Въпреки че Subaru вече не се състезава в Световния рали шампионат, компанията все още участва в регионални състезания като шампионата на Американската рали асоциация. Сега Subaru Motorsports USA представя състезателен WRX за сезон 2024 г. преди публиката да го види в действие по време на публичния му дебют на ралито Ojibwe Forests на 25 и 26 август.
Vermont SportsCar конструира рали-спецификацията WRX за Subaru, за да се състезава в класа Open 4WD на ARA. Двигателят е базиран на 2,0-литров четирицилиндров боксерен двигател с турбокомпресор и 320 к.с.. Шестстепенна секвенциална трансмисия SADEV изпраща мощността към системата за задвижване на всички колела
Екстериорът е с карбонов бодикит отличаващ го от серийния WRX с вентилирани панели на капака и голям заден спойлер. Класическата схема за купето съчетава матово синьо с жълти акценти и логото на автомобилния производител с шест звезди.
Автомобилът има изцяло заварена по шевовете каросерия и отговаряща на изискванията на FIA предпазна клетка. Състезателните седалки поддържат устройство HANS за допълнителна защита на състезателите, а кевларен резервоар с вместимост 82 литра замества серийния резервоар за гориво. Правилата на класа изискват автомобилът да има минимално тегло от 2900 кг.
Пилотът Брандън Семенук и вторият пилот Кийтън Уилямс ще бъдат първите, които ще се състезават с новия рали автомобил WRX. По-късно през сезона Травис Пастрана ще се присъедини към екипа с втори автомобил.
"Толкова съм развълнуван за рали шампионата на ARA през 2024 г. Новата платформа на Subaru е невероятна, а шансът да се борим отново с двукратния и защитаващ титлата си Брандън Семенук ще бъде толкова забавен", заяви Пастрана при обявяването на новия рали автомобил WRX. Той се завръща в отбора, след като не беше част от него през миналия сезон.