След редица тийзъри и скици, Skoda най-после показа по-стилната версия на Enyaq iV и влезе в сегмента на така наречените крос-купета. Skoda Enyaq iV Coupe бе представен с позната визия, светеща решетка и най-голямата мощност постигана някога при сериен модел на чехите.
Външно Enyaq iV Coupe се отличава единствено по линията на тавана след предните врати, които придават специфичната форма. Благодарение на нея, Coupe версията може да се похвали с по-нисък коефициент на съпротивление, който се отразява положително на пробега.
Той може да достигне до 545 километра в комбинация със задно разположен електрмотор с 201 конски сили и батерията с капацитет от 82кВч. Други варианти включват електромотор със 177 конски сили и 82кВч батерия, както и същите задвижвания, но в комбинация с 62кВч батерия.
За първи път в историята на марката се появява и електрически vRS модел, който освен това се превръща и в най-мощният сериен модел правен някога от Skoda. Enyaq iV Coupe vRS може да се похвали с мощност от 295 конски сили и 460 нютон метра благодарение на два електромотора и задвижване на четирите колела. Конфигурацията ни е позната от ID.5 GTX, който започна да се произвежда в Цвикау през изминалите дни.
Връщайки се отново на Enyaq Coupe vRS, електрическият модел може да се похвали с ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 6.5 секунди и максимална скорост от 180км/ч. При върховия вариант, единственият вариант за батерия е 82кВч, която позволява бързо зареждане от 10 до 80 процента в рамките на 36 минути от подходящата за това станция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Макрон
11:35 01.02.2022
2 електрокар
11:38 01.02.2022
3 Пилот на Ферари
12:00 01.02.2022
4 Е как да не е мощна?
С напредването на технологиите, батериите ще имат все по-голяма мощност, но увеличаването на мощността на двигателите ще стане безсмислено.
Ще се получи така, че батериите ще се зареждат с по-голяма мощност, отколкото е мощността на двигателите, за да могат да се зареждат за 5-10 минути мощността на зарядната станция трябва да е над 1000 киловата.
Засега са ги докарали до 350 киловата, а технологията току-що започна да се развива. Съвсем скоро няма да има спортен автомобил с под 1000 коня и по-малко от два-три двигателя. Включително на SKODA и dacia
Коментиран от #5
12:14 01.02.2022
5 Много Потентен Българин
До коментар #4 от "Е как да не е мощна?":
Абе ,Мани...Ще ни цакат сега пак с тези батерии!
Първо.да отикат боклука..после ще кажат измислихме батерия от станиол на шоколад и пружинка от химикалка😜..
Арабелите доде не изцоцат петрола ,няма да има свестни батерии ша знайте!
20:25 17.02.2022