ФАКТИ.БГ

Volkswagen представи спортния ID.4

Моделът GTX се отличава с повече мощност и промени по външния вид

Публикувана: 29 Април, 2021 16:22
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 2325
Volkswagen представи спортния ID.4
Снимки: Volkswagen
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Както преди време ви информирахме Volkswagen представи нов бранд за своите спортни електрически автомобили, който очаквано дебютира с официалната премиера на ID.4 GTX. Новият модел се отличава с повече мощност и външни промени.

Volkswagen представи спортния ID.4

Външно може да познаете GTX моделите по преработените предна и задна броня, които вече са с по-агресивен дизайн, а светлините вече са с изцяло LED технология. Боята е двуцветна, като при показания модел тя е в черен и червен цвят. Джантите са специални за модела и са с големина от 20 или 21 цола.

Volkswagen представи спортния ID.4

В интериора промените са най-видими при таблото, чиято горна част вече е оцветена в син цвят, подобно на този при корите на вратите, а контрастен червен шев внася още малко повече цвят. Опционално може да надградите 10-инчовия дисплей в централната част до 12-инчов такъв.

Volkswagen представи спортния ID.4

Стандартно получавате и различни системи за безопасност и подпомагане на шофьора като адаптивен круиз контрол, система за следене на лентите, гласов асистент, асистент за аварийно спиране, а опционално може да поръчате и хед-ъп дисплей с виртуална реалност.

Volkswagen представи спортния ID.4

Задвижването се осигурява от два електромотора, по един върху предната и задната ос, като сумарната им мощност достига 295 конски сили, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 6.2 секунди. В повечето време ID.4 GTX използва само задно предаване, а когато се наложи се включва и моторът върху предната ос.

Volkswagen представи спортния ID.4

Батерията е с използваем капацитет от 77кВч, което според Volkswagen трябва да е достатъчно за 480 километра пробег. От компанията се хвалят още, че на бърза зарядна станция може да си осигурите пробег от 300км в рамките на 30 минути.

Volkswagen представи спортния ID.4

Aко поръчате Sport пакет, то модела идва и с няколко режима на каране, един от които понижава окачването с 15мм за по-добро поведение. Продажбите ще започнат в следващите месеци, а базовата цена в Германия е малко над 50 хиляди евро.



Поставете оценка на статията:
Оценка 3.5 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Ти да видиш!
1 Отговор
Най-бързия Volkswagen ID 4 ще е по-бавен от най-бавния Тесла модел y, при това на по-висока цена.

Оценка:
-2 +29

Рюселхайм
2 Отговор
Ще дойде време-няма да сме живи, колите може и секс да правят с шофьорите си. Дотам и отвъд ще стигнат технологиите след 500 години. Не ми допада тази електричка, признавам. Както и Тесла и всички китайски измишльотини-някои казват, че това е бъдещето, но...все още държа на ДВГ, мириса на бензин, следите от гуми по асфалта, рева на двигателя и кефа да сменяш предавките. Дали старата школа си отива безвъзвратно-може би. Но в този живот-сега, с наличните модели и марки бензинови бегачки и дизелови резачки- това е за мен.

Коментиран от #3, #4, #7, #17


Оценка:
-10 +19

Споко
3 Отговор

До коментар #2 от "Рюселхайм":


След 500 години няма да има хора

Оценка:
-2 +6

4
Този коментар е премахнат от модератор.
5
Този коментар е премахнат от модератор.
6
Този коментар е премахнат от модератор.
AC / DC
7 Отговор

До коментар #2 от "Рюселхайм":


Дядо ми така си бранеше ламповия телевезор, тежеше 25-30кг. двама го изнасяхме. Солидна техника, тая "тетрадка" дето ми я носите телевизор ли е, бяха думите му за новия.

