ФАКТИ.БГ

Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Публикувана: 22 Февруари, 2021 12:39
34 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 16751
Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.4 от 37 гласа.

Добре известно е, че германските премиум автомобили са широко разпространени сред богата прослойка у нас и по пътищата ни доста често се забелязват най-новите генерации на флагманите А8, 7er и S-Klasse, които са респективно дело на Audi, BMW и Mercedes-Benz. Знаете ли обаче колко струват те в България? За да отговорим на този въпрос ще ви покажем базовите цени на трите германски премиум автомобила, като по този начин можем да се ориентираме за цялостната картинка при най-харесваните и в България лимузини.

Audi A8

Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Най-евтиното Audi A8, което се предлага на нашия пазар е бензиново. Става дума за версията A8 55 TFSI tiptronic quattro. Както се вижда от моделното име, този автомобил разполага с система за предаване на момента към всички колела, с бензинов V6 мотор с мощност 340 конски сили и с осемстепенна автоматична трансмисия. Цената му започва от 193 987 лв. с ДДС, а оборудването е доста богато. Съобразявайки се с европейските тенденции марката не предлага дизелови версии на А8 за нашия пазар.

BMW 7er

Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Баварците имат у нас една малко по-евтина алтернатива на бизнес лимузина. Тя обаче е оборудвана с дизелов двигател, доста по-маломощна е от Audi-то, но също така разполага с автоматична трансмисия още от началното си ниво на екипировка. Цената на базовия модел на BMW 7er започва от 179 050 лв. с ДДС. Става дума за версията 730 d, разполагаща с мощност от 286 конски сили и задно предаване. Най-евтината бензинова "седмѝца" е 740i Sedan, цената на която започва от 189 050 лв. с ДДС и която също не включва система 4х4 в тази цена.

Mercedes-Benz S-Klasse

Знаете ли колко струват у нас чисто новите бизнес лимузини на Audi, BMW и Mercedes?

Mercedes-Benz също залага на по-евтина дизелова S-Klasse. Това е вариантът S 350 d 4MATIC L, който, подобно на Audi-то има 4х4 задвижване, но мощността му е сравнима с тази на BMW-то - 286 коня. Скоростната кутия е деветстепенна автоматична, а базовата цена на тази модификация е 215 850 лв. с ДДС. Най-евтината бензинова версия е S 450 4MATIC L, която започва от 229 350 лв. с ДДС.

Така, че ако искате дизелов вариант с задно предаване, най-изгодно у нас излиза предложението на BMW, но ако сте фен на бензина, на задвижването на четирите колела и на повечето конски сили под капака, предложението на Audi е най-добро. Трябва да отбележим и, че тези базови цени не включват едно и също оборудване. При различните марки то е различно. И още нещо, най-нова като модел е S-Klasse на Mercedes, която дебютира в края на миналата година (моделна година 2021). Следва баварската "седмѝца", последната версия на която се появи през 2019-а (моделна година 2020), а най-отдавнашно е предложението на Audi A8, което е от 2018-а.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.4 от 37 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
В България
1 Отговор
Слабо се купуват тези марки от представителствата, защото не може да се лъже с крайната цена, тъй като не можеш да докажеш доходи. Основно се купуват нови или малко употребявани премиум марки от автокъщи, тъй като те не изискват законови доходи, а и в повечето случай автомобилът е на името на автокъщата, като само се ползва от скрития собственик. Смятайте каква част от населението крие доходи или същите са незаконни!

Коментиран от #5, #15, #20, #26


Оценка:
-8 +96

Марио
2 Отговор
Аудито е най-готино и най- евтино. Не говорим за нафтови печки, а за истински лимузини с много коне и с 4х4.

Коментиран от #6


Оценка:
-64 +28

3
Този коментар е премахнат от модератор.
Behemoth
4 Отговор
Грозни коптори!

Оценка:
-39 +20

W223
5 Отговор

До коментар #1 от "В България":


В Германия - коли за крупни бизнесмени и висш мениджмънт, в България - за безработни, телефонни измамници, зърнари, чалга звезди, нотариуси и т.н.

