14 Февруари, 2022 13:46 13 572 25

Skoda стартира производството на новия си модел

  • skoda-
  • enyaq-
  • enyaq iv-
  • enyaq coupe

Enyaq iV Coupe вече започна да се сглобява в Чехия

Skoda стартира производството на новия си модел - 1

Toчно две седмици след премиерата на първият електрически vRS модел на Skoda, чешката компания обяви, че той влиза в производство във фирмената фабрика в Млада Болеслав. Освен най-наточената версия на модела, чехите ще произвеждат стандартните Enyaq iV Coupe с различно задвижване. Заедно с купеобразната версия на електрическия кросоувър, там се произвеждат още стандартната версия на Enyaq, както и Fabia, Kamiq, Karoq, Scala и Octavia.

Skoda стартира производството на новия си модел

Enyaq iV Coupe може да се похвали с атрактивна визия, която допринася и за изключително ниски коефициент на съпротивление от едва 0.234cd. Това е и най-ниската стойност в този клас според Skoda, като чешките инженери са успели да надминат технически свързаният братовчед от Volkswagen – ID.5.По отношение на задвижването, Enyaq iV Coupe се предлага с батерия с капацитет от 62кВч или 82кВч и съответно електромотор със 177 конски сили и 201 конски сили. Максималният пробег може да достигне до 545 километра, при версията с по-силен мотор и по-голяма батерия.

Skoda стартира производството на новия си модел

Върховата vRS версия разполага с два електромотора, по един на всяка ос, които генерират мощност от 295 конски сили и 460 нютон метра, които задвижват четирите колела и позволяват ускорение от от 0 до 100км/ч за 6.5 секунди. Първите доставки на Enyaq Coupe iV трябва да започнат през следващите месеци, a поръчки ще започнат да се приемат в идните дни.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 29 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Мхм

    10 43 Отговор
    Няма по-жалки от тия 5 модела ии продажбите все у червеният сектое.

    Коментиран от #4, #21

  • 2 така е

    22 33 Отговор
    Много марки смениха емблемите си.Само Шкода остава с тази грозна кокоша емблема.Особено грозно изглежда на кормилото.Ама това да са кусурите на чехите.
  • 3 Прост О'Киро

    10 26 Отговор
    Това що толкова явно имитира теслА 3 не знам...много без идейно
  • 4 fon4o

    43 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    В голяма грешка си.. Продажбите им пръскат по шевовете, ама кой да прочете.... Лошото е, че Шкодите вече не са бюджетен автомобил и цените са близки до VW... Сега само Сеатите останаха малко по-евтини
  • 5 антрашпиц

    72 1 Отговор
    Обръщам се към първите двама умника : Шкода стартира производството на новия си модел.А ние ко стартирахме?Освен нова простотия ,кво друго? Много глад мизерия мъка и завист има в тая държава,многооо! Как ще ги стигнем.....как?

    Коментиран от #6, #24

  • 6 абсолютно

    52 1 Отговор

    До коментар #5 от "антрашпиц":

    Прав си колега. В БГ само хейт... Чехите си строят, а ние сглобяваме китайски боклуци и се смеем на чехите.. няма по-жалки от българите.

    Коментиран от #23

  • 7 gost

    19 4 Отговор
    Някой може ли да ми обясни каква е идеята на тия "спорт" купета SUV?

    Коментиран от #10, #11

  • 8 Цъкайте българи.........

    36 3 Отговор
    Къде са чехите , къде сме ние .......... Чеп за зеле не става от нас
  • 9 Шкода

    18 9 Отговор
    Защо жените обичат Шкода? Защото в нея крещят ШКОДА КОДА ОООДАА ДАААА

    Коментиран от #15

  • 10 чичо Пешо

    28 2 Отговор

    До коментар #7 от "gost":

    gost, хората са малки, дребнички духом и мизерни същества, един от пороците на които е, че искат да са големи - и финансово, и социално, и духом. Представят си, че като имат голяма кола и/или спортна такава, ще изглеждат най-вече в собствените си очи такива. При производителите има други едни хорица с друг недъг - алчност. Те надушват инереса на първите, сглобяват от евтини части, но в лъскава опаковка това, което искат първите и всички са "щастливи". Светът се върти от недостатъците на двуногите безмозъчни същественца... :-(

    Коментиран от #13

  • 11 Гледай

    15 0 Отговор

    До коментар #7 от "gost":

    Гледай пазара. Това търси пазара, това се продава. Пробвай да намериш 2 - вратен малък хетчбек тип опц, гти и т.н. Минало им е модата и почти няма казвам почти. Едно време сяка марка имаше такова изпълнение. Сега дори няма Корса 2 врати или Ярис
  • 12 Фройд

    25 1 Отговор
    Имат си традиции чехите и си ги запазиха . Запазиха си всичко хубаво от соца и го доразвиха.
    Единственото което не ми харесва е че , всички нови модели , някак си изглеждат еднакви .
    Но явно пазара определя търсенето .
  • 13 Вистеон

    6 15 Отговор

    До коментар #10 от "чичо Пешо":

    Сглобяват от евтиното защото пазара това търси. Пазара иска да си купи кола за следващите 3 4 години и после нова с нови екстри. Тъй че не винете производителите
  • 14 този

    8 11 Отговор
    Чехите трябваше да сменят името на този автомобил,защото асоциациата с Шкода от соца е страшна.По добре ,че не правехме автомобили, защото това което правеха чехите беше на много ниско ниво-лошо качество,тясни,шумни,бавни и неикономични соц.возила.А тези ,които лъжат или не знаят какво недомислие беше Шкода,по същия начин преиначават и сегашните скромни възможности на марката.Ама има все още живи свидетели.

    Коментиран от #16

  • 15 Епа

    5 7 Отговор

    До коментар #9 от "Шкода":

    Точно в шкода ли бе, баце. Да е в някое ново Санта Фе, на задната седалка разбирам. И там крещи само, "О, Дааа", ама твоята жена щом крещи Шкода...
  • 16 Шкода

    11 1 Отговор

    До коментар #14 от "този":

    Бе минаха ми през ръцете доста неща от тогавашното време, да ти кажа Шкода беше на едно съвсем друго ниво тогава. Сега - не чак толкова. Не случайно третия райх анексира Чехословакия, защото с чешките танкове и производствени възможности и мощности стигат до Москва и Испания.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Баварец

    13 3 Отговор

    До коментар #1 от "Мхм":

    Нямаш идея, колко продават! Наскоро си купих Октавия iV. Дават ми час за получаване в 11:20, като дори ми стана смешно, че е "и 20". Издадоха моята кола от 11:20 до 11:30, следващата в 11:30 до 11:40. Надежда - София. Продават като ненормални по 3-4 автовоза/ ден. МИНИМУМ! Та нямаш си и идея дори!
  • 22 гост

    6 0 Отговор
    Емблемата не е "кокоша" , а това са някакви стрели и пера на индианци от период в сътрудничество с американците (САЩ).
  • 23 Да ама фирми набират

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "абсолютно":

    работници за работа в Чехия......
  • 24 Чоко

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "антрашпиц":

    Бг зомби руцкосавецките крепостни няма как да стигнат чехите щото най-много от всичко мразят да мислят и най обичат да търсят лекото и лесното, затова са си и руцкосавецки крепостни, вече повече от 70 години.
  • 25 ганю

    1 0 Отговор
    маската копира форд одялана с теслата
    явно дизайнера не е виждал жена
    по меки и плавни линии няма ли?