TikTok бързо се превърна една от най-популярните социални мрежи в интернет и се радва на милиарди потребители и преглеждания всеки ден. В платформата се качват кратки видеа на най-различна тематика, като танци, предизвикателства и разбира се, автомобили.
Британецът Дик Ловет е решил да направи проучване за това кои са най-често срещаните тагове на автомобилни марки и кои са най-гледаните видеа с тях. Данните показват, че на първо място се нарежда BMW с около 22 милиарда гледания, което е далеч от втория в класирането Audi със своите 9.3 милиарда гледания. Третото място се отрежда на Jaguar със съответно 6 милиарда, следвано от Porsche с 4 милиарда, Ferrari с 3.5 милиарда, Land Rover с 1.8 милиарда, Mini с 1.2 милиарда и Aston Martin с 394 милиона гледания.
При разделянето на модели, BMW губи първото си място от Audi TT, където прегледите са около 5.5 милиарда. На второ място се нарежда Aston Martin DBS със своите 1.6 милиарда и чак на трето място се позиционира BMW M4 с 1.3 милиарда гледания.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пилот на Ферари
10:20 26.07.2021
2 Иван
Коментиран от #3
18:12 26.07.2021
3 Трифонов
До коментар #2 от "Иван":
Много е разпространено това схващане, но моите наблюдения не са такива. Имам поглед върху най-богатата циганска махала, вероятно в цяла България, където циганите са 90% мюсюлмани и Мерцедес определено е най-предпочитаната марка. Просто всички карат Мерцедеси - тези с повечето пари - карат по-нови, тези с по-малкото - по-стари, но определено БМВ-та се срещат значително по-рядко и главно сред тийнейджърите до към 20 години... Не е вярно това, че циганите били най-вече фенове на БМВ... Отделно, че не знам какво лошо има ако са. Ако са малко от малко ограмотени, са всъщност доста свестни хора.09:02 27.07.2021
4 Доктор ДЖАГЕРС
23:03 27.07.2021