Коментиран от #13


Оценка:
-2 +159

РАДИО ЕЛТО
6 Отговор

До коментар #2 от "Марио":


имам два леки автомобила АУДИ единия с десен волан внос

Коментиран от #12


Оценка:
-26 +7

Ти да видиш?
7 Отговор
А разправят че автомобилите с ДВГ са евтини, а електромобилите скъпи. Все сравняват Тесла модел S в най-добрия случай с цената на нов Volkswagen golf, но в масовия случай с Дачия, като обясняват за колко километра гориво щели да си купят с останалата сума.

Хайде да сравнят с някой от тези автомобили, които са в класа на Тесла модел S и да сметнат колко пари ще им останат за гориво? Тогава ще лъсне истината че Tesla е по-евтина! Много по-евтина, като в базовата цена са включени екстри, които при останалите марки трябва да се доплащат допълнително или въобще не съществуват, дори да искаш да си ги платиш.

Коментиран от #16, #17, #18


Оценка:
-40 +15

8
Този коментар е премахнат от модератор.
Реалист
9 Отговор
Ако трябваше да избирам, бих взел Mercedes-а!

Коментиран от #10


Оценка:
-10 +45

Мдаа!
10 Отговор

До коментар #9 от "Реалист":


Добре, че световните автомобилни тенденции не се водят по акъла на пишещите коментари тук.

По никакъв начин не казвам, че изборът ти не е правилният, но нищо не зависи от твоето мнение. Както и от моето между другото, затова въобще няма да го давам!

Оценка:
-4 +23

Гошето
11 Отговор
Разбрахме, че сме скъсаняци. Давай следващата статия...

Оценка:
-1 +46

АУУУУУ
12 Отговор

До коментар #6 от "РАДИО ЕЛТО":


Оооо имаш кола тип : Виж дали идва отсреща някой че да изпреваря😂😂😂😂

Оценка:
-3 +25

Неандерталецът с колата
13 Отговор

До коментар #5 от "W223":


Кажи го с една дума - сган от тумори на гърба на народа !!!

Оценка:
-0 +20

S Class
14 Отговор
само ес класата си заслужава - бмв-то е най-здраво от 3те ама е толкова грозно

Оценка:
-17 +7

S Class
15 Отговор

До коментар #1 от "В България":


е и?

Оценка:
-2 +1

Ти сам
16 Отговор

До коментар #7 от "Ти да видиш?":


Ти сам не си вярваш.

Оценка:
-2 +11

123
17 Отговор

До коментар #7 от "Ти да видиш?":


Теслата я сравняват с Голфа, не заради големината, а поради качеството. Конфекция, среднокачествена изработка, много китийски и корейски елементи..

Коментиран от #21


Оценка:
-2 +35

ДВГ
18 Отговор

До коментар #7 от "Ти да видиш?":


Теслата със S класата ли я сравняваш??? За твое е сведение теслата струва около 80 000 € и прилича на каручка с телевизор!!!

Оценка:
-1 +42

Хамериканеца
19 Отговор
Американското по здраво ,и по евтино!!!

Оценка:
-22 +4

Антон
20 Отговор

До коментар #1 от "В България":


Това с доходите, което си написал е пълна глупост, няма да ти обяснявам за да си останеш невеж !

Оценка:
-12 +4

Принц Чарлз пред фалит? Вози се в golf
21 Отговор

До коментар #17 от "123":


Ти да видиш? Наистина ли си мислиш че принц Чарлз е обеднял и затова си е купил Тесла с качеството на golf? Може би не може да си позволи rolls-royce или която и да е друга автомобилна марка в света, за да отиде преди два дни на свиждане на баща си в болницата точно с Тесла модел S?


