22 Април, 2021 12:42 8 438 13

Ето как ще изглежда новата Skoda Fabia

  • skoda-
  • fabia-
  • polo-
  • ibiza

Официалната премиера ще се състои на 4 май

Ето как ще изглежда новата Skoda Fabia - 1
Снимки: Skoda

След като по-рано днес видяхме обновеното Volkswagen Polo, а преди седмица от Seat показаха фейслифта на Seat Ibiza, то остана да видим и следващото поколение Skoda Fabia, която за разлика от останалите две ще бъде изцяло ново поколение, а не лек рестайлинг на настоящото. Скиците, които от чешката марка разпространиха на практика показват как ще изглежда 4-тата генерация на модела, която трябва да бъде показана официално на 4 май.

Ето как ще изглежда новата Skoda Fabia

Виждаме типичния за Skoda дизайн с голяма предна решетка със специфична форма, както и нови фарове, които най-вероятно ще са с LED технология още при базовото оборудване. Последвани от тази промяна ще бъдат и стоповете, които са с променен дизайн и вероятно ще са най-видимата промяна в задната част.

Ето как ще изглежда новата Skoda Fabia

Отвътре със сигурност ще видим доста промени, насочени повече към технологичните аспекти на интериора. Очакваме аналоговият километраж да бъде заменен от дисплей, дори и при по-ниските нива на оборудване, като заедно с това ще се предлагат и поне два варианта за екран на инфотеймънт системата, който ще намери мястото си в средата на таблото.

Ето как ще изглежда новата Skoda Fabia

Задвижването ще е идентично с това при Polo и Ibiza, което означава че ще видим единствено бензинови двигатели с обем от 1.0 до 1.5 литра, а конските сили ще варират от 65 до 150 в зависимост от избора.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Реалист

    39 3 Отговор
    Ще изглежда както обикновено, прекалено скъпа
  • 2 ббб

    12 18 Отговор
    Никога повече шкода, та ако ще да изглежда по - хубаво и от Мерцедес!
  • 3 Не мерси

    15 7 Отговор
    Фарове, стопове,лед, сладолед!!! И двигателче от хускварна след 3-4 годинки у коша и нова"щайга" !!! Е и пак две чанти с пари...

    Коментиран от #5

  • 4 За чий ти е

    12 6 Отговор
    Когато си има оригинала-това е Фолксваген. Не че и той е нещо особено. Повече е реклама.Имах тази марка чисто нов.Повече не.

    Коментиран от #7

  • 5 123

    27 7 Отговор

    До коментар #3 от "Не мерси":

    Е, че що?
    Това е нормалното положение. Караш няколко години и после новия модел. Ако има човек възможност, разбира се. Ако няма почва да философства, как нямало по-здрав автомобил от стария. Това сме го чували автомобилите от 2015-та спрямо новите. За тези от 2010, спрямо тези от 2015-та, за тези 2000 година, спрямо тези от 2010-та, за тези от 90-те години спрямо тези от 2000, както и за тези от 80-те години спрямо края на миналия век. Дрън, дрън, дрън. Няма по-хубаво нещо от нов атомобил, стига да може човек да си го позволи. И да - двигателите стават все по-малки, а автомобилите все по-големи. Това са нормални тенденции, които не влияят на потребителя, освен ако не смята да векува с тази кола. Без особен напън и най-малките двителчета на Шкода изкарват без проблем 200 - 300 хил. км. А онези на такситата Фабии, трицилиндровите от преди 10 години при нормална поддръжка изкараха без ремонти до 600 - 700 хил. км. А големите философи си карайте старите трошки, а най-добре каруци - неразрушими са, като се намажат с импрегнатор. Едната конска сила, може да се зарежда в близкия парк...

    Коментиран от #8, #11

  • 6 Знайко

    5 2 Отговор
    Аз повече харесвам аналоговите километраж и оборотомер със стрелки. Особено тези на АУДИ и ФВ, при които деленията са "несиметрични". Първата половина е разграфена от 0 до 100 км/ч. А втората половина е разграфена от 100 км/ч до 260 км/ч. Като стотицата е "в средата". Повече ми харесва горивото и температурата също да са със стрелки. И да има по-големи и по-ярки през деня и по-слаби през ноща лампички за мигачи, фарове, дълги светлини, жълта, червена и зумер. Жълтатата да светва при маловажни повреди или ако трябва да се чака преди стартиране. Например зимата докато подгряват дебилите. А червената лампа да светва при опасни повреди, когато веднага трябва да се спре или да се отиде на сервиз. А каква е точна повредата може да се изпише на централния дисплей с големи букви. Който освен това да е всичко в едно Радио, Навигация, Камера за паркиране, съобщения за повреди и сервизни посещения ... Когато навлязат електромобилите, ще отпадне нуждата от оборотомер и тогава ще има само стрелки за скоростта, пробега(заради на батерията), мощността и температура на батерията, електромотори, шнвертора
  • 7 Знайко

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "За чий ти е":

    Купи си нов Фиат или Ситроен за да разбереш, колко пъти по-добра кола е Фолксваген. Говоря от опит. Да Фолксваген, не е Мерцедес, Ауди, БМВ или Ленд Ровър Ягуар, Лексус, Волво или Мазда. За Ролс Ройс и Бентли не мога да коментирам, защото нямам впечатления, тъй като са много над финансовите ми възможности.

    Коментиран от #12

  • 8 Тока си мислиш ти!!!

    6 11 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Аз си купих 5год японска кола, на цената на нова щайга от рода на шкода, рено или дачия! И си карам и ми е кеф!!

    Коментиран от #10

  • 9 Хккхх

    4 2 Отговор
    Една Октавия 2.0, с простия мотор 4х4 на газ за да си еко е перфектна колиба, ако я намериш на малко километри. Замислете се колко Ауди 80 все още си джиткат, а са на по 30 години. Ако нещо е добре проектирани и изпълнено за непретенциозните е бонус. Евтини резервни части, прост дизайн, адекватно поведение. Ел.пакет и клима, серво и abs. Стигат ми.
  • 10 Sammy

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Тока си мислиш ти!!!":

    Стига абсурдни лъжи!!!
  • 11 И пак да кажа

    4 9 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Кефа цена няма!! Аз си карам японския премиум на 5 години за 25 хил. А който иска да си купува щайги правени в турция или румъния или престижна чехия...А и когато им сложат поне 200 коня мотор и всички екстри като на кола висок клас, тогава може и да си купя нова за 25-30 хил.
  • 12 Баи Фичо

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Знайко":

    Така е
  • 13 Баи Фичо

    3 11 Отговор
    Няма по хубава и сигурна кола от фолцваген кои квото ще да ми разправя да ми доиде на магистрала да го барна