Volkswagen Polo е на пазара от близо 50 години и е един от най-популярните европейски модели в своя сегмент с над 18 милиона продадени бройки. Шестата генерация на модела е на пазара от вече 4 години, което означава че ще видим и фейслифт, който от Volkswagen вече представиха.
Обновеното Polo се е сдобило с някои промени, които не много учудващо го правят умалена версия на Golf 8. Светлините в предната и задната част вече са нови, като стандартно всички нива на оборудване получават LED технология, а срещу доплащане може да си поръчате и LED Matrix фарове.
Също така можем да видим и нова светеща ивица, която свързва двата фара, подобно на тази при Arteon. Броните в предната и задната част също са нови, като на снимките може да видите и R-Line оборудването, което разполага с различна решетка в долната част на предната броня и заден дифузьор с имитация на ауспуси.
Интериорът също е обновен, базово получавате дигитален километраж с размер от 8 инча, заедно с 6.5-инчов дисплей за инфотеймънт системата, а при по-високите нива на оборудване екранът пред водача е с големина от 10.25 инча, а този в средната част на таблото достига 9.2 инча.
Воланът също е нов с последната емблема на Volkswagen, a контролите за климатика вече са с тъч бутони, подобно на тези при новия Golf и ID моделите на германците.
Двигателите при базовото оборудване започват с 1.0-литров мотор с 80 конски сили и 93 нютон метра, оборудван с 5 предавки и ръчна трансмисия. По-мощният турбиниран мотор със същия обем достига 95 или 110 конски сили и може да бъде поръчан с автоматична трансмисия със седем предавки.
Дизелови опции няма, но пък 1.0-литровият мотор може да бъде задвижван от метан, където мощността е лимитирана до 90 конски сили, а нютон метрите достигат 160. Очаква се в следващите месеци да видим и най-мощното Polo GTI, където най-вероятно ще видим и по-голям от 1.0-литров двигател. Очаква се продажбите да започнат към края на годината, а малко преди това ще бъдат обявени и официалните цени.