Блажени са верующите. Няма толкова заблуден народ като вас антиелектриците


Оценка:
-12 +7

Глупав
22 Отговор
Хубави са, но доволно скучни, непрактични за ежедневна употреба, особено в градски условия. Мисля, че се купуват от комплексирани сноби. Ако човек не е индустриалец или човек с бизнес при който го возят на задната седалка с годишен пробег 60000+ км, си е пари на вятъра. Що се касае до новата S-classe и двата телевизора на таблото в стил Тесла, направо ще повърна. В крайна сметка пари да си купя нов такъв, нямам но ако имах, последното за което бих дал 300-400 хил. лева е за подобно извращение.

Коментиран от #23


Оценка:
-8 +17

23
Този коментар е премахнат от модератор.
Читател
24 Отговор
От посочените в статията няма доказан случай на паднал заден прозорец. Колкото и да се увличам по новите технологии, не бих сравнявал Тесла точно с тези трите, но до тях гордо би се изправил Тайджан. Норвежците се убедиха в "американското" качество произведено в Китай и бързичко се преориентираха към id3... Чиповете на nVidia може да намалят печалбите на Континентал, Бош и други производители на контролни модули, но Тесла просто не може да изработи читави ламарини.
По отношение на статията, очаквах да науча колко струват трите модела в родината си и евентуално разликите ако има такива за българската локализация, но уви - просто ни цитират по диагонал ценовите листи, които може да проверим и сами. Някак постно и безсмислено ми дойде това четиво.

Оценка:
-2 +8

ПСР
25 Отговор
Хубави,луксозни,кефлийски автомобили.Е,бих избрал "Мерцедес",но това си е мое пристрастие.Но,"Всяка жаба да си знае гьола"важи лично за мен.ДОХОДИТЕ са ми такива,че и на сън не мога да си позволя някоя от трите.Честно,не ме и ползват,не са ми необходими.Карам японска от среден клас-това мога да подържам,да й плащам каско,гуми,подръжки и всичко навързано с колата.А иначе-"За всеки влак си има пътници".Трудно някой би ме убедил,че с малък бизнес,семеен,като нашия,бихме добили подобно возило-семейно,по нормален начин.Притежателите им в БГ обикновено са асоциирани с др.представи за"бизнес".

Оценка:
-1 +13

Брадвата
26 Отговор

До коментар #1 от "В България":


Крием доходи, нормално. Трябваше да няма тотална корупция навсякъде, за да се плаща целия данък и да има смисъл от това. Сега е невъзможно и безсмислено, щото така или иначе парите от данъци ще се усвоят от приближени кръгове.

Оценка:
-1 +7

Баш Батка
27 Отговор
Само тивкича и обкръжение могат да си ги куят с държани средства.

Оценка:
-2 +3

Дядо Мрази
28 Отговор
...и трите, Дядо Попе и трите!

Оценка:
-2 +6

Симеон Велики
29 Отговор
Не мога да разбера какво само бутат тая барака халди при BMW и Mercedes, след като нито е премиум тоя боклук нито нищо, това едни москвичи и дараци хАлди, никой нормален не би си дал парите за керливо хъйАуди... Всеки път бих избрал Mercedes или BMW, пред тия "луксозни" ВАГ кенефи хАлди.....

Коментиран от #30


Оценка:
-5 +3

BВВ
30 Отговор

До коментар #29 от "Симеон Велики":


Симеончо Симеончо не си велик прост си Виж DTM кой са първи и защо Мерц се отказаха Ваг правят Ламбо Порше Бентли

Коментиран от #32


Оценка:
-3 +6

абе
31 Отговор
като гледам , не ги карат много тука тез флагмани ,не са доволни ли нещо

Оценка:
-1 +4

Симеон Велики
32 Отговор

До коментар #30 от "BВВ":


Абе калтак я ходи се прегледай бе, само селски пръчки, като тебе си купуват ВАГ кенефите... Останалите тузари, пичове и класни мъже са с мерцедеси и BMW балък....

Коментиран от #33


Оценка:
-9 +0

истината
33 Отговор

До коментар #32 от "Симеон Велики":


А ти колко си прост не е истина хаахха. Карам си А8-чката фейслифт и те задминавам с твоя голф 3ка хаахах.

Коментиран от #34


Оценка:
-1 +3

34
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5