В баланса за 2022 година на Groupe Renault се вижда, че, когато продажбите на Renault в световен мащаб паднаха с 9.4%, тези на Dacia се увеличиха с 6.8%.
На ниво Група балансът обаче остава отрицателен като обем (-5.9%), но пък положителен като стойност, успокояват от френския производител. Въпреки това тенденцията за Renault е леко обезпокоителна.
Защото увеличението на продажбите на автомобилите с марка Dacia не е достатъчно, за да компенсира изцяло спада на тези на Renault.
Статистиката сочи, че Groupe Renault е продала почти наполовина по-малко автомобили през 2022 година, отколкото през 2018-а, при това в световен мащаб.
От компанията успокояват, че това всъщност не е толкова лошо, тъй като продадените модели носят повече печалба. И също така, че групата заема завидна позиция на пазара на електрически и хибридни автомобили.