Ново проучване показва, че китайците са започнали да купуват по-малко автомобили от европейски марки. Сега в тренда в Поднебесната държава са колите на родните им производители, които им се струват по-красиви и по-технологични от останалите.
Статистиката наистина говори сама за себе си. Ако вземем предвид само електрическите автомобили, които представляват 25% от китайския автомобилен пазар миналата година, то 80% от продадените в Китай са произведени от китайски компании.
Единственото изключение към момента е немският Volkswagen. Сега, германската марка е единственият представител на западната автомобилна индустрия, чийто бизнес в КНР не е толкова лош.
По-специално, продажбите на електрическото семейство ID са се удвоили, а Китай ще бъде първият и основен пазар за новия седан ID.7 , чийто прототип беше представен преди седмица на международното автомобилно изложение в Шанхай.