Volkswagen Polo е на пазара от близо 50 години и е един от най-популярните европейски модели в своя сегмент с над 18 милиона продадени бройки. Шестата генерация на модела е на пазара от вече 4 години, което означава че ще видим и фейслифт, който от Volkswagen вече представиха.
Обновеното Polo се е сдобило с някои промени, които не много учудващо го правят умалена версия на Golf 8. Светлините в предната и задната част вече са нови, като стандартно всички нива на оборудване получават LED технология, а срещу доплащане може да си поръчате и LED Matrix фарове.
Също така можем да видим и нова светеща ивица, която свързва двата фара, подобно на тази при Arteon. Броните в предната и задната част също са нови, като на снимките може да видите и R-Line оборудването, което разполага с различна решетка в долната част на предната броня и заден дифузьор с имитация на ауспуси.
Интериорът също е обновен, базово получавате дигитален километраж с размер от 8 инча, заедно с 6.5-инчов дисплей за инфотеймънт системата, а при по-високите нива на оборудване екранът пред водача е с големина от 10.25 инча, а този в средната част на таблото достига 9.2 инча.
Воланът също е нов с последната емблема на Volkswagen, a контролите за климатика вече са с тъч бутони, подобно на тези при новия Golf и ID моделите на германците.
Двигателите при базовото оборудване започват с 1.0-литров мотор с 80 конски сили и 93 нютон метра, оборудван с 5 предавки и ръчна трансмисия. По-мощният турбиниран мотор със същия обем достига 95 или 110 конски сили и може да бъде поръчан с автоматична трансмисия със седем предавки.
Дизелови опции няма, но пък 1.0-литровият мотор може да бъде задвижван от метан, където мощността е лимитирана до 90 конски сили, а нютон метрите достигат 160. Очаква се в следващите месеци да видим и най-мощното Polo GTI, където най-вероятно ще видим и по-голям от 1.0-литров двигател. Очаква се продажбите да започнат към края на годината, а малко преди това ще бъдат обявени и официалните цени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Фондо
Коментиран от #5
10:09 22.04.2021
2 Капитан Америка
Коментиран от #7
10:33 22.04.2021
3 рено ентусиаст
11:07 22.04.2021
4 447
Коментиран от #6
11:18 22.04.2021
5 пенсионер
До коментар #1 от "Фондо":
поздрави, колега ! и аз карам 7-годишно . невероятно автомобилче ! по доволен съм от голф 5, който купих нов през 2009-та. не ми харесва само ниското му окачване, неподходящо за българските "коларски" т.н. асфалтови пътища.12:15 22.04.2021
6 Специалист
До коментар #4 от "447":
Ти се радвай и на толкова. Скоро обемът на двигателите ще започва с нула точка и тогава литрите.13:02 22.04.2021
7 Жеко
До коментар #2 от "Капитан Америка":
Това не мисля че е чак проблем. Повечето нови коли харчат масло.Доливаш и караш
14:05 22.04.2021
8 Българин
Коментиран от #10, #11
15:18 22.04.2021
9 jар
17:50 22.04.2021
10 перничанин
До коментар #8 от "Българин":
Жена ми кара Поло 4 феислифт (9n3) 75к.с. До сега не съм усетил или видял да не може да поддържа разрешената скорост. На магистрала Струма посока Перник след втория тунел от 80 спокойно си вдига до 120-130 (тя с повече не кара) и изпреварва доста коли. Тия новите виждам , че започват от 80к.с. , дори и да са натежали малко, пак ще са им достатъчни за движение с разрешената скорост.Много хора ценят повече удобното и икономично пътуване пред динамиката.
Коментиран от #12
17:59 22.04.2021
11 Баце
До коментар #8 от "Българин":
Предрасъдъци! И защо си мислиш че не се купуват? Тц тц тц...Коментиран от #13
22:11 22.04.2021
12 Винкел
До коментар #10 от "перничанин":
Блажени са вярващитеКоментиран от #14
09:52 23.04.2021
13 Баце
До коментар #11 от "Баце":
Говоря за 1.6, 102 коня на газ! Тук при нас тези много дърпат!10:10 23.04.2021
14 перничанин
До коментар #12 от "Винкел":
И тяхно е царството небесно. Амин!13:20 23.04.2021
15 непознат
Коментиран от #16
21:33 23.04.2021
16 ГЕРБ=БСП=ДПС
До коментар #15 от "непознат":
Тези трицилиндрови боклуци ги слагат зарад "зелените" ограничения на разхода. И глобите, ако се надвишат. Реално в ежедневието 3 цилиндровите 1 литрови харчат колкото 4 цилиндрови 1,4 литра. Но в лабораториите тестове е по-различно и минават за по-икономични и зелени.22:38 24.04.2021