Отидете към основна версия

3 411 10

Нова марка за новите спортни VW-та

  • volkswagen-
  • id-
  • gtx

Новата спортна марка GTX се присъединява към ID. фамилията

* Като следва традициите на GTI и GTE, новата марка продължава историята на успеха на моделите с върхова динамика в гамата на Volkswagen и в света на електромобилите


* Система за двойно предаване с интелигентна динамика - новите модели GTX предлагат превъзходно удоволствие от шофирането за широк кръг потребители и с нулеви локални емисии


* Първият представител на новата продуктова линия ще бъде новият модел ID.4 GTX1
На 28 април Volkswagen ще покаже своя първи спортен електрически флагман в лицето на новия ID.4 GTX. На европейските пазари в бъдеще всички спортни версии в моделната фамилия ID. ще носят логото GTX. Подобно на GTI и GTE, тази марка притежава самостоятелно място в продуктовата палитра на компанията и зарежда електрическата гама на Volkswagen с нова, интелигентна динамика.

„Буквите GT отдавна олицетворяват удоволствието от шофирането“, посочва отговорният за маркетинга и продажбите член на управителния съвет на марката Volkswagen Клаус Целмер. „Сега към тях се добавя X, която изгражда моста към мобилността на бъдещето. Екологичната, устойчива мобилност и динамиката не се изключват взаимно, а интелигентно се допълват. "

Моделите GTX са особено впечатляващи по отношение на своите динамични характеристики и дизайн. Благодарение на разположения на предния мост допълнителен тягов електродвигател, ID. Фамилията от модели се обогатява със система за двойно предаване, проектирана за постигане на максимална енергийна ефективност и динамика на пътя. При необходимост от много висока мощ, допълнителна тяга и сцепление, предният електродвигател се включва в задвижването интелигентно и светкавично - в рамките на няколко хилядни от секундата. В новия режим на шофиране „Traction“, задвижването на колелата на предния мост е включено постоянно.

Наред с това, върховите характеристики на моделите GTX се подчертава и от спортния дух в дизайна и оформлението на детайлите, както и от различната, характерна само за GTX светлинна графика.

Новата продуктова марка в моделната фамилия ID. дава допълнителен тласък в развитието на корпоративната стратегия ACCELERATE. Volkswagen се стреми към позицията на най-желаната марка за устойчива мобилност. Целта е делът на автомобилите с изцяло електрическо задвижване в Европа да се увеличи и да достигне 70% от обема на продажбите в периода до 2030 година. Стремежът е Volkswagen да добие неутралност по отношение на факторите с влияние върху климатичните промени до 2050 година, а в периода до 2025 година компанията ще инвестира около 16 милиарда евро в електрическа мобилност, хибридизация и цифровизация.

Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.

Свързани новини