Интересна обява за BMW 518i E20 от 1987 година се появи във Великобритания. Стандартната на пръв поглед 5 Series от миналия век всъщност е заменила стандартния си бензинов двигател с дизелов такъв от най-големия конкурент – Mercedes. Под капака на червената „акула“ е поставен 3.0-литров редови шестак на германската компания, добре познат още с кодовото си име OM606.
Стандартно дизеловият агрегат генерира 174 конски сили и максимален въртящ момент от 330 нютон метра, но след промени като по-голяма турбина, нова бензинова помпа, преправена генерация и други, мощността му достига около 500 конски сили. Скоростната кутия е механична и също пристига от Mercedes и по-специално C220. Промени има и по-спирачките, които са взети директно от по-мощното 540i, а окачването е афтърмаркет с регулируеми амортисьори.
Външната визия е допълнена от оригинален бодикит от BMW М535, както и BBS джанти в размер от 17 цола. Макар да няма много снимки на интериора, той изглежда сравнително стандартен, изключвайки OMP воланът, който със сигурност е инсталиран допълнително.