31 Юли, 2023 12:38 5 384 7

Представен е обновеният флагмански седан на Peugeot

  • peugeot-
  • 508-
  • 508 l
Представен е обновеният флагмански седан на Peugeot - 1

Китайският портал Autohome.com.cn сподели снимки и спецификации на 2024 Peugeot 508 L. Оказа се, че пътническият флагман на френската марка е загубил базовия си двигател 1.6, придобил е ново лице с безрамкова радиаторна решетка и матрични фарове, както и невиждани досега опции и декорации в салона. Официалното представяне с нива на оборудване и цени ще се състои в средата на август.

Китайският Peugeot 508 L се различава от европейската версия по своя тип каросерия. В Поднебесната държава лифтбекът беше превърнат в седан с по-голяма височина с 55 милиметра и с разтегнато с 58 милиметра междуосие. Отвън автомобилът с четири врати се разпознава най-лесно по сложна вложка в задните колони. Рестайлингът на удължената версия е извършен по европейската програма на марката.

Представен е обновеният флагмански седан на Peugeot

Основните разлики от френските автомобили са дизайнът на задната част, огледалата за обратно виждане, наличието на по-различен селектор на трансмисията и дефорсиран двигател. Седанът от Dongfeng-Peugeot също получава матрични LED фарове с характерните за новите модели „зъби“, аеродинамични джанти, а мощността на безжичното зареждане беше увеличена от 5 на 15 вата.

Представен е обновеният флагмански седан на Peugeot

След рестайлинга Peugeot 508 L ще се предлага с един-единствен 1.8-литров двигател (211 конски сили, 300 Нм) и осемстепенна автоматична трансмисия. В Европа има цяла плеяда plug-in хибриди, дизелова версия и дори комби, но Китай няма да има всичко това. Сега "петстотин и осмицата" с двигател 1.8 има само три конфигурации, като разширяването на линията е малко вероятно.

Цените все още не са обявени, но миделът преди обновяването на Peugeot 508 L струва от 190 до 225 хиляди юана (еквивалента на 24 000 - 28 500 евро). Продажбите на китайския седан ще започнат през есента, тоест забавянето спрямо "глобалната" версия ще бъде около три месеца.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Наднебесен серач

    5 5 Отговор
    Коя държава не е поднебесна

    Коментиран от #2

  • 2 Не умувай, то е ясно...

    12 1 Отговор

    До коментар #1 от "Наднебесен серач":

    Как коя...сети се от 3-пъти. Ми Булгерия, коя..Ние сме над небето отгоре чак, питай управляващите...Кирето и краля -слънце, дето над него само е Господ!
  • 3 Времето учи

    8 0 Отговор
    Преди време Радослав, като пишеше за китайските версии на известни марки , ги представяше като китайски копия ментета.
  • 4 Ежко Бежко

    15 0 Отговор
    Че тя китайската версия по - арна от европейската. 1,8 211 коня, автомат - предпочитам я пред хибридите. Да не говорим за по-голямото междуосие и по - просторния салон....
    Да не се окаже, че "напредничавото" е назадничаво.
  • 5 Картофист

    13 2 Отговор
    Преди фейса - 1.2 турбо бензин 3 цилиндъра, 1.6 дизел.
    Хубава кола с ТРАГИЧНО УМРЕЛИ двигатели, не че самите двигатели са лоши, но мощността и кубатурата не са подходящи за кола от D сегмент, а за нещо от B или C - 208 или 308.

    Красива външност, но душа няма...
  • 6 Дербицин

    4 7 Отговор
    Такъм си замислих да купувам един Донгфенг, но като разбрах, че са с пежото заедно - си
    отказах.
  • 7 сектант

    4 1 Отговор
    за 200 000 лева базовия модел с махнати фарове и тасове