Първите автомобили Aurus вече са в ръцете на частни купувачи, които след максимум една година трябва да извършат първата поддръжка. Това няма да е най-скъпата поддръжка, но не е и евтина - ще струва около 80 000 хиляди рубли (1 000 евро).
Стандартен работен час при дилъра е 130 евро, но ако автомобилът е закупен от друг дилър, то тогава цената за работа в сервиза скача на 150 евро за час. Цената за поддръжката пък в този случай ще се увеличи на 100 000 рубли (1 200 евро).
Няма разлика в цените за обслужване на бронираната и на стандартната версия. „Сумите са сравними, тъй като говорим за консумативи и те са почти идентични. Това е същият двигател, същото количество моторно масло, един и същ филтър “, казва Андрей Михедов- шеф на едно от дилъствата на Aurus..
Що се отнася до сравнение с други премиум марки, то е трудно е да се установят разходите за обслужване на автомобили от този клас, тъй като много марки, например Ferrari или Rolls-Royce, предоставят на своите клиенти „безплатно“ обслужване на закупени автомобили в продължение на няколко години - разходите за поддръжка просто са включени в цената на закупените автомобили.
Но Bentley се придържа към традиционния подход на поддръжката, а разходите за поддръжка за автомобили от тази марка в Русия са около 70 хиляди рубли, което се равнява приблизително на 900 евро. Обслужването на Lamborghini Urus започва от 89 хиляди рубли (€1 100). Тоест, разходите за обслужване на Aurus Senat са сравними с разходите за обслужване на автомобили в същия сегмент.