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-3 +9

3673
8 Отговор
Мирише на скъпа евтиния. Немците много скоро нямат да продават нищо извън жалката им лъжлива държава

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +11

Камикадзе 🛩
9 Отговор

До коментар #7 от "AC / DC":


Аз доскоро ползвах подобен телевизор. Велико Търново 84, цветен. До преди 1 година работеше, сега нещо се повреди, но ще си го оставя, и без това нямам време за телевизия, пък и нямам голям зор да гледам тикви и кратуни на екрана😁.

Оценка:
-3 +10

Рюселхайм
10 Отговор

До коментар #7 от "AC / DC":


Може и така да е. Може много да се спори дали новото е по-хубаво и по-екологично от добре забравеното старо. Всеки сам за себе си решава какво да кара. И според височината на тоягата, т.е.-колко са му парите и егото.

Оценка:
-0 +10

рено ентусиаст
11 Отговор

До коментар #8 от "3673":


Що не го говорехте това преди едно 20 години тогава голф 3 беше същият дарак ама ги хвалехте.

Оценка:
-1 +6

незнайко
12 Отговор
С тези дисплеи вече прекаляват ! Кому са нужни ? За автоматичните кутии няма да коментирам.

Коментиран от #13


Оценка:
-3 +5

незнайко
13 Отговор

До коментар #12 от "незнайко":


Писал съм кутии защото наистина ги има независимо, че е електромобил.

Коментиран от #14


Оценка:
-2 +2

Любопитен
14 Отговор

До коментар #13 от "незнайко":


Тези автоматични кутии, предполагам скоростни, за какво служат в електромобилът? Само в този Volkswagen ли ги има или говориш по принцип?

Коментиран от #20


Оценка:
-2 +0

Как сте пропуснали половината информация
15 Отговор
"Силовият агрегат на Volkswagen ID.4 GTX е същият като на Audi Q4 50 e-tron quattro. Двата електромотора сумарно развиват 299 к.с., което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди и максимална скорост от 180 км/ч. При досегашната най-мощна версия на ID.4 тези показатели са 8,5 секунди и 160 км/ч."


Volkswagen с тази скорост ли мисли да стига и да заминава Тесла? Ама те сериозно ли? Спортна версия със 180 км максимална скорост?

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +8

TSLA
16 Отговор

До коментар #15 от "Как сте пропуснали половината информация":


Базовите Model 3/Y са с макс. скорост 225, спортните им версии вдигат 261, докато Model S Plaid е с 322, а Roadster II: 410 км/ч

Коментиран от #18


Оценка:
-3 +5

Jacques Yves Moineau
17 Отговор

До коментар #2 от "Рюселхайм":


Мен по ме притеснява че това време идва много бързо.

Оценка:
-0 +1

дада
18 Отговор

До коментар #16 от "TSLA":


410км -? къде я дигна да не би това да е ракетата на мънск

Оценка:
-1 +2

дада
19 Отговор
Roadster изпуснал да пишеш че лети.

Оценка:
-0 +1

Койчо
20 Отговор

До коментар #14 от "Любопитен":


Елементарно е , при спортните както при Тайкана имат 2 предавки.
А при други електрички произведени от традиционните автомобилни компании - така наречените стогодишни има предавки просто защото не знаят как да направят кола без предавки... ха-ха-ха

Коментиран от #21


Оценка:
-0 +5

Ха-ха
21 Отговор

До коментар #20 от "Койчо":


Викаш само сменят бензиновите и дизеловите двигатели с електрически и слагат батериите в багажника. Майтап, майтап ама доскоро си беше голата истина.

Оценка:
-0 +7

Алфа Ромео
22 Отговор
Гадост, човешкото лицемерие няма граници, псевдо екологичните електрички със 300-400 кг. отровни и огнеопасни батерии!

Оценка:
-1 +2

Смеххх
23 Отговор
Джендърски колици,сър

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Росен Плевнелиев
Президентът в коментар за националната сигурност
Когато българските самолети пазят пространството, сърбите могат да спят спокойно"

Още бисери
ТОП 5