Най-продаваната кола за 2022 в Европа получи освежителен фейслифт, който да се бори за челните позиции още поне няколко години. Новото 208 се отличава с променената си визия, подобрените си технологии и някои механични ъпгрейди. Обновеният модел ще се появи на пазарите към края на тази година, включително и у нас.
Промените са забележими още в предната част, където предната решетка е станала още по-голяма, а от двете ѝ страни откриваме отвори за въздух с вградени дневни светлини. Фаровете също са с нова форма и отделни елементи за матричните светлини. В задната част промените са минимални и засягат единствено стоповете, които получават нова графика и надпис Peugeot.
В интериора е заложено на добре познат дизайн 10-инчов екран пред водача и 10-инчова мултимедия в средата на таблото. При базовите модели откриваме стандартен километраж с класически стрелки. Новите технологии позволяват безжичен Apple CarPlay и Android Auto, както и до три USB-C порта. Налични са още 360-градусова камера, както и следене за мъртвата точка и други.
Новостите при двигателите са двата 48-волтови меки хибридни варианта, които се базират на двигателите PureTech със 100 и 136 к.с. и сега се комбинират с новата електрифицирана шестстепенна трансмисия с двоен съединител e-DSC6. Производителят обаче ще предлага и две чисто бензинови версии: PureTech 75 и PureTech 100, като и двата са с по три цилиндъра и с механични трансмисии (пет или шест предавки).
При електрическото E-208, вече с главна буква, се разчита на електромотор със 156 конски сили и максимален въртящ момент от 260 нютон метра. Той се захранва от 51кВтч батерия, която осигурява пробег до 400 километра. Зареждането с до 100кВ позволява пълненето от 20 до 80% за по-малко от 25 минути.