29 Април, 2021 16:22 4 721 23

Volkswagen представи спортния ID.4

  • volkswagen-
  • id.4-
  • gtx

Моделът GTX се отличава с повече мощност и промени по външния вид

Volkswagen представи спортния ID.4 - 1
Снимки: Volkswagen

Както преди време ви информирахме Volkswagen представи нов бранд за своите спортни електрически автомобили, който очаквано дебютира с официалната премиера на ID.4 GTX. Новият модел се отличава с повече мощност и външни промени.

Volkswagen представи спортния ID.4

Външно може да познаете GTX моделите по преработените предна и задна броня, които вече са с по-агресивен дизайн, а светлините вече са с изцяло LED технология. Боята е двуцветна, като при показания модел тя е в черен и червен цвят. Джантите са специални за модела и са с големина от 20 или 21 цола.

Volkswagen представи спортния ID.4

В интериора промените са най-видими при таблото, чиято горна част вече е оцветена в син цвят, подобно на този при корите на вратите, а контрастен червен шев внася още малко повече цвят. Опционално може да надградите 10-инчовия дисплей в централната част до 12-инчов такъв.

Volkswagen представи спортния ID.4

Стандартно получавате и различни системи за безопасност и подпомагане на шофьора като адаптивен круиз контрол, система за следене на лентите, гласов асистент, асистент за аварийно спиране, а опционално може да поръчате и хед-ъп дисплей с виртуална реалност.

Volkswagen представи спортния ID.4

Задвижването се осигурява от два електромотора, по един върху предната и задната ос, като сумарната им мощност достига 295 конски сили, а ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 6.2 секунди. В повечето време ID.4 GTX използва само задно предаване, а когато се наложи се включва и моторът върху предната ос.

Volkswagen представи спортния ID.4

Батерията е с използваем капацитет от 77кВч, което според Volkswagen трябва да е достатъчно за 480 километра пробег. От компанията се хвалят още, че на бърза зарядна станция може да си осигурите пробег от 300км в рамките на 30 минути.

Volkswagen представи спортния ID.4

Aко поръчате Sport пакет, то модела идва и с няколко режима на каране, един от които понижава окачването с 15мм за по-добро поведение. Продажбите ще започнат в следващите месеци, а базовата цена в Германия е малко над 50 хиляди евро.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ти да видиш!

    30 2 Отговор
    Най-бързия Volkswagen ID 4 ще е по-бавен от най-бавния Тесла модел y, при това на по-висока цена.
  • 2 Рюселхайм

    19 11 Отговор
    Ще дойде време-няма да сме живи, колите може и секс да правят с шофьорите си. Дотам и отвъд ще стигнат технологиите след 500 години. Не ми допада тази електричка, признавам. Както и Тесла и всички китайски измишльотини-някои казват, че това е бъдещето, но...все още държа на ДВГ, мириса на бензин, следите от гуми по асфалта, рева на двигателя и кефа да сменяш предавките. Дали старата школа си отива безвъзвратно-може би. Но в този живот-сега, с наличните модели и марки бензинови бегачки и дизелови резачки- това е за мен.

    Коментиран от #3, #4, #7, #17

  • 3 Споко

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Рюселхайм":

    След 500 години няма да има хора
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 AC / DC

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "Рюселхайм":

    Дядо ми така си бранеше ламповия телевезор, тежеше 25-30кг. двама го изнасяхме. Солидна техника, тая "тетрадка" дето ми я носите телевизор ли е, бяха думите му за новия.

    Коментиран от #9, #10

  • 8 3673

    11 4 Отговор
    Мирише на скъпа евтиния. Немците много скоро нямат да продават нищо извън жалката им лъжлива държава

    Коментиран от #11

  • 9 Камикадзе 🛩

    11 3 Отговор

    До коментар #7 от "AC / DC":

    Аз доскоро ползвах подобен телевизор. Велико Търново 84, цветен. До преди 1 година работеше, сега нещо се повреди, но ще си го оставя, и без това нямам време за телевизия, пък и нямам голям зор да гледам тикви и кратуни на екрана😁.
  • 10 Рюселхайм

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "AC / DC":

    Може и така да е. Може много да се спори дали новото е по-хубаво и по-екологично от добре забравеното старо. Всеки сам за себе си решава какво да кара. И според височината на тоягата, т.е.-колко са му парите и егото.
  • 11 рено ентусиаст

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "3673":

    Що не го говорехте това преди едно 20 години тогава голф 3 беше същият дарак ама ги хвалехте.
  • 12 незнайко

    5 4 Отговор
    С тези дисплеи вече прекаляват ! Кому са нужни ? За автоматичните кутии няма да коментирам.

    Коментиран от #13

  • 13 незнайко

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "незнайко":

    Писал съм кутии защото наистина ги има независимо, че е електромобил.

    Коментиран от #14

  • 14 Любопитен

    0 2 Отговор

    До коментар #13 от "незнайко":

    Тези автоматични кутии, предполагам скоростни, за какво служат в електромобилът? Само в този Volkswagen ли ги има или говориш по принцип?

    Коментиран от #20

  • 15 Как сте пропуснали половината информация

    8 1 Отговор
    "Силовият агрегат на Volkswagen ID.4 GTX е същият като на Audi Q4 50 e-tron quattro. Двата електромотора сумарно развиват 299 к.с., което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,2 секунди и максимална скорост от 180 км/ч. При досегашната най-мощна версия на ID.4 тези показатели са 8,5 секунди и 160 км/ч."


    Volkswagen с тази скорост ли мисли да стига и да заминава Тесла? Ама те сериозно ли? Спортна версия със 180 км максимална скорост?

    Коментиран от #16

  • 16 TSLA

    5 3 Отговор

    До коментар #15 от "Как сте пропуснали половината информация":

    Базовите Model 3/Y са с макс. скорост 225, спортните им версии вдигат 261, докато Model S Plaid е с 322, а Roadster II: 410 км/ч

    Коментиран от #18

  • 17 Jacques Yves Moineau

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Рюселхайм":

    Мен по ме притеснява че това време идва много бързо.
  • 18 дада

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "TSLA":

    410км -? къде я дигна да не би това да е ракетата на мънск
  • 19 дада

    1 0 Отговор
    Roadster изпуснал да пишеш че лети.
  • 20 Койчо

    5 0 Отговор

    До коментар #14 от "Любопитен":

    Елементарно е , при спортните както при Тайкана имат 2 предавки.
    А при други електрички произведени от традиционните автомобилни компании - така наречените стогодишни има предавки просто защото не знаят как да направят кола без предавки... ха-ха-ха

    Коментиран от #21

  • 21 Ха-ха

    7 0 Отговор

    До коментар #20 от "Койчо":

    Викаш само сменят бензиновите и дизеловите двигатели с електрически и слагат батериите в багажника. Майтап, майтап ама доскоро си беше голата истина.
  • 22 Алфа Ромео

    2 2 Отговор
    Гадост, човешкото лицемерие няма граници, псевдо екологичните електрички със 300-400 кг. отровни и огнеопасни батерии!
  • 23 Смеххх

    1 2 Отговор
    Джендърски колици,сър