След като по-рано днес видяхме обновеното Volkswagen Polo, а преди седмица от Seat показаха фейслифта на Seat Ibiza, то остана да видим и следващото поколение Skoda Fabia, която за разлика от останалите две ще бъде изцяло ново поколение, а не лек рестайлинг на настоящото. Скиците, които от чешката марка разпространиха на практика показват как ще изглежда 4-тата генерация на модела, която трябва да бъде показана официално на 4 май.
Виждаме типичния за Skoda дизайн с голяма предна решетка със специфична форма, както и нови фарове, които най-вероятно ще са с LED технология още при базовото оборудване. Последвани от тази промяна ще бъдат и стоповете, които са с променен дизайн и вероятно ще са най-видимата промяна в задната част.
Отвътре със сигурност ще видим доста промени, насочени повече към технологичните аспекти на интериора. Очакваме аналоговият километраж да бъде заменен от дисплей, дори и при по-ниските нива на оборудване, като заедно с това ще се предлагат и поне два варианта за екран на инфотеймънт системата, който ще намери мястото си в средата на таблото.
Задвижването ще е идентично с това при Polo и Ibiza, което означава че ще видим единствено бензинови двигатели с обем от 1.0 до 1.5 литра, а конските сили ще варират от 65 до 150 в зависимост от избора.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Реалист
12:49 22.04.2021
2 ббб
12:58 22.04.2021
3 Не мерси
Коментиран от #5
14:30 22.04.2021
4 За чий ти е
Коментиран от #7
15:00 22.04.2021
5 123
До коментар #3 от "Не мерси":
Е, че що?Това е нормалното положение. Караш няколко години и после новия модел. Ако има човек възможност, разбира се. Ако няма почва да философства, как нямало по-здрав автомобил от стария. Това сме го чували автомобилите от 2015-та спрямо новите. За тези от 2010, спрямо тези от 2015-та, за тези 2000 година, спрямо тези от 2010-та, за тези от 90-те години спрямо тези от 2000, както и за тези от 80-те години спрямо края на миналия век. Дрън, дрън, дрън. Няма по-хубаво нещо от нов атомобил, стига да може човек да си го позволи. И да - двигателите стават все по-малки, а автомобилите все по-големи. Това са нормални тенденции, които не влияят на потребителя, освен ако не смята да векува с тази кола. Без особен напън и най-малките двителчета на Шкода изкарват без проблем 200 - 300 хил. км. А онези на такситата Фабии, трицилиндровите от преди 10 години при нормална поддръжка изкараха без ремонти до 600 - 700 хил. км. А големите философи си карайте старите трошки, а най-добре каруци - неразрушими са, като се намажат с импрегнатор. Едната конска сила, може да се зарежда в близкия парк...
Коментиран от #8, #11
15:06 22.04.2021
6 Знайко
19:32 22.04.2021
7 Знайко
До коментар #4 от "За чий ти е":
Купи си нов Фиат или Ситроен за да разбереш, колко пъти по-добра кола е Фолксваген. Говоря от опит. Да Фолксваген, не е Мерцедес, Ауди, БМВ или Ленд Ровър Ягуар, Лексус, Волво или Мазда. За Ролс Ройс и Бентли не мога да коментирам, защото нямам впечатления, тъй като са много над финансовите ми възможности.Коментиран от #12
19:39 22.04.2021
8 Тока си мислиш ти!!!
До коментар #5 от "123":
Аз си купих 5год японска кола, на цената на нова щайга от рода на шкода, рено или дачия! И си карам и ми е кеф!!Коментиран от #10
21:48 22.04.2021
9 Хккхх
23:05 22.04.2021
10 Sammy
До коментар #8 от "Тока си мислиш ти!!!":
Стига абсурдни лъжи!!!02:15 23.04.2021
11 И пак да кажа
До коментар #5 от "123":
Кефа цена няма!! Аз си карам японския премиум на 5 години за 25 хил. А който иска да си купува щайги правени в турция или румъния или престижна чехия...А и когато им сложат поне 200 коня мотор и всички екстри като на кола висок клас, тогава може и да си купя нова за 25-30 хил.07:34 23.04.2021
12 Баи Фичо
До коментар #7 от "Знайко":
Така е09:09 23.04.2021
13 Баи Фичо
09:11 23.04.2021