нови ,по 200-300хил. Никакви интересни ремонти
-12 +10
До коментар #21 от "Японеца":
Оторен кутията се сваля не мотора гледай си йероглифите и не се обаждай като става въпрос за автомобили хихи
Коментиран от #35
-4 +6
До коментар #34 от "Хухуху":
Верно ли? Измислили сте габровски начин ! Верига смяна 4000лв! Карайте си ги! Скоростни кутии, консуматив! 2 за лев, строшени!
Коментиран от #48, #50
-1 +5
До коментар #23 от "Врачанина":
Ти си Бай Ганъо.
-0 +0
До коментар #25 от "До горния":
колега, като изключим, че си ходил на ски в Австрия и колата ти е 2008ма ще споделиш ли моторът дизел или бензин е? Благодаря
-0 +4
До коментар #25 от "До горния":
Явно нещо много си я закъсал, за да караш 12 г кола на 450 000 км.Обикновено които си купува нова кола я сменя до петата година с по-новия модел.
-8 +2
Коментиран от #51
-2 +17
До коментар #22 от "Msux":
Ти мерцедеса като пример за качество ли го даде.Където половината собсвеници в америка искат да го съдят за некадърно направени двигатели.Вярно аудито е много трошливо и скъпо ,но мерцедеса не му отстъпва , особвнно пък по електрониката.Затова искаш ли евтино и здраво тойота или хонда , другото не става.
-9 +7
Коментиран от #43
-3 +3
До коментар #13 от "Bmw":
Човек който повече от 20 години кара само s класи и един ден реши да премине на А8. Поръча си я и след време отиде да си я вземе от София. Дойде си до Бургас и повече не се качи на нея. Когато го попитах защо така , ми каза дословно Това не може да бъде конкурент на s клас
Коментиран от #45
-5 +18
До коментар #41 от "Тойота":
Да кажеш колко км си минал през това време. Явно някъде към 20000
-0 +5
-9 +5
До коментар #42 от "А аз познавам":
Като иска повече от съ клас
-4 +1
Коментиран от #56
-2 +5
Новогодишна шега ли е?
Дори не трябва да са в едно изречение!
Коментиран от #49
-7 +6
До коментар #35 от "Японеца":
Казах ти гледай си йероглифите,това че майсторите ви къпят не означава че е толкова скъпо 550лв струват веригите комлект +50 лв разни ганитурки +600-800лв труд за модела след 2010 до днес
-0 +3
До коментар #47 от "ХА-ХА-ХА...":
Карал ли си някоя от тях ,че сравняваш ,едната и другата си имат предимства и недостатъци
-0 +1
До коментар #35 от "Японеца":
А за кутиите забравих на А8 кутията е обикновенна ZF kutiq само про3 може да я счупи ,а другите s tronik сменяш масло на 60 000км и нямаш проблем
-1 +4
До коментар #39 от "Дидо":
Нашата нафта има много остатъчна сяра която прецаква маслото за това е хубаво да сменяш маслото до 15000 аз го сменям на 10 000 досега не съм сменял вериги.Твоя модел е с две вериги нови оргинал са 1000лв комплекта има заместител на swag за 550 лв.това са цени на едро при теб ще доидат на 30% по скъпи
Коментиран от #54
-0 +2
-3 +3
-2 +5
До коментар #51 от "Хухуху":
Мерси за инфото.
-0 +0
-3 +2
До коментар #46 от "Аз ви се чудя ква е тая мания за новите":
Да ,да.Изобщо не са им скъпи частите.
Коментиран от #58
-0 +1
-0 +3
До коментар #56 от "Алфа Чакал":
Носач 5 бона евро ли е?верига 20 бона евро тва ли са цените?или 1000лв за верига ти е много?нали ви казвам че тези коли не са за вас или вие сте мерител за всичко с вашите 1200лв заплати и мислите че света се върти около вас и че вие сте основните клиенти на колите първа и втора ръка и трябва всичко да се съобразява с вас и вашите 1200лв заплата
-1 +1
Коментиран от #62
-3 +3
-2 +2
До коментар #59 от "...":
Така е баце ама само за Мерцедесу Sката важи това дето казваш БМВ-то 7мака и то е назад.
Коментиран от #63
-0 +1
До коментар #62 от "Врачанин":
Бавареца по спортен дух има а Мерджана по комфортен 😉
-2 +2
Нафтови коли не карам, за тва не ме интересуват и не коментирам.
-1 +2
Много ми харесваше , добре вървеше - 160-ина коня.
По километраж беше на 160 000. Тва както и да е -ясно е че беше на повече, ама беше доста запазена .
Като я взех и покарах- оказа се ,че гори 1,2 литра масло на 1000 км(приблизително) . Лятото тръгнах на почивка - до морето и на връщане през Родопите - врътнах 1500 км. Бях си взел 2 литра масло да доливам - ми почти цялото замина. Набих и една добавка за маслото и я продадох- кво да правя , жал ми е за човека дето я взе, ама нямах друг избор. Имам познати с такива мотори- всичките горят масло.
Сега съм с Мазда 3 на 10 години и никой не знае на колко км- не бута маслото. Как да карам VAG? Не ги искам.
-1 +2