Renault предприе носталгично пътешествие, като създаде изцяло електрическа версия на класическото купе 17. В сътрудничество с известната френска дизайнерка Ора Ито, Renault преосмисля модела от 70-те години на миналия век с модерен привкус.
Запазвайки оригиналните пропорции, рестомодът се отличава с изцяло променен дизайн на каросерията. Емблематичните четири кръгли фара са заменени с тънки светодиоди с фин жълт оттенък, а традиционната предна решетка е премахната в полза на малък, плосък панел.
Интериорът на рестомода е също толкова впечатляващ, като съчетава класически елементи със съвременен дизайн. Двуспицовият волан, обвит в плат, и дървената облицовка на арматурното табло придават носталгия, докато цифровите уреди и модерният екран на инфоразвлекателната система осигуряват технологичен щрих.
Под капака 1,6-литровият четирицилиндров двигател е заменен с мощен електромотор с мощност 270 к.с., задвижващ задните колела. Автомобилът се отличава и с олекотено шаси от въглеродни влакна, в резултат на което общото му тегло е 1400 кг.
Ора Ито, дизайнерът, който стои зад рестомода, обясни, че е имал за цел да модернизира Renault 17, като същевременно запази емблематичните му елементи.
Renault планира да покаже електрифицирания рестомод на няколко събития тази година, включително на предстоящото автомобилно изложение в Париж.