Отидете към основна версия

1 928 15

Богатите не искат електрически хиперколи

  • rimac-
  • мате римац-
  • хиперкола

Мате Римац сподели за предпочитанията на богатите клиенти

Изглежда, че очарованието на електрическите хиперавтомобили губи своята искра, показват прозренията, споделени от главния изпълнителен директор на Rimac, Мате Римац. Той поясни, че богатите клиенти, търсят начини да се отличат на фона на все по-широкото разпространение на електрическите автомобили в масовата автомобилна култура. Вместо да се ориентират към тенденцията за електрическо задвижване, тези взискателни купувачи се стремят към емоционалния резонанс на двигателите с вътрешно горене и осезаемото усещане от „аналоговото“ шофиране.

Размишлявайки върху трансформиращия се пейзаж, откакто Rimac започна пътя на разработване на Nevera около 2017 г., Мате подчерта промяната на парадигмата в достъпа на потребителите до решения за електрическа мобилност. Въпреки забавянето на продажбите на електромобили, потребителите сега се оказват обгърнати от екосистема, предлагаща безброй икономически по-изгодни алтернативи в сравнение с минали години.

Сливането на регулаторен натиск и променящи се потребителски наклонности ускори нарастващото разочарование сред потенциалните купувачи, като по този начин предизвика осезаем спад в търсенето на електрически превозни средства от висок клас, което се отрази на марки като Rimac.

В стремежа си да се справи с тези променящи се вълни Rimac намеква за възможността за промяна в бъдещата си продуктова гама, като предполага, че потенциалният наследник на Nevera може да използва хибриден подход, преплитайки елементи на задвижване с вътрешно горене и електрическо задвижване.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.

Свързани новини