Седмото поколение на едно от най-известните спортни купета в света вече е тук. Новото поколение на Ford Mustang дебютира тази нощ по време на международното автомобилно изложение в Северна Америка. Колата запазва познатите си форми, 5.0-литровия бензинов осмак, механичната трансмисия, както и задното предаване, които феновете на истинския Mustang желаят. Разбира се, колата идва и с много иновации, които да допринесат за комфорта при шофиране.
Новият Mustang е с по-квадратни форми, като тази промяна е видима още в предната част, където предната решетка запазва трапецовидната си форма, но е по-голяма. Под не я са разположени три отвора, а около решетката откриваме и тънки LED фарове с по три индивидуални модула във всеки от тях. Страничната линия е почти непроменена, докато задницата запазва конфигурацията с типичните за Mustang стопове, но с обновена визия.
Базовият модел пристига с познат 2.3-литров EcoBoost двигател с неизвестна към момента мощност. От Ford, казват че моторът е изцяло нов, макар да не споменават какви точно са промените при него. По-големият и вероятно по-интересен 5.0-литров осмак също е с неназована мощност и също така е претърпял промени. По-малкият мотор пристига единствено с автоматична трансмисия с 10 предавки, докато осмакът може да бъде комбиниран и с механична скоростна кутия с шест предавки.
Предаването, както вече споменахме е задно, а от Ford са интегрирали електрическа ръчна спирачка за дрифт, която е разработена заедно с пилота Вон Гитин – Младши, популярен именно със своя Musang. Дрифт спирачката изглежда точно като обикновена ръчна спирачка и може да направи дори ентусиаст да изглежда като професионалист, разкриват от Ford.
Интериорът е изцяло нов с нов волан, познат ни от Bronco, както и огромни дисплеи с размер от 12.4 инча пред шофьора и 13.2 инча до него. Системата е Sync 4 на компанията, а едно от готините неща, които позволява тя е запалването и форсирането на двигателя от ключа. Трик, който вероятно ще се превърне в любим на феновете. Първите бройки от модела ще се появят през лятото на 2023 година в САЩ, което означава, че в Европа вероятно ще видим новия Mustang към края на 2023 или началото на 2024 година.