Отидете към основна версия

1 960 6

BMW и Mini преминават към директни продажби в Европа

  • bmw-
  • mini-
  • продажби-
  • директни продажби

Новият модел ще стартира първо в Италия, Полша и Швеция

От следващата година BMW Group ще въведе модел за директни продажби на потребителите за своята марка Mini в Европа. Новият модел за директни продажби ще стартира първо в Италия, Полша и Швеция на 1 януари. Останалите европейски страни ще го последват постепенно скоро след това.

Дилърите на марката BMW в Европа ще преминат към този модел от 2026 г., съобщи автомобилният производител. При този модел BMW ще издава фактури директно на клиентите, а дилърите ще получават фиксирана такса за продажбата. Стандартното ценообразуване в цялата страна за идентични модели автомобили ще гарантира прозрачност на цените за клиентите, заявиха от BMW.

Ръководителят на продажбите на BMW Питер Нота заяви, че 100% от дилърите на Mini в Европа са подписали договор за агентския модел. BMW има около 700 дилъра на Mini на 24 европейски пазара, включително и у нас.

Нота заяви, че BMW ще използва дигитален маркетинг и директен контакт с клиентите по по-целенасочен начин, за да подпомогне дилърите при продажбата на автомобилите. По този начин ще бъдат улеснени и онлайн продажбите.

Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.

Свързани новини