Toчно две седмици след премиерата на първият електрически vRS модел на Skoda, чешката компания обяви, че той влиза в производство във фирмената фабрика в Млада Болеслав. Освен най-наточената версия на модела, чехите ще произвеждат стандартните Enyaq iV Coupe с различно задвижване. Заедно с купеобразната версия на електрическия кросоувър, там се произвеждат още стандартната версия на Enyaq, както и Fabia, Kamiq, Karoq, Scala и Octavia.
Enyaq iV Coupe може да се похвали с атрактивна визия, която допринася и за изключително ниски коефициент на съпротивление от едва 0.234cd. Това е и най-ниската стойност в този клас според Skoda, като чешките инженери са успели да надминат технически свързаният братовчед от Volkswagen – ID.5.По отношение на задвижването, Enyaq iV Coupe се предлага с батерия с капацитет от 62кВч или 82кВч и съответно електромотор със 177 конски сили и 201 конски сили. Максималният пробег може да достигне до 545 километра, при версията с по-силен мотор и по-голяма батерия.
Върховата vRS версия разполага с два електромотора, по един на всяка ос, които генерират мощност от 295 конски сили и 460 нютон метра, които задвижват четирите колела и позволяват ускорение от от 0 до 100км/ч за 6.5 секунди. Първите доставки на Enyaq Coupe iV трябва да започнат през следващите месеци, a поръчки ще започнат да се приемат в идните дни.